Om vores rivaler VII

10 år 10 måneder siden #7237 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev: Plus-points til Rafa for ikke at gå med på spøgen og starte et nyttesløst skænderi med Mourinho.

Jeg har fra starten godt kunnet lide Rafa. Fra i dag endnu mere!

Arrrh husker kraftigt du efter fyrringen af Mourinho, gjorde det klart du ikke ville have Benitez i Real, da der var rygter om ham på daværende tidspunkt. Men måske var du bare i dårlig humør over Mou's afgang ;)

Din hukommelse er uden tvivl bedre end min, men jeg husker dog at mit humør var dårligt, da Mourinho blev fyret.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7238 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev: Plus-points til Rafa for ikke at gå med på spøgen og starte et nyttesløst skænderi med Mourinho.

Jeg har fra starten godt kunnet lide Rafa. Fra i dag endnu mere!

Arrrh husker kraftigt du efter fyrringen af Mourinho, gjorde det klart du ikke ville have Benitez i Real, da der var rygter om ham på daværende tidspunkt. Men måske var du bare i dårlig humør over Mou's afgang ;)

Din hukommelse er uden tvivl bedre end min, men jeg husker dog at mit humør var dårligt, da Mourinho blev fyret.

Du skal bare passe på med hvad du består ;P
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7239 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om vores rivaler VII
Nej, alt det der "Lord-Bendtner"-fis gider vi ikke herinde, men det må lige pointeres, at vores kære dansker lige har afgjort en titel til fordel for Wolfsburg over Bayern :)

On topic til "vores rivaler"; Wolfsburg ser sgu ud til at fortsætte deres umådelig flotte præstationer fra sidste sæson. Kan de blive en ny rigtig storklub i Tyskland, der kan lægge bare en smule pres på Bayern? De begynder sgu snart at få det psykiske overtag på dem set ud fra de sidste par kampe mod dem.
Det bliver spændende at se dem i CHL i år. Og så render en af de absolut største offensive midtbane-talenter rundt på banen - De Bruyne.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7240 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

ChrillRM14 skrev: Nej, alt det der "Lord-Bendtner"-fis gider vi ikke herinde, men det må lige pointeres, at vores kære dansker lige har afgjort en titel til fordel for Wolfsburg over Bayern :)

On topic til "vores rivaler"; Wolfsburg ser sgu ud til at fortsætte deres umådelig flotte præstationer fra sidste sæson. Kan de blive en ny rigtig storklub i Tyskland, der kan lægge bare en smule pres på Bayern? De begynder sgu snart at få det psykiske overtag på dem set ud fra de sidste par kampe mod dem.
Det bliver spændende at se dem i CHL i år. Og så render en af de absolut største offensive midtbane-talenter rundt på banen - De Bruyne.

Sidste år vandt Dortmund den og det ikke særlig godt for dem der :)
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7241 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

ChrillRM14 skrev: Nej, alt det der "Lord-Bendtner"-fis gider vi ikke herinde, men det må lige pointeres, at vores kære dansker lige har afgjort en titel til fordel for Wolfsburg over Bayern :)

Sidste år vandt Dortmund den og det ikke særlig godt for dem der :)

Men Dortmund har ikke LORD ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7242 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Det er ingen hemmelighed. Allerede i slutningen af sidste sæson, kunne man regne tallene ud, men nu er det så officielt:

La Liga fortsætter med at være verdens stærkeste liga.
Bundesligaen overtager anden pladsen fra denne sæsons start.
Premier League er nu verdens tredjebedste liga.

UEFA Coefficient:
www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/index.html

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7243 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Khedira fortsætter forresten sit skadeshelvede. Denne gang med en fiberskade.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7244 af FanOfMagicalTeams
Har I set billeder af henholdsvis Messi & Neymar efter de er vendt retur til træning?

Messi ser virkelig skarp ud og det ligner nærmest at der er gået Ronaldo i hans træningsregime. Har aldrig set ham med mere muskelmasse end nuværende. Men hvad sker der for Neymar? Er der allerede gået Brasilianer i den? Han ser virkelig ikke særlig fit ud, og ligner på ingen måde en atlet? Bliver spændende at se.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved FanOfMagicalTeams.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7245 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

FanOfMagicalTeams skrev: Har I set billeder af henholdsvis Messi & Neymar efter de er vendt retur til træning?

Messi ser virkelig skarp ud og det ligner nærmest at der er gået Ronaldo i hans træningsregime. Har aldrig set ham med mere muskelmasse end nuværende. Men hvad sker der for Neymar? Er der allerede gået Brasilianer i den? Han ser virkelig ikke særlig fit ud, og ligner på ingen måde en atlet? Bliver spændende at se.

Sådan et indlæg bør jo virkelig følges op med billeder af de nævnte spillere :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7246 af FanOfMagicalTeams
Kan simpelthen ikke finde linket med billeder igen, men her er en video www.fcbarcelona.com/football/first-team/...r-return-to-training

Desuden har Marca (tvivlsom kilde dog) også skrevet om det:

www.marca.com/en/2015/08/02/en/football/...lona/1438506623.html
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7247 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Jeg kan virkelig ikke se, at Messi har fået mere muskelmasse? Men mon ikke også du kigger mere på Messi end jeg gør ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4, andreashn, FanOfMagicalTeams
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7248 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Han har tabt sig og fået stramt op, hvilket vil give den effekt at hans muskler bliver mere toneangivende, men ikke ensbetydende med at muskelmassen øges.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum