Om vores rivaler VII

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7225 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Men jeg skal da lige love for, at "The Special One" har været aktiv i Real Madrid-pressen, her i sommerpausen: Kommentere Ikérs skifte til Porto, ved at sige at han helt sikkert må få en meget høj løn, mener, at Hazard var bedre end CR7 i den forgangne sæson og her senest, at Benitez' kone hellere burde fokusere på sin mands vægt.

Jeg håber personligt rigtig meget, at vi møder Chelsea i Champions League, og ydmyger dem totalt og giver dem et ordentligt spark ud af tuneringen. Benitez burde om nogen være mere sulten - måske det forkerte ordvalg :) - end nogensinde før for at møde Mourinho.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7226 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Benitez burde om nogen være mere sulten - måske det forkerte ordvalg :) - end nogensinde før for at møde Mourinho.

Genialt :D

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7227 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev:

Inspektøren skrev: Mourinho skulle bare have gået efter bolden i stedet: Ødelagde et treble-vindende Inter, langt fra imponerende i Chelsea og kæmpe katastrofe i Napoli.
Ærlig talt, så syntes faktisk at det var barnligt af portugiseren at fremhæve Rafas åbenlyse vægtproblem. Det er jo egentlig netop det, som man kalder for mobning, er det ikke?

Rafa får også lige en 'thumbs up' herfra, for at svare, at han foretrækker at snakke fodbold.

Luften var gået af ballonen hos Inter efter deres flotte triumf, selv Mourinho skyndte sig at løbe væk fra et treble-vindende Inter.

Jeg bliver lige nødt til at spørge, hvordan imponerede han ikke i Chelsea? Han kom i november måned efter Di Matteo formåede at ''ødelægge'' det hele og han fomåede at vinde Europa League og slutte på en tredje plads i Premier League selvom samtlige fans var imod ham og en del af spillerne også var imod ham, taget disse ting i betragtning så imponerede han godt nok mig i Chelsea.

At Chelsea vandt Europa League er ikke imponerende, taget de andre holds niveau i tuneringen i betragtning. Han tabte FIFA Club World Cup, selvom klubben tog tuneringen meget seriøst, hvorfor det var en kæmpe fiasko. Man dummede sig mod Swansea i liga cuppen, efter to dramatiske opgør, hvor især det andet opgør vil være berømt for Hazard slåskamp mod en lille møgunge af en boldknægt. Manchester City gav man ikke kamp til streg mod i semi-finalen og tabte derfor også fortjent, selvom Agüero helt klart skulle være smidt ud for sin vanvittige takling på David Luiz. Ligaen var en skuffelse. Med hensyn til ligaen, så er en tredje plads bare ikke godt nok og spillet fungerede i den grad ikke, hvorfor man også fik endte med flere kampe, hvor man tabte dumme og nødvendige point. Derudover, så var der også store problemer med mandskabsbehandlingen fra Rafas' side. Og så dummede han sig også gevaldigt ved at bænke John Terry, hvilket Terry da også har bevist i de to sæsoner efter spanien tog videre til Italien.

Derfor mener jeg, at han langt fra imponerede i sin tid i Chelsea.

Jeg synes ikke rigtigt man kan forvente mere af en mand som kommer i slutningen af november måned og overtager et hold som mildest talt ligger i ruiner. Udover dette er hverken fans eller spillere begejstret for hans tilstedeværelse, som gøre det sværere end det allerede er.

Han gik trods alt fra en femte plads til en tredje plads i Premier League, er det godt nok til Chelsea? Nej, men er det godt nok taget holdets situation i betragtning, ja. Hvis man havde forventet mere så burde man lige se realiteten i øjenene. Havde jeg været Chelsea-fan så havde jeg bestemt været tilfreds med det stykke yderst professionelle arbejde han formåede at udføre.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7228 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Jeg blev egentlig også positivt overrasket over Bentez' tid i Chelsea. Det var ligeledes ikke hans skyld, at Mourinho efterlod et hold i ruiner i Inter. Benitez gjorde det dog mindre godt i Napoli. Der var materiale til mere, selvom kampene var underholdene nok.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7229 af Inspektøren

Storken skrev: Jeg blev egentlig også positivt overrasket over Bentez' tid i Chelsea. Det var ligeledes ikke hans skyld, at Mourinho efterlod et hold i ruiner i Inter. Benitez gjorde det dog mindre godt i Napoli. Der var materiale til mere, selvom kampene var underholdene nok.

Ja, José Mourinho efterrlod Inters hold i ruiner. Et hold han vandt the Treble med, hvor man bl.a. ydmygede et af de bedste hold nogensinde i historien med 3-1 i det første opgør i semi-finalen i CHL 09/10.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7230 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Glemmer aldrig hvor usmageligt Chelsea spillede mod PSG i foråret. Håber at vi rammer ind i dem.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7231 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Inspektøren :) Han (Storken) skrev ikke at Mourinho havde et hold i ruiner, da han spillede med holdet. Han skrev at han efterlod et hold i ruiner.

Storken skrev: ...at Mourinho efterlod et hold i ruiner...

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7232 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Der findes forskellige slags trænere. Der findes trænere der gambler med klubbens talentarbejde, renomme, grundlæggende værdier og holdånd for at få succes. Når det så lykkes så smutter de videre til næste job. Sådan en træner var Mourinho i Inter og Real Madrid. Det kan være at han får et anderledes forhold til Chelsea. Det får vi at se.

Så findes der trænere der arbejder ud fra en sammenhængende fodbold-filosofi hvor man forsøger at skabe et hold der kan vinde noget på den lange bane. For dem er udvikling ligeså vigtigt som resultater. Benitez var sådan en træner i Valencia og Liverpool. Valencia blev et hold man skulle tage seriøst i Spanien og Liverpool gik fra at være et ligegyldigt hold til et hold som ethvert hold i Champions League frygtede at møde.

Når det er sagt, så vil jeg gerne lige knytte en kommentar til Mourinhos opførsel. Der mange mennesker som godt kan lide Mourinho fordi han ikke er politisk korrekt. Der var måske engang hvor han var befriende kontroversiel i en blankpoleret fodboldverden. Men man kan være kontroversiel på forskellige måder. Mourinho er ikke i nærheden af at udvise format og elegance når han ytrer sig. Han er blot vulgær og primitiv. Vi så det i Real Madrid for fuld udblæsning. Det var uværdigt at have ham som træner. Vi spillede som en lille klub uden format og vi så en lille mand på pressemøderne efter kampene.

Jeg vil til enhver tid mene at Benitez er bedre for Madrid en Mourinho.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Johnson.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7233 af Inspektøren

Kassow-Rossing skrev: Inspektøren :) Han (Storken) skrev ikke at Mourinho havde et hold i ruiner, da han spillede med holdet. Han skrev at han efterlod et hold i ruiner.

Storken skrev: ...at Mourinho efterlod et hold i ruiner...

Jeg forstår godt, hvad Storken mente, Kassow ;) og der må jeg bare erklære mig 100 % uenig. Det hold, som Mournho efterlod var et hold der netop lige havde vundet the Treble. Profilerne fra den sæson fortsatte jo også under Benitez. Her snakker jeg om Sneijder, Millito, Eto'o, Lucio, Maicon, Zanetti mfl. Balotelli var reelt den eneste der skiftede væk fra det Inter hold, og han bidrog på ingen måder til den historiske sæson for Inter.

Benitez var en kæmpe fiasko i Inter. Min holdning til det, ændrer sig ikke, bare fordi han nu er blevet træner for i min yndlingsklub. Moratti fyrede ham forhelvede efter kun at have været der i 5 måneder. Det kan sgu da ikke være så svært at se, at Benitez fejlede big time i Milano.
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7234 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Sneijder, Millito, Eto'o, Lucio, Maicon, Zanetti var alle sammen over the hill spillere som Mourinho havde succes med at presse det sidste ud af. Benitez begik den fejl overhovedet at tage det job, især når man tager i betragtning at han ikke fik lov til at hente nye spillere. Jeg forstår ikke den der Mourinho fascination. Han blev træner for et utrolig stærk spillertrup i Real madrid og vandt næsten ingenting. Men endnu værre var det at vi ikke spillede som et storhold. Ikke engang den sæson hvor vi vandt lignede vi et hold der var bedre en Barca. Vi var ikke i nærheden af at vinde Champions League. Det blev tydeliggjort i alle semifinalerne at vi ikke var et storhold. Jeg kan kun undre mig over at der stadig er mange som ser et lys Mourinho
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7235 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Plus-points til Rafa for ikke at gå med på spøgen og starte et nyttesløst skænderi med Mourinho.

Jeg har fra starten godt kunnet lide Rafa. Fra i dag endnu mere!

Arrrh husker kraftigt du efter fyrringen af Mourinho, gjorde det klart du ikke ville have Benitez i Real, da der var rygter om ham på daværende tidspunkt. Men måske var du bare i dårlig humør over Mou's afgang ;)
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7236 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Johnson skrev: Sneijder, Millito, Eto'o, Lucio, Maicon, Zanetti var alle sammen over the hill spillere som Mourinho havde succes med at presse det sidste ud af. Benitez begik den fejl overhovedet at tage det job, især når man tager i betragtning at han ikke fik lov til at hente nye spillere. Jeg forstår ikke den der Mourinho fascination. Han blev træner for et utrolig stærk spillertrup i Real madrid og vandt næsten ingenting. Men endnu værre var det at vi ikke spillede som et storhold. Ikke engang den sæson hvor vi vandt lignede vi et hold der var bedre en Barca. Vi var ikke i nærheden af at vinde Champions League. Det blev tydeliggjort i alle semifinalerne at vi ikke var et storhold. Jeg kan kun undre mig over at der stadig er mange som ser et lys Mourinho

Ingen tvivl om at Benitez havde de sværeste betingelser overhoved. Men Mou var altså en genial træner og det beviser hans resultater forskellige steder. Og det er fra en der ikke lige er den største Mou fan ;)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum