Om vores rivaler VII

11 år 1 uge siden #7213 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Elkrimi skrev: Svar på tiltale:

www.goal.com/en/news/9/england/2015/07/2...attack-?ICID=HP_HN_1

Det er svært ikke at elske Mourinho!

Rafa må nok sidde og tænke, hvad pokker det er hans kone nu har rodet ham ud i ...
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7214 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Jeg synes nu det er forholdsvis let :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, El Madridista, Vildfaren, JimmyBroe, Jaken, SR4, andreashn, Sahinovic
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7215 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Roesen7 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg synes nu det er forholdsvis let :-)

Vissevasse, så har du ikke prøvet nok ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7216 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Hun må fremover meget gerne holde sin bøtte, og jeg tror nok også at Rafa vil gøre hende opmærksom på dette, vi har før haft erfaringer med kvinder som blander sig i noget som de absolut intet har at gøre med.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7217 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev: Hun må fremover meget gerne holde sin bøtte, og jeg tror nok også at Rafa vil gøre hende opmærksom på dette, vi har før haft erfaringer med kvinder som blander sig i noget som de absolut intet har at gøre med.

Ja bl.a. noget med en muldvarpe og en kæreste med tilknytning til medier:P Haha pjat pjat pjat:D

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7218 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev: Hun må fremover meget gerne holde sin bøtte, og jeg tror nok også at Rafa vil gøre hende opmærksom på dette, vi har før haft erfaringer med kvinder som blander sig i noget som de absolut intet har at gøre med.

Jah og tjah, naturligvis er hun på dybt vand med sin udtalelse og hun burde også holde sig så god, at hun lod fortid være fortid, især om noget der ikke vedrører hendes gesjæft. På den anden side giver det nok ikke de store bølgeskvulp, at der sender en portugiser henne i det der Chelsea og føler trang til at svare tilbage. Portugiseren kunne så i samme moment gøre det samme og ikke blande sig i Casillas´ lønforhold i Porto/Real Madrid.

Hvis Monserrat Seara hentyder til at oprydningen angår Casillas, så er han jo fortsat på lønningslisten i Real Madrid, men dog i en situation, hvor der kan falde ro på balladen om ham. Og det kan vel dårligt komme Mourinho til skade, at det han besluttede i sit sidste år i klubben, først bliver effektueret over to år senere i Real Madrid.

Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7219 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Benitez har svaret. -uden at svare;-). Naturligvis den rigtige løsning.
www.goal.com/en/news/12/spain/2015/07/29...f-words?ICID=HP_BN_2

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7220 af Sahinovic
"Mourinho's comments? I'm the Real Madrid coach. I like football, I understand football and for this reason I only speak about football.''

Jeg ved ikke super meget om Benítez, men jeg begynder da at kunne lide ham mere og mere, både på og udenfor banen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7221 af Siempre Madrid
Plus-points til Rafa for ikke at gå med på spøgen og starte et nyttesløst skænderi med Mourinho.

Jeg har fra starten godt kunnet lide Rafa. Fra i dag endnu mere!

Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden #7222 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Mourinho skulle bare have gået efter bolden i stedet: Ødelagde et treble-vindende Inter, langt fra imponerende i Chelsea og kæmpe katastrofe i Napoli.
Ærlig talt, så syntes faktisk at det var barnligt af portugiseren at fremhæve Rafas åbenlyse vægtproblem. Det er jo egentlig netop det, som man kalder for mobning, er det ikke?

Rafa får også lige en 'thumbs up' herfra, for at svare, at han foretrækker at snakke fodbold.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #7223 af Sahinovic

Inspektøren skrev: Mourinho skulle bare have gået efter bolden i stedet: Ødelagde et treble-vindende Inter, langt fra imponerende i Chelsea og kæmpe katastrofe i Napoli.
Ærlig talt, så syntes faktisk at det var barnligt af portugiseren at fremhæve Rafas åbenlyse vægtproblem. Det er jo egentlig netop det, som man kalder for mobning, er det ikke?

Rafa får også lige en 'thumbs up' herfra, for at svare, at han foretrækker at snakke fodbold.

Luften var gået af ballonen hos Inter efter deres flotte triumf, selv Mourinho skyndte sig at løbe væk fra et treble-vindende Inter.

Jeg bliver lige nødt til at spørge, hvordan imponerede han ikke i Chelsea? Han kom i november måned efter at Di Matteo ikke havde imponeret, og efter hans ankomst fomåede han at vinde Europa League og slutte på en tredje plads i Premier League selvom samtlige fans var imod ham og en del af spillerne også var imod ham, taget disse ting i betragtning så imponerede han godt nok mig i Chelsea.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden #7224 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

Inspektøren skrev: Mourinho skulle bare have gået efter bolden i stedet: Ødelagde et treble-vindende Inter, langt fra imponerende i Chelsea og kæmpe katastrofe i Napoli.

Luften var gået af ballonen hos Inter efter deres flotte triumf, selv Mourinho skyndte sig at løbe væk fra et treble-vindende Inter.

Jeg bliver lige nødt til at spørge, hvordan imponerede han ikke i Chelsea? Han kom i november måned efter Di Matteo formåede at ''ødelægge'' det hele og han fomåede at vinde Europa League og slutte på en tredje plads i Premier League selvom samtlige fans var imod ham og en del af spillerne også var imod ham, taget disse ting i betragtning så imponerede han godt nok mig i Chelsea.

At Chelsea vandt Europa League er ikke imponerende, taget de andre holds niveau i tuneringen i betragtning. Han tabte FIFA Club World Cup, selvom klubben tog tuneringen meget seriøst, hvorfor det var en kæmpe fiasko. Man dummede sig mod Swansea i liga cuppen, efter to dramatiske opgør, hvor især det andet opgør vil være berømt for Hazard slåskamp mod en lille møgunge af en boldknægt. Manchester City gav man ikke kamp til streg mod i semi-finalen og tabte derfor også fortjent, selvom Agüero helt klart skulle være smidt ud for sin vanvittige takling på David Luiz. Ligaen var en skuffelse. Med hensyn til ligaen, så er en tredje plads bare ikke godt nok og spillet fungerede i den grad ikke, hvorfor man også fik endte med flere kampe, hvor man tabte dumme og nødvendige point. Derudover, så var der også store problemer med mandskabsbehandlingen fra Rafas' side. Og så dummede han sig også gevaldigt ved at bænke John Terry, hvilket Terry da også har bevist i de to sæsoner efter spanien tog videre til Italien.

Derfor mener jeg, at han langt fra imponerede i sin tid i Chelsea.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum