Om vores rivaler VII
M_linding skrev: www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/polit...til-gotze-i-dortmund
Politibeskyttelse til Götze, som skal beskytte ham for Dortmunds egne fans!:)
Det er jo en gave til Real Madrid det her... Jeg ser frem til, at stadion vil pifte af det lille griske svin, i 90 min. (Undskyld min hårde tone, men synes at Götze svigter sin klub, i en uhørt grad)
Rolig nu, han har været i den klub siden han var 9 år. Tror bare han vil vinde mere og CHL trofæet, det sker ikke i Dortmund.
Men der vil helt klart være fans som pifter ad ham og jeg tror han knækker psykisk ligesom mod Malaga, så gave har du ret i. Også alt det snak og ballade vil skabe uro hos Dortmund.
asp3200 skrev:
M_linding skrev: www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/polit...til-gotze-i-dortmund
Det er jo en gave til Real Madrid det her... Jeg ser frem til, at stadion vil pifte af det lille griske svin, i 90 min. (Undskyld min hårde tone, men synes at Götze svigter sin klub, i en uhørt grad)
Rolig nu, han har været i den klub siden han var 9 år. Tror bare han vil vinde mere og CHL trofæet, det sker ikke i Dortmund.
Men der vil helt klart være fans som pifter ad ham og jeg tror han knækker psykisk ligesom mod Malaga, så gave har du ret i. Også alt det snak og ballade vil skabe uro hos Dortmund.
Han kunne have skiftet til andre klubber, end lige Dortmunds rival... Kald mig bare romantiker, men det er utilgiveligt.
Senyera skrev:
At David Villa: kommer til et hold hvor han ikke er den største stjerne, spiller en anden rolle, bliver ældre og har været skadet i 8 måneder, gør ham ikke ødelagt.M_linding skrev:
Senyera skrev:
Ødelagt David Villa? Den må du hellere uddybe.JesperA skrev:
Mon ikke der ryger et par spillere den anden vej i svingdøren, Robben, Pizarro og Gomez virker i hvert fald til snart at være fortid i klubben, og så giver det jeg meget god mening, når man ved Pep har det lidt stramt med at spille med angribere, jvf. at han har ødelagt David Villa og ikke fået noget ud af Ibra..asp3200 skrev: Ved godt hykleren nok har haft sin del med i indkøbet, men jeg tror ikke han slår en eneste af dem som stiller op på holdet i aften, man kan så diskutere om 2-3 spillere fra opstillingen i aften så sælges efter sæsonen så der vil være plads. Presset er også betydeligt størrere i Bayern, jeg har mine tvivl om han kan kapere det.
Kræver den ligefrem en uddybning?
Han gik fra og være i top 3 over verdens bedste angribere, til og være en utrolig middelmådig spiller. Giv du bare alderen skylden ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Senyera
- Gæst
-
Handler det her ikke bare om at nogen af jer er bitre over at han ikke endte i Real Madrid? Da Figo skiftede fra Barca til Real var det vel okay?M_linding skrev:
asp3200 skrev:
Han kunne have skiftet til andre klubber, end lige Dortmunds rival... Kald mig bare romantiker, men det er utilgiveligt.
Gōtze var en spiller jeg meget gerne så i Real, og jeg er ikke i tvivl om, at han om få år bliver betragtet som en midtbanespiller af højeste klasse.
Fantastisk handlet af Bayern.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Senyera skrev:
Handler det her ikke bare om at nogen af jer er bitre over at han ikke endte i Real Madrid? Da Figo skiftede fra Barca til Real var det vel okay?M_linding skrev:
asp3200 skrev:
Jeg kan faktisk ikke huske hvad Figo tilknytning til Barcelona var, så der må ejg være dig svar skyldig. Men princippet gælder for alle; Når en klub har givet dig alt, så skylder du bare lidt respekt. Det er vel en meget fair tanke...?
Götze til Real...? Jo, det var der vel også mange som ønskede.. Men ikke mig - Jeg vil ha' Jesé Rodriquez, og min plan b hedder Isco. Hvis jeg lægger mit fodboldromantiske hjerte lidt til side, så er jeg glad for, at Götze ender i Bayern!
Senyera skrev:
asp3200 skrev:
Igen tvwister du den over på os:), Villa blev købt ind som topangriber og havde vel i alt 1 god sæson og nu forlader han jer nok pga spilletiden. Måske er det alderen, måske passer han ikke ind i spillestilen eller kan det være pga uvenner med messi, jeg ved det ikke. Men du må vel være enige i at siden han kom til barcelona er hans niveau faldet meget med tiden, self også pga skaden men alligevel.
EDIT: Hov, tlf gik sku lige amok, citat er til villa snakken:)
- Senyera
- Gæst
-
Han har en anden rolle og langt mere konkurrence omkring sin plads i start11eren i forhold til Valencia. Han er 31 år i dag, så man kan ikke forvente at han på Valencia-niveau mere. Jeg er tilfreds med ham, og lige pt. ser han ud til at være kommet godt og grundigt over sin skade. Han blev i mine øjne købt for sent i forhold til hans alder - lidt ligesom Henry, men det var umuligt ellers at få dem, og da de begge to har haft afgørende fødder med i vores CL og liga-triumfer, synes jeg ikke at man kan sige at nogen af dem er ødelagt. Jeg er ret sikker på at langt størstedelen af Barca fans er tilfreds med Villa.asp3200 skrev:
Senyera skrev:
asp3200 skrev:
Igen tvwister du den over på os:), Villa blev købt ind som topangriber og havde vel i alt 1 god sæson og nu forlader han jer nok pga spilletiden. Måske er det alderen, måske passer han ikke ind i spillestilen eller kan det være pga uvenner med messi, jeg ved det ikke. Men du må vel være enige i at siden han kom til barcelona er hans niveau faldet meget med tiden, self også pga skaden men alligevel.
- Rubæk
- Gæst
-
Bayern nyder i hvert fald godt af at være Tysklands største klub med flere længder ned til nummer to. Deres politik har vel i lang tid også været at købe tysk ind, såfremt det var muligt. Ballack blev også hentet som etableret stjerne fra rivalerne i Leverkusen, ligesom Mario Gomez, Miroslav Klose og Lukas Podolski blev det. Nu har jeg ikke nogen tal med mig, men klubben er vel også den eneste tyske klub der for alvor kan bide skeer med de andre store europæiske klubber rent økonomisk?Dios skrev: Jeg er så fascineret af den måde Bayern ledelsen styre klubben på. De gør godt nok et godt stykke arbejde, og ikke nok med de altid gør deres rivaler dårligere, så bliver de bare ved med og gøre sig stærkere europæisk. Om det er Pep eller ej, så er det ikke første gang vi ser Bayern lave det trick.
Gōtze var en spiller jeg meget gerne så i Real, og jeg er ikke i tvivl om, at han om få år bliver betragtet som en midtbanespiller af højeste klasse.
Fantastisk handlet af Bayern.
- Senyera
- Gæst
-
Bare så i kan hate lidt mere på Guardiola...
- SK_92
- Gæst
-
Realmadrid94 skrev: Så kan jeg passende skifte emne?
Har Coentrao virkelig slået Marcelo af?
Vores venstre kant er ikke så stærk offensivt set, som sidste år. Savner Marcelo og Ronaldo trylle på kanten, hvorefter det bliver pingpong mellem de offensive også en god afslutning...
Er Marcelo ikke god nok, eller er Mourinho gladere for Coentrao? Marcelo har kun fået ligegyldige kampe siden han er kommet tilbage fra sin skade.
Anyone?
Jeg synes dette er et interessant emne, Jeg har først lagt mærke til det nu, så jeg håber at debatten stadig er igang.
Jeg har vist omtalt lige nøjagtig den debat i et tidligere indlæg.. Men grundene kan være følgende : 1. Marcelo havde en grim skade, og formen har ikke indfundet sig.
2. Coentrao har vist større passion for klubben og pt. Har overbevist at han er den rette.
3. Mourinho bruger en anderledes salgstaktik, da det har forlydt at Coentrao er en færdig mand, og nu skal han bare vises frem. Skørt nok, er det den 3.mulighed, så kan man evt. Drage paralleller til Balotelli i City. Andre bud? :)