Om vores rivaler VII
Har valgt at takke af på forum!
Målrekorden tror jeg akkurat ikke at de når. Mod Bilbao, Betis og Valladolid må man formode at de får scoret nogle mål, men Espanyol og Atletico burde da på hjemmebane kunne lukke lidt af. Malaga har også gjort det fint defensivt og kan forhåbentlig gøre det samme.
Hvad point angår, må man også formode at de vinder deres 3 hjemmekampe. Bilbao på udebane ville vel almindeligvis også resultere i en sejr, men da den er lagt mellem de 2 Bayern-kampe, kan de forhåbentlig smide point, selvom jeg tvivler. Udover det kan man håbe at Espanyol og Atletico på deres respektive hjemmebaner kan yde noget kvalificeret modstand.
Dog skal det lige siges, at i de 6 modsatte kampe i sæsonen scorede Barcelona 24 mål og hentede 18 point, så hvis det gentager sig, mister vi allerede i år begge rekorder :/
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Så meget skal trods alt gå deres vej for at vi ikke skal beholde rekorderne fra sidste år længe endnu. Håber jeg da :-)
Det bliver endvidere yderst interessant, hvordan tilskuerne reagerer på Götzes skifte i morgen.
Jeg er ikke overrasket over Guardiola, han vil fjerne al modstand, Lewandowski er også blevet rygtet til dem.
Men til gengæld god nyhed hvis nu Ancelotti overtager efter Mourinho:
Han vil tage verrati med:)
www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=19249
asp3200 skrev: Mega øv med gotze, tror ikke han kommer på bayerns hold.
Selvfølgelig kommer Götze på Bayerns hold. De betaler ikke næsten 300 mio. for en bænkevarmer. Dette indkøb er sket på Peps opfordring. Det er der slet ingen tvivl om. Götze er tiltænkt en tilsvarende rolle under Pep i Bayern, som Messi havde under Pep i Barcelona. Må jeg i øvrigt minde dig om, at de har aktiveret en klausul i hans kontrakt og købt ham fri. Det gør man ikke, hvis det er fordi han ikke er udset til at komme på holdet.
Men det er ærgerligt for Dortmund. I Reus og Götze har de en fantastisk duo bagved Lewandowski. Det bliver spændende at se, hvordan de erstatter to ud af de tre.
Det kunne være interessant med Marco Verratti. På længere sigt som afløser for Xabi Alonso. Enten Verratti, Kondogbia, Gundogan eller Ruben Pardo.
Steen skrev: Chok i Tyskland, Bayern har officielt købt Götze, som selvfølgelig først skifter til sommer. Beskidt handling af hykleren og Bayern, og tidspunktet gør det hele endnu værre, lige før deres største kamp siden halvfemserne. Uro i Dortmund kan vi jo drage fordel af, jeg tror fansene kommer til at være efter ham i løbet af kampen.
Jeg er ikke overrasket over Guardiola, han vil fjerne al modstand, Lewandowski er også blevet rygtet til dem.
Mon ikke Gotze får det hårdt i morgen, jo..? Jeg kan ikke se hvorfor Götze skulle kunne være i "good standing" nu...
Götze er simpelthen et eminent køb.
El_Juan skrev:
Selvfølgelig kommer Götze på Bayerns hold. De betaler ikke næsten 300 mio. for en bænkevarmer. Dette indkøb er sket på Peps opfordring. Det er der slet ingen tvivl om. Götze er tiltænkt en tilsvarende rolle under Pep i Bayern, som Messi havde under Pep i Barcelona. Må jeg i øvrigt minde dig om, at de har aktiveret en klausul i hans kontrakt og købt ham fri. Det gør man ikke, hvis det er fordi han ikke er udset til at komme på holdet.
Men det er ærgerligt for Dortmund. I Reus og Götze har de en fantastisk duo bagved Lewandowski. Det bliver spændende at se, hvordan de erstatter to ud af de tre.
Det kunne være interessant med Marco Verratti. På længere sigt som afløser for Xabi Alonso. Enten Verratti, Kondogbia, Gundogan eller Ruben Pardo.
Ved godt hykleren nok har haft sin del med i indkøbet, men jeg tror ikke han slår en eneste af dem som stiller op på holdet i aften, man kan så diskutere om 2-3 spillere fra opstillingen i aften så sælges efter sæsonen så der vil være plads. Presset er også betydeligt størrere i Bayern, jeg har mine tvivl om han kan kapere det.
- Senyera
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev:
El_Juan skrev:
Ved godt hykleren nok har haft sin del med i indkøbet, men jeg tror ikke han slår en eneste af dem som stiller op på holdet i aften, man kan så diskutere om 2-3 spillere fra opstillingen i aften så sælges efter sæsonen så der vil være plads. Presset er også betydeligt størrere i Bayern, jeg har mine tvivl om han kan kapere det.
Vi er ikke ude i noget om Ræven og rønnebærrene, vel? Rigtig mange har haft fugtige underbukser ved tanken om Götze i Real Madrid, men du er så ikke en af dem, eller?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.