Om vores rivaler VII

13 år 3 måneder siden #793 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #794 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Barcelona er 16 point og 22 mål fra vores 2 rekorder fra sidste sæson. Deres slutprogram lyder: Bilbao (A) - Betis (H) - Atletico (A) - Valladolid (H) - Espanyol (A) - Malaga (H)

Målrekorden tror jeg akkurat ikke at de når. Mod Bilbao, Betis og Valladolid må man formode at de får scoret nogle mål, men Espanyol og Atletico burde da på hjemmebane kunne lukke lidt af. Malaga har også gjort det fint defensivt og kan forhåbentlig gøre det samme.

Hvad point angår, må man også formode at de vinder deres 3 hjemmekampe. Bilbao på udebane ville vel almindeligvis også resultere i en sejr, men da den er lagt mellem de 2 Bayern-kampe, kan de forhåbentlig smide point, selvom jeg tvivler. Udover det kan man håbe at Espanyol og Atletico på deres respektive hjemmebaner kan yde noget kvalificeret modstand.

Dog skal det lige siges, at i de 6 modsatte kampe i sæsonen scorede Barcelona 24 mål og hentede 18 point, så hvis det gentager sig, mister vi allerede i år begge rekorder :/

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #795 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om vores rivaler VII
Du har ret, bortset fra at de 16 point og 22 mål kun vil være en tangering af vores rekorder fra sidste år. Så vi vil trods alt ikke miste dem, hvis de får lige præcis det samme. Mht til pointene så vil det kræve at Barcelona vinder resten for at nå de 17 point, som skal til, for at tage rekorden. Det tror jeg ikke sker. På et tidspunkt får de ikke noget at spille for og skal møde hold der har placeringer eller Europa Cup at spille for. Målrekorden er jeg heller ikke så bange for faktisk. 23 mål i 6 kampe svarer til næsten 4 i snit og ders snit indtil nu i sæsonen ligger på lige godt 3.

Så meget skal trods alt gå deres vej for at vi ikke skal beholde rekorderne fra sidste år længe endnu. Håber jeg da :-)
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #796 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Interessant nyhed her til morgen. Borussia Dortmund har bekræftet, at Bayern München har aktiveret Mario Götzes frikøbsklausul og han skifter dermed til Bayern til sommer. Ingen tvivl om, at det er Peps indkøb. Og ingen tvivl om, at Götze er udset til, at skulle være Bayerns 'Messi'. Dermed ser det ud til, at Borussia Dortmund mister deres to største profiler til sommer i form af Götze og Lewandowski.

Det bliver endvidere yderst interessant, hvordan tilskuerne reagerer på Götzes skifte i morgen.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #797 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Chok i Tyskland, Bayern har officielt købt Götze, som selvfølgelig først skifter til sommer. Beskidt handling af hykleren og Bayern, og tidspunktet gør det hele endnu værre, lige før deres største kamp siden halvfemserne. Uro i Dortmund kan vi jo drage fordel af, jeg tror fansene kommer til at være efter ham i løbet af kampen.

Jeg er ikke overrasket over Guardiola, han vil fjerne al modstand, Lewandowski er også blevet rygtet til dem.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #798 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Mega øv med gotze, tror ikke han kommer på bayerns hold.

Men til gengæld god nyhed hvis nu Ancelotti overtager efter Mourinho:

Han vil tage verrati med:)
www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=19249
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #799 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Mega øv med gotze, tror ikke han kommer på bayerns hold.

Selvfølgelig kommer Götze på Bayerns hold. De betaler ikke næsten 300 mio. for en bænkevarmer. Dette indkøb er sket på Peps opfordring. Det er der slet ingen tvivl om. Götze er tiltænkt en tilsvarende rolle under Pep i Bayern, som Messi havde under Pep i Barcelona. Må jeg i øvrigt minde dig om, at de har aktiveret en klausul i hans kontrakt og købt ham fri. Det gør man ikke, hvis det er fordi han ikke er udset til at komme på holdet.

Men det er ærgerligt for Dortmund. I Reus og Götze har de en fantastisk duo bagved Lewandowski. Det bliver spændende at se, hvordan de erstatter to ud af de tre.

Det kunne være interessant med Marco Verratti. På længere sigt som afløser for Xabi Alonso. Enten Verratti, Kondogbia, Gundogan eller Ruben Pardo.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #800 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Chok i Tyskland, Bayern har officielt købt Götze, som selvfølgelig først skifter til sommer. Beskidt handling af hykleren og Bayern, og tidspunktet gør det hele endnu værre, lige før deres største kamp siden halvfemserne. Uro i Dortmund kan vi jo drage fordel af, jeg tror fansene kommer til at være efter ham i løbet af kampen.

Jeg er ikke overrasket over Guardiola, han vil fjerne al modstand, Lewandowski er også blevet rygtet til dem.

Mon ikke Gotze får det hårdt i morgen, jo..? Jeg kan ikke se hvorfor Götze skulle kunne være i "good standing" nu...
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #801 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Min simple konklusion: Bayern agter at forblive i fodboldens absolutte elite!

Götze er simpelthen et eminent køb.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #802 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Selvfølgelig kommer Götze på Bayerns hold. De betaler ikke næsten 300 mio. for en bænkevarmer. Dette indkøb er sket på Peps opfordring. Det er der slet ingen tvivl om. Götze er tiltænkt en tilsvarende rolle under Pep i Bayern, som Messi havde under Pep i Barcelona. Må jeg i øvrigt minde dig om, at de har aktiveret en klausul i hans kontrakt og købt ham fri. Det gør man ikke, hvis det er fordi han ikke er udset til at komme på holdet.

Men det er ærgerligt for Dortmund. I Reus og Götze har de en fantastisk duo bagved Lewandowski. Det bliver spændende at se, hvordan de erstatter to ud af de tre.

Det kunne være interessant med Marco Verratti. På længere sigt som afløser for Xabi Alonso. Enten Verratti, Kondogbia, Gundogan eller Ruben Pardo.

Ved godt hykleren nok har haft sin del med i indkøbet, men jeg tror ikke han slår en eneste af dem som stiller op på holdet i aften, man kan så diskutere om 2-3 spillere fra opstillingen i aften så sælges efter sæsonen så der vil være plads. Presset er også betydeligt størrere i Bayern, jeg har mine tvivl om han kan kapere det.
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #803 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII
Underligt tidspunkt at offentliggøre det på. Jeg tror iøvrigt at Götze helst ville blive i Tyskland, og så bliver det ikke større end Bayern.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #804 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

El_Juan skrev:

Ved godt hykleren nok har haft sin del med i indkøbet, men jeg tror ikke han slår en eneste af dem som stiller op på holdet i aften, man kan så diskutere om 2-3 spillere fra opstillingen i aften så sælges efter sæsonen så der vil være plads. Presset er også betydeligt størrere i Bayern, jeg har mine tvivl om han kan kapere det.

Vi er ikke ude i noget om Ræven og rønnebærrene, vel? Rigtig mange har haft fugtige underbukser ved tanken om Götze i Real Madrid, men du er så ikke en af dem, eller?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum