Om vores rivaler VII
- Rubæk
- Gæst
-
Dios skrev: Let me hear you say: Storken! :D
Haha, det er alligevel meget sjovt det her. Jeg sagde det før, og siger det gerne igen Bayern er klart det bedste hold. Det er det eneste hold, som har en ligeså skræmmende defensiv såvel som offensiv. Heldigvis for os, så har tyskerne det elendigt med finaler, så det er vores Chl sejr, hvis vi vinder over Dortmund.
Hold nu op en ydmygelse af dimensioner. Dommeren, målvogteren og linjevogterne dømte elendigt, men det var lige fordelt. Bayern blev snydt for 2 straffe, et rødt kort til Pique, og måske et rødt til Alba, men derimod scorede de på et offside mål og et mål, hvor der burde blive dømt frispark til Barca.
Av av av :D
er sku ikke sikker på offside, må lige se på 3+
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er skam ikke uenig :)Bismo skrev:
Brylle skrev: Fantastisk, at de svanser bliver tonset ud af Tyskland!
På den anden side, så sidder jeg også og frygter en evt. finale hvis vi slår Dortmund ud, for det er virkelig en skræmmende præstation af Bayern.
Hvis Madrid når finalen og taber til Bayern, ville det være lettere for mig at sluge end et tab til Barca.
Madrid kan dog sagtens slå Bayern, da vi spiller et mere direkte spil og vil komme til flere chancer end Barca. Desuden er især Ronaldo i skræmmende god form for tiden modsat Messi, som nok skulle have været på bænken i aften.
Det jeg ville frem til var blot, at Bayer var yderst skræmmende og selvom jeg havde forventet klasseforskel, så var det lige et godt stykke mere end jeg havde troet på. Jeg frygter en evt. finale mod Bayern, men den er aldrig tabt på forhånd og den bliver helt sikkert jævnbyrdig.
- Bernabéu
- Gæst
-
mon de sender nyt klagebrev igen :D
- Raúl 7
- Gæst
-
Lad os nu se i morgen. Det bør være en fordel at Dortmund har solgt Götze på det dummeste tidspunkt. Fansene er måske efter ham.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
FC Barcelona are the first team to lose 4-0 in the UEFA Champions League semi-finals. Breaking records with losses too.
Og nej, vi taber ikke 4-0 i finalen. Ikke med den spillestil vi besidder. Og hellere ikke med CR7 :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Det var godt vi solgte robben
korrekt, primadonna er han
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev:
Hugol skrev: Det var godt vi solgte robben
korrekt, primadonna er han
Jeg tror nu mere Hugol mener at det er godt fordi han var med til at voldtage Barca. Eller?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Senyera
- Gæst
-