Om vores rivaler VII
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
13 år 3 måneder siden #901
af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Jeg havde dog satset en 50'er på en 5-0 sejr. Hold kæft jeg blev sur over de ikke scorede til sidst.
Men ja reza, der var 3 situationer som ville blive dømt i ALLE ligaer. Man kan så sige det går begge veje. Offside og Müller som lige obstruerer for Alba. Jeg havde på forhånd sagt den ville blive mellem 3 og 5-0. Barca, har været dårligere i år, og jeg forudser en kæmpe rotation i truppen næste år. Hvis de altså vil være konkurrencedygtige.
Men ja reza, der var 3 situationer som ville blive dømt i ALLE ligaer. Man kan så sige det går begge veje. Offside og Müller som lige obstruerer for Alba. Jeg havde på forhånd sagt den ville blive mellem 3 og 5-0. Barca, har været dårligere i år, og jeg forudser en kæmpe rotation i truppen næste år. Hvis de altså vil være konkurrencedygtige.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #902
af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Jeg er ikke færdig med, at sparke lidt til Barcelona... De gør det bare så nemt og fristende:)
Roura:
"Han gjorde det rigtig dårligt. Der var frispark, som ikke blev givet (ved to af Bayerns scoringer). Vi har så sandelig ikke haft meget held med dommernes afgørelser i denne sæsons Champions League. Men vi kan ikke bruge det som undskyldning," lød det fra Roura om den ungarske dommer Viktor Kassai.
Hvordan kan man igen og igen bruge dommeren som undskyldning, og så alligevel tilføje, at det ikke er en undskyldning...? Det er en retorisk kunst i sig selv...
Roura:
"Han gjorde det rigtig dårligt. Der var frispark, som ikke blev givet (ved to af Bayerns scoringer). Vi har så sandelig ikke haft meget held med dommernes afgørelser i denne sæsons Champions League. Men vi kan ikke bruge det som undskyldning," lød det fra Roura om den ungarske dommer Viktor Kassai.
Hvordan kan man igen og igen bruge dommeren som undskyldning, og så alligevel tilføje, at det ikke er en undskyldning...? Det er en retorisk kunst i sig selv...
Emnet er blevet låst.
- zgtaf
- Gæst
-
13 år 3 måneder siden #903
af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Om vores rivaler VII
Den sætning han siger, kom i øvrigt lige efter han siger, at han ikke vil snakke om dommeren.
"Jeg vil ikke snakke om dommeren, men det er åbenlyst, at de scorede to fejlagtige mål". Han snakker jo netop om dommeren...
"Jeg vil ikke snakke om dommeren, men det er åbenlyst, at de scorede to fejlagtige mål". Han snakker jo netop om dommeren...
Emnet er blevet låst.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
13 år 3 måneder siden #904
af rezamadridista
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
zgtaf, jeg tror du har ret det med Pique, men i starten af anden halvleg så havde Bartra også hånd på bolden, det var den jeg troede billedet viste det.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
13 år 3 måneder siden #905
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Hyklerens arbejde i Barcelona har ikke været forgæves. Hans disciple har videreført disciplinen "Vi taler ikke om dommeren, men han begik fejl".
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #906
af anes
Besvaret af anes på emne Om vores rivaler VII
Ingen der nævner hvordan Bayern spilleren i starten af kampen klart blev tromlet ned bagfra i feltet, det er også ligegyldigt når der var 2 klare hands på i feltet.
Mål 2 og 3 burde have været annulleret for frispark og offside dog. Xavi burde også have fået gult kort for at rende hele banen rundt for at brokke sig til dommeren.
Det var så ynkeligt i går at jeg var på grænsen til at have ondt af dem indtil jeg så på Alba, desuden tror jeg ikke Barcelona har fået så mange gule kort i en kamp i flere år.
Mål 2 og 3 burde have været annulleret for frispark og offside dog. Xavi burde også have fået gult kort for at rende hele banen rundt for at brokke sig til dommeren.
Det var så ynkeligt i går at jeg var på grænsen til at have ondt af dem indtil jeg så på Alba, desuden tror jeg ikke Barcelona har fået så mange gule kort i en kamp i flere år.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved anes.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #907
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Man må godt mobbe barcelona ekstremt over sådan en omgang ydmygelse. Dermed ikke sagt at jeg tror vi selv bare vader i finalen, det bliver utroligt svært mod dortmund. Meeeen tror ikke vi taber 4-0.
Synes bayerns indsats igår var direkte skræmmende og det var endda uden kroos og ham angriberen fra kroatien, alligevel har de stor bredde.
Synes bayerns indsats igår var direkte skræmmende og det var endda uden kroos og ham angriberen fra kroatien, alligevel har de stor bredde.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #908
af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII
Skræmmende er det helt rigtige ord at bruge om Bayern.
Personligt havde jeg svært ved at udpege kampens spiller, da jeg sad og var imponeret over mange af spillerne.
Schweini er en maskine. At man kan gå fra værende småskadet til at løbe, presse, tackle - løbe, presse, tackle konstant i 90 min er imponerende. At han så ligner en der dræber dem som kommer i vejen gør det for sygt!
Alaba er crazy. Han banker på som værende de bedste på positionen i verden.
Dante var defensivt eminent (lige under Varene) men manglede lidt i pasningsspillet.
Müller, Javi.. Man kunne jo blive ved!
Robben bliver jeg aldrig fan af. Han har Barca-attituden og ham og Alba kunne blive et flot ægtepar.
Personligt havde jeg svært ved at udpege kampens spiller, da jeg sad og var imponeret over mange af spillerne.
Schweini er en maskine. At man kan gå fra værende småskadet til at løbe, presse, tackle - løbe, presse, tackle konstant i 90 min er imponerende. At han så ligner en der dræber dem som kommer i vejen gør det for sygt!
Alaba er crazy. Han banker på som værende de bedste på positionen i verden.
Dante var defensivt eminent (lige under Varene) men manglede lidt i pasningsspillet.
Müller, Javi.. Man kunne jo blive ved!
Robben bliver jeg aldrig fan af. Han har Barca-attituden og ham og Alba kunne blive et flot ægtepar.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #909
af anes
Besvaret af anes på emne Om vores rivaler VII
Ifølge Heynckes agent spiller Lewandowski også i Bayern næste sæson. Guillem Ballague sagde det også i går, flere engelske klubber havde fået af vide de godt kunne kigge andre steder hen for han var nået til enighed med en ny klub.
Klopp forlad den synkende skude og tag Gündogan med dig til Madrid.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved anes.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #910
af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
4-0, Barcelona blev ydmyget og udspillet. Jeg troede ikke at Bayern var SÅ gode, men jeg tog i den grad fejl...
Javi Martinez imponerede mig gevaldigt, alle de penge de har brugt på ham har været godt investeret.
Jeg tror ikke på den. Lewandowski har ikke en frikøbsklausul, så Dortmund er ikke tvunget til at sælge. Han har 1 år tilbage af sin kontrakt, og økonomisk set ville det være bedst med et salg, men når de lige har mistet Götze så ville det ikke være så smart at sælge den næststørste stjerne de har pt.
Hvis de sælger ham, så er det med 100% garanti ikke til Bayern.
Javi Martinez imponerede mig gevaldigt, alle de penge de har brugt på ham har været godt investeret.
Ifølge Heynckes agent spiller Lewandowski også i Bayern næste sæson. Guillem Ballague sagde det også i går, flere engelske klubber havde fået af vide de godt kunne kigge andre steder hen for han var nået til enighed med en ny klub.
Jeg tror ikke på den. Lewandowski har ikke en frikøbsklausul, så Dortmund er ikke tvunget til at sælge. Han har 1 år tilbage af sin kontrakt, og økonomisk set ville det være bedst med et salg, men når de lige har mistet Götze så ville det ikke være så smart at sælge den næststørste stjerne de har pt.
Hvis de sælger ham, så er det med 100% garanti ikke til Bayern.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
- fcb
- Gæst
-
13 år 3 måneder siden #911
af fcb
Besvaret af fcb på emne Om vores rivaler VII
De er sgu gode de tyske hold... Helt fortjent med en ren tysk finale... endnu en ydmygelse af spansk fodbold!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #912
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Det er de små glæder i livet der tæller...
2-2 i Bilbao, Barca kan dermed ikke overgå Real's rekord på 100 points i ligaen, men blot tangere den.
2-2 i Bilbao, Barca kan dermed ikke overgå Real's rekord på 100 points i ligaen, men blot tangere den.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved JesperA.
Emnet er blevet låst.