Om vores rivaler VII

13 år 3 måneder siden #877 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Nu kan man jo frygte Bayern i en evt. finale, og nogen vil endda tro, at vi også kan tabe 4-0... Men nej, det kan vi ikke.

Ikke nok med at vi er et bedre hold end Barcelona, så er vi også langt bedre fysisk og mere dynamiske. Hvis vi kommer i finalen, så har vi bedre muligheder for at slå Bayern, end hvad Barcelona havde.

Er jeg den eneste som ærger mig mere og mere over, at vi allerede gav Barcelona mesterskabet, for 6 måneder siden?:) Det var jo totalt unødvendigt...
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #878 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Nej mener at det var et skidt salg. Robben burde aldrig ha vaeret solgt

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #879 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Siden udebanemål-reglen blev indført, så har ingen hold vendt et 4-0 nederlag. Antal forsøg: 171.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #880 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: Siden udebanemål-reglen blev indført, så har ingen hold vendt et 4-0 nederlag. Antal forsøg: 171.

Det største nederlag der er blevet hentet er 2-0. Det var AC Milan som i 2013 der vandt 2-0 hjemme mod Barca.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #881 af rezamadridista

Senyera skrev:

rezamadridista skrev: Siden udebanemål-reglen blev indført, så har ingen hold vendt et 4-0 nederlag. Antal forsøg: 171.

Det største nederlag der er blevet hentet er 2-0. Det var AC Milan som i 2013 der vandt 2-0 hjemme mod Barca.

Hvad med Deportivo La Coruna imod AC Milan i 2004, Kvartfinale. Milan vandt 4-1 på San Siro og Deportive vandt 4-0 hjemme.

Det du nævner med 2-0 handlede om, da Barca tabte 2-0 på San Siro, så var der ingen der havde vendt 2-0 resultatet. Altså selve "2-0" og ikke to måls forskel. - Det er i mine øjne fuldkommen ligegyldigt at indhente et bestemt resultat. Det er det samme som at sige, at ingen hold nogensinde har indhentet 7-6.

Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #882 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev:

Senyera skrev:

Hvad med Deportivo La Coruna imod AC Milan i 2004, Kvartfinale. Milan vandt 4-1 på San Siro og Deportive vandt 4-0 hjemme.

Det du nævner med 2-0 handlede om, da Barca tabte 2-0 på San Siro, så var der ingen der havde vendt 2-0 resultatet. Altså selve "2-0" og ikke to måls forskel. - Det er i mine øjne fuldkommen ligegyldigt at indhente et bestemt resultat. Det er det samme som at sige, at ingen hold nogensinde har indhentet 7-6.

Du har sgu helt ret!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #883 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Jeg er hunderæd...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #884 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Jordi Roura er ude med lidt velkendt Barcelona-hyleri efter en (fortjent) tabt kamp. Det er efterhånden morsomt, og bemærk gerne alle selvmodsigelserne.....

Det er en fryd, at Barcelona er væltet af tronen! Bayern sluttede, hvad Real Madrid så smukt havde påbegyndt - det endelige nådestød!

Det skal dog siges, at en masse Barcelona-spillere har været ude med sympatiske udtalelser efter kampen, men alligevel.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Daniel.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #885 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev: Jeg er hunderæd...

Du skal ikke være bange Real Madrid kan godt slå Bayer Ronaldo vil have revanche vis Real Madrid vinder idag og beviser at det kan slå et tysk hold Real vil i år vinde den 10 cl trofæ,
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #886 af rezamadridista

Jaken skrev: Jeg er hunderæd...

Det skal du skam ikke være. Når jeg bliver skræmt af et andet hold, så skal du bare gøre som jeg for at fjerne frygten. Du skal simpelthen bare tænke: "Vil Varane tillade det?" :D

Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #887 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev:

Senyera skrev:

Mindes også at Arsenal tabte 0-3 på Highbury mod Inter, men kampen på San Siro endte 1-5.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #888 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Ifølge Cope så kom den altid sympatiske Messi i decideret slåskamp med Alexis efter kampen. Det lyder ikke som noget lille Leo kunne finde på, han er da ikke nogen dårlig taber der kunne finde på sådanne ting.

I øvrigt interessant hvordan dommeren tydeligvis ser situationen med Alba, og så nøjes med at give drengen gult.. Det er allerede tydeligt at Barcas fans er utilfredse med dommeren, og det var da også to lidt tvivlsomme mål, men der kunne vel ret beset have været dømt 4 straffespark til Bayern i løbet af kampen, så de skal bare stikke piben ind og acceptere deres exit, 4-0 var ikke et mål for lidt, og Barca havde jo ikke en eneste decideret målchance i hele kampen.. Hykleren må være nervøs for at overtage et hold der er så vanvittigt stærkt kørende, han kan jo kun skuffe.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum