Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev: Hvor var det overraskende at se Barcelona lægge sig på ryggen som en underdanig køter og lade sig køre over.
"Orgull Bar$a", min bare r..
Alle vidste, at 4-0 ville blive umuligt at hente for catalanerne, men at man ikke som et minimum prøver at hente lidt af æren på hjemmebane, er uforståeligt. Så kommer Messi på banen i en aldeles ligegyldig kamp i Bilbao, hvorefter han er "for skadet" til at spille kampen mod Bayern München og i det samme, man kommer bagud med 0-1, udskifter man nogle af de bærende kræfter med drenge fra La Masía.
Madridista.dk blev kritiseret for at kalde Dortmund den næstsværeste modstander at trække, fordi nogle bookmakere mente noget andet. Semifinalerne gav os heldigvis medhold: Barcelona var med afstand det ringeste hold af de tilbageværende fire!
Ja, det må jeg også sige. Det var pinligt at overvære. Ikke på ét tidspunkt kunne man mærke nogen som helst gnist eller gejst i de Barcelona spillere. Det virkede aldrig som, at de troede på det eller overhovedet forsøgte at kæmpe for deres stolthed og ære. 3-0 nederlag på hjemmebane, ikke ét eneste mål scoret i de 2 opgør og det største samlede nederlag i semifinalerne i Champions League historien. Av, av, av…
Det havde klædt dem, at tro mere på det og yde noget mere modstand. Spansk fodbold fik ikke lige den bedste send-off - vores kamp skulle have været den sidste.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Første kamp på Gol TV hjemme i min lille lejlighed, eftersom jeg lige har købt Gol TV, hvor jeg samtidig så også vandt en Jamón.
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og måske han tager en landsmand med sig ... :/
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Ferguson færdig i United, når sæsonen er forbi. Måske Mourinho alligevel ikke skal til Chelsea?!
Marca har i dag rygtet Pepe til United...
Petroleum skrev: Altså Mou må hjertens gerne tage til England og så er jeg lidt ligeglad hvor det bliver. Det ville selvfølgelig være en skam med Ronaldo, dog ville vi jo få UENDELIGT med penge for manden og kunne købe en ny superstjerne? Måske endda en, som gjorde hele holdet til en enhed, og dermed kunne vi få et mere harmonisk hold?
Hvad vil du helst have. Et harmonisk hold, uden den store xfactor og minus de 60-70 mål Ronaldo leverer.
Eller et harmonisk hold med verdens bedste fodboldspiller på?
MMM skrev:
DarioGomez skrev: Ferguson færdig i United, når sæsonen er forbi. Måske Mourinho alligevel ikke skal til Chelsea?!
Marca har i dag rygtet Pepe til United...
Hvis Mourinho tager til Man U, så tror jeg ikke han vil købe Pepe. Tror mere at Di maria eller Varane ville være i hans søgelys.
Og nu hvor Ferguson stopper, så tror jeg ikke Ronaldo nogensinde skifter til Manchester United.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Forresten, så har Silly Season været ude og sige, at Fergusons efterfølger vil blive annonceret indenfor de næste 48 timer.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Så mange penge har United ikke. Jeg kan på ingen måde se hvorfor Real Madrid skal sælge Cristiano med underskud, slet ikke tilbage til United. Det vil på alle måder være et selvmål af Perez, og jeg kan ikke se United skaffe €110 mio. til en handel. I øvrigt er det interessant at Cristiano i højere grad har distanceret sig fra Mourinho de seneste måneder.
Jeg tror tværtimod vi skal takke Sir Alex for at stoppe nu. Omkring CL-kampene mod United skete der noget med Cristiano. Han savnede tydeligvis skotten, det var åbenlyst. Omkring selvsamme stoppede rygterne om, at portugiseren var trist i Madrid dog også, ligesom han siden flere gange har rost Bernabeu for støtten. Kunne det tænkes at Cristiano overvejede at vende tilbage, men fik besked fra en vis skotte om, at de to ikke ville blive genforenet i næste sæson?
Det er selvfølgelig på et løst grundlag, men jeg synes det er interessant at se på nu.
Jeg har ikke på noget tidspunkt troet andet, end at Ronaldo forlænger og bliver i Real Madrid. Men det er da rart nok at vide, at Ferguson ikke længere påvirker Ronaldo i den retning.
Så er jeg mere nervøs for, om spillere som Khedira, Ozil og Varane er mest knyttede til Mourinho eller Real Madrid.... Det finder vi måske snart ud af.
M_linding skrev: Det er helt klart mit indtryk, at når Ronaldo har savnet United, så er det mest af alt Ferguson der har været savnet.
Jeg har ikke på noget tidspunkt troet andet, end at Ronaldo forlænger og bliver i Real Madrid. Men det er da rart nok at vide, at Ferguson ikke længere påvirker Ronaldo i den retning.
Så er jeg mere nervøs for, om spillere som Khedira, Ozil og Varane er mest knyttede til Mourinho eller Real Madrid.... Det finder vi måske snart ud af.
Özil tror jeg ikke du behøver at bekymre dig om, Khedira nok en smule mere. Varane er lidt spøjs - Mou har jo gjort alt for at underspille Zindanes rolle i at bringe Varane til klubben og fremhæve sin egen. Og Varane skulle have skrevet kontrakt med Mendes omkring juletid. - så den kan godt blive bekymrende.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Så er jeg mere nervøs for, om spillere som Khedira, Ozil og Varane er mest knyttede til Mourinho eller Real Madrid.... Det finder vi måske snart ud af.
Khedira har tidligere sagt, at livet i Spanien ikke er mindre end perfekt. Jeg kan ikke se hvorfor han ville forlade os kun på grund af Mourinho.
Og Özil har før været ude og sige at han sagtens kunne se sig selv slutte karrieren i Real Madrid (:D), så tror hellere ikke han smutter.
Varane har jeg ingen kommentar på... Jeg frygter det værste.
- Ingen svæver på banen som Zizou!