Om vores rivaler VII
Bismo skrev: Hvad kan Pep tilføre Bayern, som de ikke allerede har?
han laver sit tiki taka lorte system og ødelægger bayern:)
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Er glad for at de skriver negativ ChL historie.
Derudover griner jeg af mange, som forlangte at se samme gejst og sult som Real Madrid i går.
Men hvornår har Barcelona været kendt for det? Real Madrid er holdet man forbinder med comeback, derfor var indstillingerne fra begge mandskaber som ventet.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Han kan tilføje en god omgang gammeldags hykleri, blandet med lidt nybagt elendighed, krydret med noget nyt importeret krydderier direkte fra hollywood :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Vi har fået 4 point mod Barca i ligaen, slået dem ud af Copa, og vundet super cuppen over dem... Det er 100 % vores egen skyld at vi ikke vinder mesterskabet ;-( og at barca vinder den så forholdsvis komfortabelt gør det bare endnu værre!
henrikcomn skrev: Er jeg den eneste der, på trods af Bayern FANTASTISKE INDSATS, sidder tilbage med en følelse af skuffelse over, at vi ikke vinder mesterskabet ?
Vi har fået 4 point mod Barca i ligaen, slået dem ud af Copa, og vundet super cuppen over dem... Det er 100 % vores egen skyld at vi ikke vinder mesterskabet ;-( og at barca vinder den så forholdsvis komfortabelt gør det bare endnu værre!
har det på samme måde, men vores egen skyld
rezamadridista skrev:
Han kan tilføje en god omgang gammeldags hykleri, blandet med lidt nybagt elendighed, krydret med noget nyt importeret krydderier direkte fra hollywood :)
haha. Glæder mig til at se hollywood i Bayern
- zgtaf
- Gæst
-
De ser sgu stærke ud Bayern, endnu mere end i sidste sæson. Har svært ved at se hvordan nogen skal kunne slå dem i den kommende sæson hvis de spiller op til deres bedst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
"Orgull Bar$a", min bare r..
Alle vidste, at 4-0 ville blive umuligt at hente for catalanerne, men at man ikke som et minimum prøver at hente lidt af æren på hjemmebane, er uforståeligt. Så kommer Messi på banen i en aldeles ligegyldig kamp i Bilbao, hvorefter han er "for skadet" til at spille kampen mod Bayern München og i det samme, man kommer bagud med 0-1, udskifter man nogle af de bærende kræfter med drenge fra La Masía.
Madridista.dk blev kritiseret for at kalde Dortmund den næstsværeste modstander at trække, fordi nogle bookmakere mente noget andet. Semifinalerne gav os heldigvis medhold: Barcelona var med afstand det ringeste hold af de tilbageværende fire!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Hvor var det overraskende at se Barcelona lægge sig på ryggen som en underdanig køter og lade sig køre over.
"Orgull Bar$a", min bare r..
Alle vidste, at 4-0 ville blive umuligt at hente for catalanerne, men at man ikke som et minimum prøver at hente lidt af æren på hjemmebane, er uforståeligt. Så kommer Messi på banen i en aldeles ligegyldig kamp i Bilbao, hvorefter han er "for skadet" til at spille kampen mod Bayern München og i det samme, man kommer bagud med 0-1, udskifter man nogle af de bærende kræfter med drenge fra La Masía.
Madridista.dk blev kritiseret for at kalde Dortmund den næstsværeste modstander at trække, fordi nogle bookmakere mente noget andet. Semifinalerne gav os heldigvis medhold: Barcelona var med afstand det ringeste hold af de tilbageværende fire!
Aldrig været mere enig!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Madrid der kæmper til det sidste (Haste el final), der i det mindste forsøger at få et brugbart resultat, og så Barcelonas tabermentalitet, hvor man sparer Messi, og på en kryster-facon over for sit eget publikum, opgiver og overgiver sig som små tøser til overmagten. Pinligt for Barcelona og pinligt for spansk fodbold. Det er nu engang forskellen på de to klubber, og jeg er lykkelig for, at jeg er med hovedstaden.