VM 2018

8 år 1 måned siden #61 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne VM 2018

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #62 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne VM 2018
fejl
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Real HWL.

8 år 1 måned siden #63 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne VM 2018
Man united fans:de gea will carry us.
Spain fans:de gea will karius.
LOL

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Jonas

8 år 1 måned siden #64 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne VM 2018
Dem der ikke ser fodbold, men som stadig ønsker Pogba – og dem er der et par stykker af herinde – SE. NU. MED. Han er så skuffende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

8 år 1 måned siden #65 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018

Real Madrid skrev: Dem der ikke ser fodbold, men som stadig ønsker Pogba – og dem er der et par stykker af herinde – SE. NU. MED. Han er så skuffende.

Han har i hvert fald ikke det der ledergen, der gør, at han naturligt driver sit hold fremmad... Så hellere Modric-Kroos til de bliver 40.
Hold kæft, hvor ville det være godt med et remis!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe, andreashn

8 år 1 måned siden #66 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2018
Jeg mener VAR er lort i denne situation. Det kunne dømmes men den er fandme for tynd og burde være kommet til Australiens fordel.

Jeg er her stadig XOXO

8 år 1 måned siden #67 af elle44
Besvaret af elle44 på emne VM 2018

JimmyBroe skrev: Jeg mener VAR er lort i denne situation. Det kunne dømmes men den er fandme for tynd og burde være kommet til Australiens fordel.

Uenig. Synes der er klart straffe, ikke i nærheden af bolden og han rammer griezen på akillessenen. Endelig et fornuftigt brug af VAR. Eller er det? Vi sidder jo alligevel og er uenige, så det kan vel diskuteres i samme omfang som hvis VAR ikke var indblandet.

8 år 1 måned siden #68 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne VM 2018

JimmyBroe skrev: Jeg mener VAR er lort i denne situation. Det kunne dømmes men den er fandme for tynd og burde være kommet til Australiens fordel.

Hold nu op. Du har selvfølgelig ret til din mening. Men der sidder hvad, 4-5 Fifa videodommere og ser situationen igen og igen, og til sidst dommeren med hovedansvaret - Videodommerne fortæller dommeren hvad de mener, og dommeren tager så den endelige beslutning. Der var straffe.

Det fungerede perfekt. Kort pause, og en korrekt dom. Derudover var det også fedt at se, at VAR ikke skal bruges i alle situationer med straffespark, som man så det på det efterfølgende.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

8 år 1 måned siden #69 af Steen
Besvaret af Steen på emne VM 2018

Real Madrid skrev: Dem der ikke ser fodbold, men som stadig ønsker Pogba – og dem er der et par stykker af herinde – SE. NU. MED. Han er så skuffende.

Det er jo ikke på baggrund af hans seneste præstationer at han ønskes til klubben. Vi alle så hvad han gjorde for Juventus, og det niveau har han stadig. Det er bare svært at vise samme form, når du spiller for en træner som Mourinho eller Deschamps. Griezman, Dembele, Tolisso og til dels Mbappé var alle dårlige i dag. Mener du også, at de er dårlige spillere? Især Dembele, som har været ringe for både Barca og Frankring i denne sæson. Han kostede €140M.

8 år 1 måned siden #70 af JimmyBroe
@Henrik og Elle

Jeg mener da også godt at den kan dømmes. Jeg synes bare at det er synd at så den er så tynd at den så ikke kommer AUS til gode. Charmen ved fodbold er sgu også dommer skøn. Den var ikke blevet dømt mod Frankrig. Det er selvfølgelig mit postulat.

Jeg er her stadig XOXO

8 år 1 måned siden #71 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne VM 2018
Selvom Messi skulle præstere på et vanvittigt højt niveau, så varmer det mit hjerte når jeg ser at Argentinas midterforsvar består af Otamendi og Rojo :-)

8 år 1 måned siden #72 af JimmyBroe
Hvis VAR var afgørende tidligere hvorfor bruges det så ikke her? Jeg synes det er åndssvagt.

Edit: der er da lige så stort straffe i denne situation som sidste kamp.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved JimmyBroe.

Leveret af Kunena Forum