VM 2018

5 år 9 måneder siden #97 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne VM 2018
Re: Steen, er du Real Madrid fan eller anti-Navas fan :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #98 af Steen
Besvaret af Steen på emne VM 2018

2:18 skrev: Re: Steen, kan du ikke skrive når du er ironisk, måske roterer den ikke så hurtigt hos mig, men jeg kan simpelthen ikke følge med mere hvad der er sandt og falsk.

Tak for du bidrager med en masse indlæg, jeg læser flittigt men er ikke selv så aktiv ved tasterne. Godt vm til alle


At De Gea ikke droppede var blot for at drille. Men Keylor skulle have pareret bolden ud til et sikkert sted. I stedet slap den igennem hans hånd. Det er for dårligt og havde kostet et mål 9/10 gange.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #99 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne VM 2018
Super kamp mellem Tyskland og Mexico! Fantastisk omstillingsspil fra Mexico.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #100 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne VM 2018

El Siete skrev: Super kamp mellem Tyskland og Mexico! Fantastisk omstillingsspil fra Mexico.


Fantastisk kamp! Lozano er virkelig en spændende spiller! Han måtte gerne være Florentinos VM-signing i år! Ham og Neymar, og så ud med Bale, så ville jeg være rigtig tilfreds med de offensive forstærkninger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #101 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne VM 2018

Jbner skrev:

El Siete skrev: Super kamp mellem Tyskland og Mexico! Fantastisk omstillingsspil fra Mexico.


Fantastisk kamp! Lozano er virkelig en spændende spiller! Han måtte gerne være Florentinos VM-signing i år! Ham og Neymar, og så ud med Bale, så ville jeg være rigtig tilfreds med de offensive forstærkninger.


Lozano virker super spændende, men vi har fantastiske kanter i Asensio og Lucas.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #102 af nono
Besvaret af nono på emne VM 2018

Real Madrid skrev:

Jbner skrev:

El Siete skrev: Super kamp mellem Tyskland og Mexico! Fantastisk omstillingsspil fra Mexico.


Fantastisk kamp! Lozano er virkelig en spændende spiller! Han måtte gerne være Florentinos VM-signing i år! Ham og Neymar, og så ud med Bale, så ville jeg være rigtig tilfreds med de offensive forstærkninger.


Lozano virker super spændende, men vi har fantastiske kanter i Asensio og Lucas.


Vanvittig god kamp. Og for f.... da hvor er Kroos bare god!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #103 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne VM 2018
Jeg er egentlig ret tilfreds med underholdningen her i de første par kampe selvom der ikke er voldsomt mange mål. Det er langt bedre end EM for to år siden!

Navas var helt forrygende i dag, og generelt har klubbens spillere gjort det godt indtil videre, hvilket er dejligt at se!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #104 af nono
Besvaret af nono på emne VM 2018

Brylle skrev: Jeg er egentlig ret tilfreds med underholdningen her i de første par kampe selvom der ikke er voldsomt mange mål. Det er langt bedre end EM for to år siden!

Navas var helt forrygende i dag, og generelt har klubbens spillere gjort det godt indtil videre, hvilket er dejligt at se!


Enig - synes det har været en fremragende start på slutrunden.

Argentina - Island var super underholdende.
Tyskland - Mexico var decideret fremragende underholdning.
Spanien - Portugal er nærmest årets kamp
Danmark - Peru var ikke en velspillet kamp, men der var da masser af chancer... Og så var der målfest i introkampen mellem Rusland og Saudi Arabien.

Synes ikke der er noget at brokke sig over indtil videre.. Selv VAR har ikke været så katastrofalt som frygtet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #105 af elle44
Besvaret af elle44 på emne VM 2018
Synes også det har været en god start på slutrunden. Vi har også allerede set nogle super flotte mål. Ronaldo, Nacho, Kolarov og så lige en klassisk Coutinho perle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #106 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne VM 2018
Re: Steen

Tak for svaret. Er uenig, synes det er godt han får fingrene på, kunne bare blive på stregen og være passiv, i stedet er han modig.

Husker han fik kritik efter Kimmichs mål i Munchen, hvor tyskeren ramte den forkert og den går ind ved nærmest stolpe, netop i en situation hvor han satser på at indlægget bliver slået.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #107 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne VM 2018

nono skrev:

Brylle skrev: Jeg er egentlig ret tilfreds med underholdningen her i de første par kampe selvom der ikke er voldsomt mange mål. Det er langt bedre end EM for to år siden!

Navas var helt forrygende i dag, og generelt har klubbens spillere gjort det godt indtil videre, hvilket er dejligt at se!


Enig - synes det har været en fremragende start på slutrunden.

Argentina - Island var super underholdende.
Tyskland - Mexico var decideret fremragende underholdning.
Spanien - Portugal er nærmest årets kamp
Danmark - Peru var ikke en velspillet kamp, men der var da masser af chancer... Og så var der målfest i introkampen mellem Rusland og Saudi Arabien.

Synes ikke der er noget at brokke sig over indtil videre.. Selv VAR har ikke været så katastrofalt som frygtet.


DK kampen var spændende fordi vi var foran og skulle have 3 point. Ellers spillede Danmark jo dårligt. Generelt en kamp fyldt med fejl. Ingen flow. Langsom opspil.

Derudover har du kampe som

Uruguay v Egypten
Morokko v IRan
Frankrig v Australien
Kroatien v Nigeria
Costa Rica v Serbien

Der alle i mere eller mindre grad har været "kedelige" at følge.

Iøvrigt er kampbilledet meget ens i samtlige kampe. Det bedre hold kommer foran og trækker sig tilbage og for at køre på kontra.

Jeg savner flere kampe som dem mellem Spanien og Portugal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #108 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne VM 2018
Behold 500 mio kr samt Navas og få Courtois gratis om 12 måneder (medmindre Abramovich benytter russiske midler til ar gennemtvinge en forlængelse). Den eneste målmand der er en halv milliard værd er De Gea.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce