VM 2018

5 år 10 måneder siden #73 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2018
Og så lige et spørgsmål (grundet debat mellem en makker og jeg): hvis alle kampe i en gruppe ender 1-1. Hvordan afgøres videre færd så?

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #74 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne VM 2018
Ronaldo kan passende hedde "Penaldo" fordi han scorer på sine straffespark, så kan Messi hedde "Missis" fordi han misser sine straffespark... eller hur?

@Broe
Jeg mener at have læst at det ville så løses ved lodtrækning.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #75 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne VM 2018
CR7 vs LaLiga: 3 mål!
MESSI vs Superligaen: 0 mål!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #76 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018
Hvis man er en af dem, der brokker sig over Benz, så skal man se Jørgensen spille 9’er. Hold nu op, hvor er han forvirret... det er frustrerende ringe den offensiv generelt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #77 af Macon
Besvaret af Macon på emne VM 2018

ChrillRM14 skrev: Hvis man er en af dem, det brokker sig over Benz, så skal man se Jørgensen spille 9’er. Hold nu op, hvor er han forvirret... det er frustrerende ringe den offensiv generelt.


Enig.
var han overhoved 9'er i fck?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #78 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne VM 2018

Macon skrev:

ChrillRM14 skrev: Hvis man er en af dem, det brokker sig over Benz, så skal man se Jørgensen spille 9’er. Hold nu op, hvor er han forvirret... det er frustrerende ringe den offensiv generelt.


Enig.
var han overhoved 9'er i fck?


Jeg mener han var angriber i en 4-4-2 mod slutningen af hans tid i fck

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #79 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne VM 2018

Macon skrev:

ChrillRM14 skrev: Hvis man er en af dem, det brokker sig over Benz, så skal man se Jørgensen spille 9’er. Hold nu op, hvor er han forvirret... det er frustrerende ringe den offensiv generelt.


Enig.
var han overhoved 9'er i fck?


Jørgensen fungerede fantstisk, som 9'er for FCK i sin tid. Han var hurtig med og uden bolden og var god i de små rum, men nu er han blevet større og tungere. Det er faktisk lidt et problem at vi ikke har en ordentlig angriber der leverer på både klubplan og Landsholdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #80 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne VM 2018

Madrid777 skrev:

Macon skrev:

ChrillRM14 skrev: Hvis man er en af dem, det brokker sig over Benz, så skal man se Jørgensen spille 9’er. Hold nu op, hvor er han forvirret... det er frustrerende ringe den offensiv generelt.


Enig.
var han overhoved 9'er i fck?


Jørgensen fungerede fantstisk, som 9'er for FCK i sin tid. Han var hurtig med og uden bolden og var god i de små rum, men nu er han blevet større og tungere. Det er faktisk lidt et problem at vi ikke har en ordentlig angriber der leverer på både klubplan og Landsholdet.


Plus to bovlamme kanter, der heller ikke leverer alverden på landsholdsplan.

Treenigheden i front er en joke på det danske landshold. De kan hver især ramme en go' dag, men der er simpelthen for langt mellem snapsene i front. Poulsen har haft sammenlagt to gode aktioner mod Mexico og Peru, der har resulteret i to mål. Det er selv sagt klasse, men når det er sagt, så ligner han oftere en middelmådig Serie 2-spiller end en afgørende landsholdsspiller. Sisto har de individuelle kvaliteter, men når han ikke formår at vise disse mod hold som Peru og Mexico, der egentlig ikke spiller på Sistos største svaghed (fysikken), så har jeg mine store tvivl om, om han egentlig har et formål på banen mod hold som Australien og Frankrig - her ville Braithwaite IMO være det bedre valg. Jørgensen spiller 9'eren i mangel af bedre på det danske landshold. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se ham på venstrekanten og med Dolberg på 9'eren i stedet for mod Australien, netop for at få lidt mere fysik på banen.

Eriksen kommer slet ikke til sin ret med så dårlige boldspillere på banen og det er fandeme ærgerligt, da han SKAL ramme dagen HVER GANG, hvis DK skal gøre sig nogen forhåbninger om et flot VM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #81 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne VM 2018
Mon ikke Kasper Schmeichel (igen) begynder at blive rygtet til nogle af Europas finere fodboldadresser efter gårsdagens sublime indsats på stregen? Det var jo ganske enkelt mageløst, det Kasper hev op af hatten mod Peru!

Han vil i min optik være en perfekt målmand for Liverpool.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #82 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne VM 2018

Daniel skrev: Plus to bovlamme kanter, der heller ikke leverer alverden på landsholdsplan.

Treenigheden i front er en joke på det danske landshold. De kan hver især ramme en go' dag, men der er simpelthen for langt mellem snapsene i front. Poulsen har haft sammenlagt to gode aktioner mod Mexico og Peru, der har resulteret i to mål. Det er selv sagt klasse, men når det er sagt, så ligner han oftere en middelmådig Serie 2-spiller end en afgørende landsholdsspiller. Sisto har de individuelle kvaliteter, men når han ikke formår at vise disse mod hold som Peru og Mexico, der egentlig ikke spiller på Sistos største svaghed (fysikken), så har jeg mine store tvivl om, om han egentlig har et formål på banen mod hold som Australien og Frankrig - her ville Braithwaite IMO være det bedre valg. Jørgensen spiller 9'eren i mangel af bedre på det danske landshold. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se ham på venstrekanten og med Dolberg på 9'eren i stedet for mod Australien, netop for at få lidt mere fysik på banen.

Eriksen kommer slet ikke til sin ret med så dårlige boldspillere på banen og det er fandeme ærgerligt, da han SKAL ramme dagen HVER GANG, hvis DK skal gøre sig nogen forhåbninger om et flot VM.


Uenig med Yussuf Poulsen, i hvert fald hvad i går angår. Jeg synes at han var klart bedste markspiller mod Peru. Han vandt alle sine dueller, kom rigtigt godt med tilbage, tog de farlige løb og holdt rigtigt godt på bolden da der var behov for det.

Mon ikke at vi kommer til at skulle nedbryde Australien og så kan jeg umiddelbart bedre se behovet for en Sisto, der kan gå mere med i spillet, kombinere lidt med Eriksen og skabe noget offensiv alsidighed i modsætning til en Braithwaite der er mere direkte og står noget bredere. Mod sådan nogle hold vil jeg umiddelbart kun have én af Yussuf Poulsen og Braithwaite på banen ad gangen, alt afhængigt af resultatet.

Enig med Nicolai Jørgensen. Jeg har stadig ikke grejet hvad han egentlig er god til. Hæderlig i en del, god i intet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #83 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne VM 2018
Costa Rica v Serbien starter nu, en mulighed for at se Milinković-Savić, som bliver rygtet lidt til Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #84 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne VM 2018
Og Grande Navas!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum