Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Rygtebørsen 2018/19

Rygtebørsen 2018/19 1 uge 7 minutter siden #1

Alisson og Thiago til en samlet pris på 135 millioner €. Så er vi ligesom i gang........hvis det altså passer.

Det kan I jo snakke videre om her.
The administrator has disabled public write access.

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 22 timer siden #2

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
Vi har brug for en ny målmand, men 75M for Alisson er alt for meget, og Thiago er god, men midtbanen er ikke hvor vi desperat står og mangler forstærkning. Med købet af Rodrygo er man pludselig oppe på 200M uden at få noget fra allerøverste hylde.

Håber Lopetegui kan få lokket De Gea og Odriozola med sig til klubben.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 22 timer siden #3

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Ifølge Sky Italy, som plejer at være ret troværdige, starter forhandlingerne mellem Real Madrid og Roma i morgen. Første bud skulle være 50M.
gianlucadimarzio.com/it/alisson-ecco-la-...a-del-real-alla-roma

Medierne er enige, vi vil hente Alisson. Det virker dog mærkeligt, eftersom man umuligt allerede kan have diskuteret indkøb med Lopetegui.
Vi har ikke brugt penge i en evighed. Der må simpelthen være meget at lege med. Derfor forstår jeg ikke, hvorfor vi ikke bare går all-in på De Gea ..

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 22 timer siden #4

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Forhåbenligt kan Lopetegui få stoppet forhandlingerne (hvis der er nogen) med Alisson hurtigst muligt.
Alma Blanca.

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 22 timer siden #5

• Lukita
  • Lukita's profilbillede
  • Ekspert bruger
Jeg fatter heller ikke at man ikke gør hvad der skal til for at hente De Gea. Verdens bedste keeper, Spaniens førstemålmand, et år tilbage af kontrakten, og vel omkring 10 år tilbage på højeste niveau. Klubben har før villet have ham, og havde det ikke været for den fucking faxmaskine havde han været her i dag. Grunden til at vi ikke har gået efter ham de seneste par år, har vel været pga. Zidanes sindssyge forelskelse i Navas, og at han ikke ville have en ny målmand. Nu er Zidane væk, ledelsen vil åbenlyst gerne have en ny målmand, hvorfor fanden gør man så ikke alt for at lande De Gea? Jeg fatter det simpelthen ikke.

Måske er De Gea bare tilfreds med hvordan han bliver behandlet i middelmådige United? Måske nærer han stærkere følelser for Atletico end vi umiddelbart går og tror, selvom han var klar på skiftet i 2015? Jeg ved det ikke, men jeg er dybt skuffet over at vi tilsyneladende ikke gør mere for at hente ham, og i stedet ser ud til at brænde 70 mio. euro af på Alisson.
When I'm dead, I want Karim Benzema to lower me into my grave, so he can let me down one last time

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 21 timer siden #6

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Lukita skrev:
Jeg fatter heller ikke at man ikke gør hvad der skal til for at hente De Gea. Verdens bedste keeper, Spaniens førstemålmand, et år tilbage af kontrakten, og vel omkring 10 år tilbage på højeste niveau. Klubben har før villet have ham, og havde det ikke været for den fucking faxmaskine havde han været her i dag. Grunden til at vi ikke har gået efter ham de seneste par år, har vel været pga. Zidanes sindssyge forelskelse i Navas, og at han ikke ville have en ny målmand. Nu er Zidane væk, ledelsen vil åbenlyst gerne have en ny målmand, hvorfor fanden gør man så ikke alt for at lande De Gea? Jeg fatter det simpelthen ikke.

Måske er De Gea bare tilfreds med hvordan han bliver behandlet i middelmådige United? Måske nærer han stærkere følelser for Atletico end vi umiddelbart går og tror, selvom han var klar på skiftet i 2015? Jeg ved det ikke, men jeg er dybt skuffet over at vi tilsyneladende ikke gør mere for at hente ham, og i stedet ser ud til at brænde 70 mio. euro af på Alisson.

De Gea vil gerne til Real Madrid. Hans forhold til Atletico spiller ingen rolle her. Kontrakten mellem RM og De Gea var underskrevet tilbage i 2015, han var I Madrid og ventede blot på, at det blev offentliggjort.
De Gea er glad i Manchester, og det er forståeligt. Han er deres stjernespiller, og fansene elsker ham. Derfor har han heller ikke noget imod at blive, hvorfor han ikke vil tvinge et skifte igennem. United har været meget loyale mod De Gea, og det ville derfor også være svinsk af ham, hvis han gjorde det. Men siden 2015 har han gjort det klart for deres ledelse, at han gerne vil til Madrid hvis muligheden byder sig. Det bekræftede Mourinho også sidste år.

Så sent som i går udtalte De Gea, at han ikke ved, om han er i Madrid eller Manchester i denne sæson. Han udtalte så også at han er tilfreds i Manchester, men han afviste ikke et skifte. Det fortæller vel alt. Hvis klubben kommer med et godt bud til Manchester, så er han vores. Længere er den ikke. Fatter ikke, at det ikke er sket endnu.

Onda Cero: Real Madrid has met Jorge Mendes to try revive the old dream of singing De Gea from Manchester United. Julen Lopetegui would be delighted with the signing
Sidste redigering: 6 dage 21 timer siden af Steen.

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 21 timer siden #7

Lopetegui vil have en målmand der er god med fødderne, hvilket Alisson er. Han er førstevalg på det brasilianske landshold, har nok 10-13 år tilbage på højeste niveau og har spillet en fantastisk god sæson for Roma. Meget moderne målmand.
No solo soy perfecto, también soy Madridista

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 13 timer siden #8

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
Real Madrid skrev:
Lopetegui vil have en målmand der er god med fødderne, hvilket Alisson er. Han er førstevalg på det brasilianske landshold, har nok 10-13 år tilbage på højeste niveau og har spillet en fantastisk god sæson for Roma. Meget moderne målmand.

Tror de færreste anfægter hans evner, jeg ville i hvert fald ikke græde hvis han kom hertil, men hvorfor ikke smide lidt ekstra i puljen og få verdens bedste. Eller hente Courtois til det halve.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 9 timer siden #9

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:
Lukita skrev:

De Gea vil gerne til Real Madrid. Hans forhold til Atletico spiller ingen rolle her. Kontrakten mellem RM og De Gea var underskrevet tilbage i 2015, han var I Madrid og ventede blot på, at det blev offentliggjort.
De Gea er glad i Manchester, og det er forståeligt. Han er deres stjernespiller, og fansene elsker ham. Derfor har han heller ikke noget imod at blive, hvorfor han ikke vil tvinge et skifte igennem. United har været meget loyale mod De Gea, og det ville derfor også være svinsk af ham, hvis han gjorde det. Men siden 2015 har han gjort det klart for deres ledelse, at han gerne vil til Madrid hvis muligheden byder sig. Det bekræftede Mourinho også sidste år.

Så sent som i går udtalte De Gea, at han ikke ved, om han er i Madrid eller Manchester i denne sæson. Han udtalte så også at han er tilfreds i Manchester, men han afviste ikke et skifte. Det fortæller vel alt. Hvis klubben kommer med et godt bud til Manchester, så er han vores. Længere er den ikke. Fatter ikke, at det ikke er sket endnu.

Onda Cero: Real Madrid has met Jorge Mendes to try revive the old dream of singing De Gea from Manchester United. Julen Lopetegui would be delighted with the signing

Mon ikke der er en vis sandsynlighed for at han lander i Real Madrid denne sæson?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 7 timer siden #10

Avis: De Gea er tæt på at forlænge

www.oldtrafford.dk/nyheder/avis-de-gea-e...%28OldTrafford.dk%29

De Gea har prioriteret at blive en legende i United over alt andet, ser det ud til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 7 timer siden #11

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
@Zyconith

Desværre ikke. Perez har besluttet sig for at hente Alisson, da han er billigere. Lidt plat, eftersom man med glæde smed €85M efter to uprøvede spillere, der begge højst sandsynligt kommer til at lide samme skæbne som Gabriel Barbosa.

Rygtebørsen 2018/19 6 dage 7 timer siden #12

• Lukita
  • Lukita's profilbillede
  • Ekspert bruger
Hvor er det dog forfærdeligt at tænke på at vi ikke gør mere for at overbevise De Gea om at skifte... I stedet betaler vi kassen for en 25-årig målmand der har spillet én rigtigt god sæson i Europa. Jeg håber han modbeviser mig, men det er ikke et køb der på nogen måde får mig op af stolen.
When I'm dead, I want Karim Benzema to lower me into my grave, so he can let me down one last time
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.