Rygtebørsen 2018/19

7 år 11 måneder siden #25 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Rygtebørsen 2018/19
Benzema er bestemt ikke verdensklasse, haha. Hvilken verden lever du i Zyconith?

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #26 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2018/19
Slet ikke over en hel, lang sæson, desværre.

7 år 11 måneder siden #27 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen 2018/19
Han var rimelig god i semifinalerne mod Bayern München og i finalen mod Liverpool. Sådan virkelig latterlig god!

Jeg kan ikke pege på mange angribere, der vil passe bedre ind i Real Madrid end Benzema - dette uagtet Ronaldos fremtid.

Og dette selvom Benzema nødvendig ikke er min kop te - ser i hvert gerne flere mål fra hans fødder pr. sæson.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Daniel.

7 år 11 måneder siden #28 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19

Daniel skrev: Han var rimelig god i semifinalerne mod Bayern München og i finalen mod Liverpool. Sådan virkelig latterlig god!

Jeg kan ikke pege på mange angribere, der vil passe bedre ind i Real Madrid end Benzema - dette uagtet Ronaldos fremtid.

Og dette selvom Benzema nødvendig ikke er min kop te - ser i hvert gerne flere mål fra hans fødder pr. sæson.

Enig, han var klasse. Men hvis vi på nogen måde ønsker at vinde den hjemlige, så skal vi simpelthen have en angriber, som scorer mål. Det er ganske fint at levere i de helt store kampe, men vi har brug for en angriber med evner og sult efter mål, uge efter uge (uagtet modstander).

7 år 11 måneder siden #29 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Rygtebørsen 2018/19

REAL skrev:

Daniel skrev: Han var rimelig god i semifinalerne mod Bayern München og i finalen mod Liverpool. Sådan virkelig latterlig god!

Enig, han var klasse. Men hvis vi på nogen måde ønsker at vinde den hjemlige, så skal vi simpelthen have en angriber, som scorer mål. Det er ganske fint at levere i de helt store kampe, men vi har brug for en angriber med evner og sult efter mål, uge efter uge (uagtet modstander).

... Du beskriver CR. Godt vi ikke sælger ham (N)
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

7 år 11 måneder siden #30 af REAL

Jonas skrev:

REAL skrev:

Lige præcis :)

Men tænk, hvis vi oveni Ronaldo havde en angriber, som bare bankede mål ind hele tiden. Det ville svare til Messi/Suarez - og er et mesterskab værd.

Dertil, en fordel hvis Ronaldo kun stempler ind en halv sæson igen.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved REAL.

7 år 11 måneder siden #31 af REAL

Jonas skrev:

REAL skrev:

Bliver spændende at følge.

"Former Juventus CEO Luciano Moggi revealed that Cristiano Ronaldo’s deal to join Juventus “is done.”

“He has already signed his contract after passing his medical in Germany, that’s what very important people within Juventus told me,” revealed Moggi in an interview with Tele7Gold."

Kilde: Managing Madrid.

7 år 11 måneder siden #32 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2018/19
Cristiano: "Hvis jeg i januar blev vurderet til 100 mio €, føler jeg mig ikke værdsat."

Hold da op en dramaqueen. Fair at ville prøve noget nyt, men det skal åbenbart handle om, hvordan alle andre er forkert på den, selvfølgeligt.

Florentino har tænkt på Real Madrids interesser. Dét Cristiano forstår det åbenbart ikke. Eller vil ikke respektere. Selvfølgelig vil man ikke sælge ham nu, og det ved Ronaldo også godt. Derfor er han fristet af muligheden for at skifte, så vi alle skal forgude ham.

Der er et Real Madrid CF efter Cristiano Ronaldo, og noget i mig glæder mig til den tid.

Modric vinder balon d'or.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

7 år 11 måneder siden #33 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Rygtebørsen 2018/19

Fondo_Sur skrev: Cristiano: "Hvis jeg i januar blev vurderet til 100 mio €, føler jeg mig ikke værdsat."

Hold da op en dramaqueen. Fair at ville prøve noget nyt, men det skal åbenbart handle om, hvordan alle andre er forkert på den, selvfølgeligt.

Florentino har tænkt på Real Madrids interesser. Dét Cristiano forstår det åbenbart ikke. Eller vil ikke respektere. Selvfølgelig vil man ikke sælge ham nu, og det ved Ronaldo også godt. Derfor er han fristet af muligheden for at skifte, så vi alle skal forgude ham.

Der er et Real Madrid CF efter Cristiano Ronaldo, og noget i mig glæder mig til den tid.

Jeg synes, det er svært at vide, hvad der op og ned i den Florentino-Ronaldo-diskussion... Selvfølgelig viser Ronaldo igen sin barnlige side, men som det vist også kommer til udtryk, så har Florentino også været dårlig til at holde sine løfter til Ronaldo. Hvis en så stor spiller og præsidenten bliver uvenner, så er det vel fair nok egentlig, at man søger væk.
Hvis det sker, så håber jeg i det mindste, at man tager en ordenligt afsked med ham.

Og Modric vinder Ballonen - let it happen :')

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 11 måneder siden #34 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen 2018/19

Fondo_Sur skrev: Cristiano: "Hvis jeg i januar blev vurderet til 100 mio €, føler jeg mig ikke værdsat."

Det blev sagt med et blink og et grin efterfølgende skal det lige siges. Han har faktisk en god portion selvironi i mange af hans interviews. I øvrigt en forfærdelig oversættelse.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

7 år 11 måneder siden #35 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Rygtebørsen 2018/19
Den italienske journalist Tancredi Palmeri (jeg ved intet om mandens troværdighed) skriver på Twitter, at Juventus vil overveje at sælge både Higuain og Dybala for at få plads til Cristiano i budgettet. Uanset hvor godt Cristiano er, lyder det vanvittigt, hvis de vil sælge Dybala for at få råd til Cristiano. Om ikke andet kan Real Madrid da købe Dybala. Jeg tror, han ville passe godt ind på holdet og i Lopeteguis system - og så er han målfarlig!

7 år 11 måneder siden #36 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen 2018/19

ChrillRM14 skrev:

Jeg synes, det er svært at vide, hvad der op og ned i den Florentino-Ronaldo-diskussion... Selvfølgelig viser Ronaldo igen sin barnlige side, men som det vist også kommer til udtryk, så har Florentino også været dårlig til at holde sine løfter til Ronaldo. Hvis en så stor spiller og præsidenten bliver uvenner, så er det vel fair nok egentlig, at man søger væk.
Hvis det sker, så håber jeg i det mindste, at man tager en ordenligt afsked med ham.

Og Modric vinder Ballonen - let it happen :')

Kan være I skal oddse, der er i hvert fald mulighed for at vinde en ordentlig portion penge ;-)

Næste Ballon d'Or vinder (bookmakernes favorit):
1. Ronaldo odds 1.2
2. Messi odds 6
3. Neymar odds 10
4. Salah odds 12
5. De Bruyne odds 21
6. Kane odds 26
7. Mbappe odds 31
8. Modric odds 51

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum