Rygtebørsen 2018/19

7 år 11 måneder siden #49 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2018/19

ChrillRM14 skrev:

Steen skrev: Marca: Perez og Jose Angel Sanchez er blevet enige med Mendes om betingelserne af et salg. €100M, hvilket Juventus er villige til at betale. Ronaldo har kun Juve i tankerne og det ser ud til, at han skal spille for dem.

Italienske medier skriver, at Marotta og Paratici er på vej til Madrid.

Jeg er målløs...
Om man er pro- eller anti-Ronaldo-exit, så er det immervæk et salg det absolut tungeste tegn på, at nu er generationsskiftet for alvor på vej. Det er vildt.

Nu skal jeg sgu se en masse Serie A næste sæson.

Så kommer du da til at kede dig:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #50 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Rygtebørsen 2018/19

JimmyBroe skrev:

ChrillRM14 skrev:

Steen skrev: Marca: Perez og Jose Angel Sanchez er blevet enige med Mendes om betingelserne af et salg. €100M, hvilket Juventus er villige til at betale. Ronaldo har kun Juve i tankerne og det ser ud til, at han skal spille for dem.

Jeg er målløs...
Om man er pro- eller anti-Ronaldo-exit, så er det immervæk et salg det absolut tungeste tegn på, at nu er generationsskiftet for alvor på vej. Det er vildt.

Haha :P
Nu var Serie A sidste år faktisk ganske underholdende, men stadig et teknisk niveau eller to under det spanske uden skyggen af tvivl.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 11 måneder siden #51 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2018/19

ChrillRM14 skrev:

JimmyBroe skrev:

ChrillRM14 skrev:

Jeg er målløs...

Haha :P
Nu var Serie A sidste år faktisk ganske underholdende, men stadig et teknisk niveau eller to under det spanske uden skyggen af tvivl.

Det var den absolut. Jeg ser aldrig italiensk fodbold mere. Så min udtalelse bygger på gamle erfaringer. Defensivt kedelig fodbold med 1-1 resultater:D Men at Seria A får Ronaldo giver da helt sikkert ligaen noget Xfactor.

Jeg er her stadig XOXO

7 år 11 måneder siden #52 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Rygtebørsen 2018/19

Kiwes skrev:

Steen skrev:

ChrillRM14 skrev:

Jeg er målløs...

Det er til gengæld også det bedste tidspunkt at starte generationsskiftet. Det er begrænset hvor meget mere man kan presse ud af dette hold, efter at de har vundet 3 CL-titler på stribe. Nyt blod er tiltrængt.

Det kunne være spændende at se CR i Juventus. Det er win-win-win. Vi får rigtig mange penge for en spiller der snart fylder 34, Juventus får en spiller der er blandt historiens bedste, og Ronaldo får mulighed for at erobrere endnu et land. Det kunne være vildt hvis han sikrede Juventus en CL-titel. Så må den altså hedde Ronaldo > Messi.

Men meget kan nå at ske. Jeg tror ikke at han er så tæt på Juve som nogle medier skriver.

Jeg er også skeptisk over for disse rapporter. Jeg tror og håber at Florentino er klog nok til at få en erstatning på plads eller som minimum har forhørt om muligheden for at få Neymar/Mbappé inden man sælger Ronaldo. Alt andet ville være idioti i min bog.

I have a baad feeling about this. So far lyder det til at vi sælger vores bedste spiller og så går på markedet bagefter. Hvis det er tilfældet frygter jeg at vi ender med hazard til overpris og at den skal hedde BBH næste sæson. Det ville satme være en nedgradering der er til at føle på. Jeg får mareridtsagtige flashbacks til perioden efter den første galactico era stoppede (ca 2008) hvor truppen var til at lukke op og skide i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Siempre fiel

7 år 11 måneder siden #53 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Rygtebørsen 2018/19
Så har vi angiveligt skrevet med Odriozola
www.marca.com/futbol/real-madrid/2018/07...a474125778b45ae.html

I momental pause fra at snakke om Ronni, så er dette vel en rigtig god start på transfervinduet. Hakimi på en lovende to-årig tysk aftale i stil med carvajal, og så en fuldgod erstatning til højrebacken, hvilket giver en god bredde -> og et skridt på vejen til at bringe truppen tilbage i den forfatning der vandt doublen i forrige sæson.
Glimrende!

7 år 11 måneder siden #54 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2018/19

Jonas skrev:

Kiwes skrev:

Steen skrev:

ChrillRM14 skrev:

Jeg er målløs...

Det er til gengæld også det bedste tidspunkt at starte generationsskiftet. Det er begrænset hvor meget mere man kan presse ud af dette hold, efter at de har vundet 3 CL-titler på stribe. Nyt blod er tiltrængt.

Det kunne være spændende at se CR i Juventus. Det er win-win-win. Vi får rigtig mange penge for en spiller der snart fylder 34, Juventus får en spiller der er blandt historiens bedste, og Ronaldo får mulighed for at erobrere endnu et land. Det kunne være vildt hvis han sikrede Juventus en CL-titel. Så må den altså hedde Ronaldo > Messi.

Men meget kan nå at ske. Jeg tror ikke at han er så tæt på Juve som nogle medier skriver.

Jeg er også skeptisk over for disse rapporter. Jeg tror og håber at Florentino er klog nok til at få en erstatning på plads eller som minimum har forhørt om muligheden for at få Neymar/Mbappé inden man sælger Ronaldo. Alt andet ville være idioti i min bog.

I have a baad feeling about this. So far lyder det til at vi sælger vores bedste spiller og så går på markedet bagefter. Hvis det er tilfældet frygter jeg at vi ender med hazard til overpris og at den skal hedde BBH næste sæson. Det ville satme være en nedgradering der er til at føle på. Jeg får mareridtsagtige flashbacks til perioden efter den første galactico era stoppede (ca 2008) hvor truppen var til at lukke op og skide i.

Det ville helt bestemt være et mareridt. Bare tanken om at erstatte Ronaldo med Hazard giver anledning til mange søvnløse nætter. Håber virkelig de har en bedre plan.

Perez må ud på markedet og udføre et mirakel der hedder Mbappe/Neymar hvor førstnævnte er min personlige favorit. Derudover kommer vi til at mangle en spiller der er dygtig i hovedspillet, det er essentielt at have sådan en spiller, når vi nu sandsynligvis kommer til at spille posessionfodbold af den værste skuffe, hvor modstanderen kommer til at stå i eget felt. Jeg ser gerne man henter Morata tilbage må jeg indrømme, han er eminent i hovedspillet.

Jeg er glad for det ikke er mig der står og skal udføre det kæmpe stykke arbejde der skal til for at "redde" truppen, for lige nu er løsningerne i Paris, og vi ved hvor umulige de kan være at handle med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 11 måneder siden #55 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Rygtebørsen 2018/19
Vi har brug for M'bappe, De Bruyne, Leroy Sane, Gelson Martins, eller noget i den dur. Ærlig talt, så fuck Hazard og Neymar. Hazard har ikke niveauet og Neymar er ikke værdig. Vi har nok usympatiske typer i forvejen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 11 måneder siden #56 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2018/19

Zyconith skrev: Vi har brug for M'bappe, De Bruyne, Leroy Sane, Gelson Martins, eller noget i den dur. Ærlig talt, så fuck Hazard og Neymar. Hazard har ikke niveauet og Neymar er ikke værdig. Vi har nok usympatiske typer i forvejen.

Jeg er også lidt i "fuck neymar kategorien", han er ikke nem at se på uden blødende øjne. Sane kunne være spændende. Mindst lige så god Som Hazard og noget yngre.

7 år 11 måneder siden #57 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Rygtebørsen 2018/19

elle44 skrev:

Zyconith skrev: Vi har brug for M'bappe, De Bruyne, Leroy Sane, Gelson Martins, eller noget i den dur. Ærlig talt, så fuck Hazard og Neymar. Hazard har ikke niveauet og Neymar er ikke værdig. Vi har nok usympatiske typer i forvejen.

Jeg er også lidt i "fuck neymar kategorien", han er ikke nem at se på uden blødende øjne. Sane kunne være spændende. Mindst lige så god Som Hazard og noget yngre.

Problemet med en Sané er, at han ikke vil være ideel til at åbne et forsvar på 9 mand, som vi nok vil stå overfor i mange kampe. Her tror jeg en Hazard ville være langt bedre. Sané er lynhurtig, men han minder på mange måder om Bale, og vi har set hvordan han klare det når modstanderen står dybt. Jeg forstår ikke at folk mener Hazard ikke vil være god nok. Han er en verdensklassespiller som har haft svære betingelser i Chelsea, specielt sidste år, som jeg personligt tror vil brillere i Real Madrid. Nej, han har ikke scoret 30 mål hver sæson, men hvem udover Ronaldo og Messi kan være garanti for det? Det eneste der efterhånden taler lidt mod Hazard for mig, er hans alder som snart er for høj. Hvis vi nogensinde skal have ham, skal det være nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

7 år 11 måneder siden #58 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen 2018/19
''Vi har brug for Gelson Martins. Hazard ikke har niveauet og Neymar ikke er værdig''
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

7 år 11 måneder siden #59 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2018/19
Hazard ville da klæde dette Real Madrid perfekt. Tænker allerede på de kombinationer han ville kunne lave med Modric, Isco og resten af banden. Er ret sikker på at han bliver hentet. Og tror ikke at prisen bliver så slem.

Hvad Real Madrid dog uden tvivl har brug for lige nu er en ny go-to-guy i front. En ny angriber. Den bliver spænende at følge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

7 år 11 måneder siden #60 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen 2018/19

Fondo_Sur skrev: Hazard ville da klæde dette Real Madrid perfekt. Tænker allerede på de kombinationer han ville kunne lave med Modric, Isco og resten af banden. Er ret sikker på at han bliver hentet. Og tror ikke at prisen bliver så slem.

Hvad Real Madrid dog uden tvivl har brug for lige nu er en ny go-to-guy i front. En ny angriber. Den bliver spænende at følge.

Helt enig med ovenstående. Modric, Kroos, Isco, Hazard, Benzema på banen samtidigt, kan godt blive lidt tamt. Vi har også brug for en killer, som jeg ser det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum