Rygtebørsen 2018/19

7 år 11 måneder siden #61 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen 2018/19

Real Madrid skrev:

Fondo_Sur skrev: Hazard ville da klæde dette Real Madrid perfekt. Tænker allerede på de kombinationer han ville kunne lave med Modric, Isco og resten af banden. Er ret sikker på at han bliver hentet. Og tror ikke at prisen bliver så slem.

Hvad Real Madrid dog uden tvivl har brug for lige nu er en ny go-to-guy i front. En ny angriber. Den bliver spænende at følge.

Helt enig med ovenstående. Modric, Kroos, Isco, Hazard, Benzema på banen samtidigt, kan godt blive lidt tamt. Vi har også brug for en killer, som jeg ser det.

Bale viste i Champions League-finalen mod Liverpool, hvordan begrebet "killer" skal bruges om en fodboldspiller fremadrettet. Hvis Real Madrid sælger Ronaldo, er jeg overbevist om, at man beholder Bale. Det er simpelthen for voldsomt at skille sig af med otte CL-titler på én sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #62 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Rygtebørsen 2018/19

Real Madrid skrev:

Fondo_Sur skrev: Hazard ville da klæde dette Real Madrid perfekt. Tænker allerede på de kombinationer han ville kunne lave med Modric, Isco og resten af banden. Er ret sikker på at han bliver hentet. Og tror ikke at prisen bliver så slem.

Hvad Real Madrid dog uden tvivl har brug for lige nu er en ny go-to-guy i front. En ny angriber. Den bliver spænende at følge.

Helt enig med ovenstående. Modric, Kroos, Isco, Hazard, Benzema på banen samtidigt, kan godt blive lidt tamt. Vi har også brug for en killer, som jeg ser det.

Harry Kane - selvom han nok bliver næsten umulig at hente. Han er lidt af et bæst. Han har stort set hele pakken.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 11 måneder siden #63 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen 2018/19
Jeg så gerne at Bale blev solgt, men jeg kan godt se ideen i at give ham endnu en chance. Ved at hente en spiller som Hazard, der elsker at være på bolden og skabe spillet, får Bale mere frihed og derved kan han spille som han gjorde for Spurs. Jeg tvivler dog på, at han har niveauet. Selv hvis han skulle spille godt, så bliver han nok ramt af en masse skader. Men det ville nok være lidt for voldsomt at sælge både Ronaldo og Bale.

7 år 11 måneder siden #64 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Rygtebørsen 2018/19

Hvad du ser som lovende er præcis hvad jeg ser som en kæmpe fejl. Ved at erstatte CR med Hazard fjernes en kampafgørende målscorer og der tilføjes en boldflytter. Det vil gøre holdet langt mere impotent, uagtet hvad du gør på angriberposten. Jeg frygter vi kommer til at ende som Spanien; deres problem er at holdet har for mange kombinationsspillere og at det er sat op omkring dem. Det betyder at deres opspil er langsomt og indirekte hvilket gør at angriberne bliver stationære uden plads i feltet, og der bliver derfor ikke scoret mål nok. Hvis vi køber Hazard ligner vi efterhånden Spanien en del med Isco, kroos(ekstra ifht Spanien), modric (koke), casemiro (Busquets) og Hazard (Silva) som de boldflyttende spillere. Det ser fint ud på papiret men vi så alle hvad der skete ved VM. Det vil være en kæmpe fejl.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Jonas.

7 år 11 måneder siden #65 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2018/19
@Jonas

Jeg tror du har glemt hvor suværene Spanien har været med deres 3 vundne slutrunder i træk. De har dog spillet jammerligt på det seneste, og jeg er enig i dine betragtninger om Spanien. Man kan bare ikke helt sammenligne det på den måde.

Real Madrid har en del fart, og har nu brug for mere i front - som jeg også er inde på.

Real Madrid ender ikke som Spanien, da Real Madrid laver et generationsskifte i tide.

7 år 11 måneder siden #66 af Mathiaseefsen
Besvaret af Mathiaseefsen på emne Rygtebørsen 2018/19
Jeg ser helt klart vi køber Mbappe. Han har en masse fart, målfarlig og så er han det største talent på markedet. Hvis vi sælger Ronaldo og Bale burde der også være plads til en Hazard. Hazard er en klassespiller. Han har bare haft det svært i Chelsea. Chelsea har jo ikke nogen kreative spiller udover ham selv, og lidt William som spiller i den anden side. Hvis Hazard og Mbappe kommer til at spille kan de jo sagtens udrette noget med Isco, Kroos, Modric og måske Kovacic.

Med hensyn til Benzema tænker jeg han skal være lidt ON-OFF. Så kommer der forhåbentlig også lidt mere sult. Spørgsmålet er bare om lopetegui vil give ham mere spilletid, fordi han er lidt en pasningstype.

Det bliver godt nok et spændende transfermarked denne gang. Regner med både Lopetegui og Perez har en plan.

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

7 år 11 måneder siden #67 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Rygtebørsen 2018/19

Jonas skrev:

Hvad du ser som lovende er præcis hvad jeg ser som en kæmpe fejl. Ved at erstatte CR med Hazard fjernes en kampafgørende målscorer og der tilføjes en boldflytter. Det vil gøre holdet langt mere impotent, uagtet hvad du gør på angriberposten. Jeg frygter vi kommer til at ende som Spanien; deres problem er at holdet har for mange kombinationsspillere og at det er sat op omkring dem. Det betyder at deres opspil er langsomt og indirekte hvilket gør at angriberne bliver stationære uden plads i feltet, og der bliver derfor ikke scoret mål nok. Hvis vi køber Hazard ligner vi efterhånden Spanien en del med Isco, kroos(ekstra ifht Spanien), modric (koke), casemiro (Busquets) og Hazard (Silva) som de boldflyttende spillere. Det ser fint ud på papiret men vi så alle hvad der skete ved VM. Det vil være en kæmpe fejl.

Jeg er ikke sikker på at du nogensinde har set Hazard spille? Boldflytter? Seriøst? Og Modric-Koke-sammenligningen er da også helt væk.

7 år 11 måneder siden #68 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Rygtebørsen 2018/19

Real Madrid skrev: Forudser, at vi skal kæmpe for Hazard/Neymar/Mbappe indtil sidste dagen af transfervinduet... det bliver ikke kønt og langt fra optimalt i forhold til pre season. Derudover føler jeg mig sikre og sikre på, at Bale bliver i klubben. Det kan potentielt godt blive godt, hvis vi henter en ny venstre kant (Mbappe, Neymar, Hazard).

Når nu Ronaldo smutter, så skal Bale squ da ikke forsætte på højrekanten... han skal hen på venstre kanten, hvor hans evner kommer til sin ret. Han er ikke en væver dribbler, der kan lave en masse små hurtige dribblinger ind i banen - han er et powerhouse, der kommer forbi sine direkte oppasser på kraft og fart, og kører til baglinien og slår gode indlæg... med sin venstre fod ! Dette kan han dårligt gøre, når han skal ligge i højre side, hvor han er tvunget til at bruge sin ikke særligt gode højre fod, hvorfor real madrid også får så dårligt udnyttelse af ham på nuværende tidspunkt. Nærmest alle rigtig gode aktioner han har haft for real madrid, har været i venstre side, eller midten af banen. Han skal have bolden i fødderne på venstre kanten, eller endnu bedre, bolden spillet dybt bag om forsvaret, som i nedenstående video... det er desværre noget som de nuværende real madrid spillere nærmest aldrig gør, hvilket et eller andet sted er hovedrystende, når man ved at man har en mand, der 99 ud af 100 gange vinder en løbe duel.

i.imgur.com/J7kcfiy.mp4

Hvis man får mbappe, så har man 2 typer på kanterne, der har deres forcer nogenlunde samme sted (selvom mbappe er noget mere væver, og ikke har samme kraft som bale), og mbappe er også vant til at spille på højre, så det vil være oplagt. Men for at få optimal udnyttelse af mbappe, skal real madrid begynde at spille mange flere bolde i dybden.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Dragam.

7 år 11 måneder siden #69 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Rygtebørsen 2018/19
@fondo_sur

Jeg er enig i at de var suveræne i den periode, men som jeg husker det var det primært kun i possession-delen af spillet. Jeg husker en masse 1-0 sejre, så selv dengang havde de det stramt med at score mål. Deres forsvar med bold var så fantastisk, så der blev heller ikke scoret imod dem, hvilket var årsagen til at de stadig kunne vinde. Min holdning til det er blot at vi ikke burde stræbe efter en game plan hvori det bliver problematisk at score. Det er at spænde ben for os selv.

@JBbner

Det er ikke ment som en sammenligning af spillerne udover den grove position de har på banen. Min pointe er blot at vi, som Spanien, vil have for mange kombinationsspillere på banen på samme tid (på bekostning af afsluttere).
Jeg tror du tolker min klassificering af en kombinationsspiller lidt anderledes end jeg gør. Hazard er ikke en målscorer. Han er en chanceskabende offensivspiller der scorer fra tid til anden, og, som en bruger tidligere skrev, er han stærk i kombinationsspillet. Derfor, ifht CR som han skulle erstatte, er han mere en kombinationsspiller og mindre målscorer.

7 år 11 måneder siden #70 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Rygtebørsen 2018/19
I dag er det præcist 9 år siden Ronaldo skiftede til klubben. Det er jo næsten for meget hvis skiftet til Juventus sker netop i dag og han præsenteres i morgen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 11 måneder siden #71 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen 2018/19
Amen hvor manden flirter med os, og jeg er vild med det!

""It is true that [Zidane] is special but Madrid makes everyone dream. With or without Zidane, Madrid's shirt is special."
– Hazard

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lukita, Dragam

7 år 11 måneder siden #72 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen 2018/19

Real Madrid skrev: Amen hvor manden flirter med os, og jeg er vild med det!

""It is true that [Zidane] is special but Madrid makes everyone dream. With or without Zidane, Madrid's shirt is special."
– Hazard

Fatter ikke hvis vi skal bruge tid på at hente en umulig erstatning for Ronaldo, som Neymar eller Mbappe. Hent Hazard, den ligger lige til højre benet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, El Siete

Leveret af Kunena Forum