Sæsonen 2019/2020

4 år 1 måned siden #1237 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2019/2020

Lars1991 skrev:

Fondo_Sur skrev:

Daniel skrev:

Fondo_Sur skrev: Er der i øvrigt ikke snart nogen, der vil rose Zidane for noget? Det er jo ufatteligt, hvad han har udrettet.


Vi laver ikke andet i vores podcast (nedtakterne), og lur mig om ikke Jesper og Oscar også har rost ham i deres snak her til morgen. Den udkommer i øvrigt i aften.


Rigtig fedt, tak for det.

Mit indlæg var nok også mere rettet mod de mere passive brugere herinde, der kritiserer Zidane for lidt af hvert. Blandt andet for hans brug af Lucas Vazquez. Men når alt kommer til alt har han bare vist sig at have styr på spillet. Det håber jeg at flere snart vil indse. Det betyder ikke at Zidane ikke kan lave fejl, det gør han jo også, men det virker bare til at han har en speciel evne til at læse spillet, hvis man spørger mig. Hvis de tre Champions League ikke var beviset for det, så står det efterhånden klart nu, hvor klubben står i en forholdsvis fantastisk position.


Ja men det var jo også med dommerhjælp, lodtrækningsheld, og generelt bare heldige i kampene. ;)


Man er ikke bare "heldig" tre sæsoner i træk. Du er jo ikke idiot, men din kommentar er idioti.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1238 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
@kratmus

Hans kommentar var vel ment som en spøg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Lars1991, andreashn, elle44, Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1239 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Nogle mennesker forstår bare ikke ironi, hvis den så sparkede dig hårdt i røven :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1240 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2019/2020

Fondo_Sur skrev: @kratmus

Hans kommentar var vel ment som en spøg.

Jokes on me!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1241 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Nogle mennesker forstår bare ikke ironi, hvis den så sparkede dig hårdt i røven :D

Ironien var rettet eksternt, derfor glippede den for mig denne gang ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1242 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Bare lige til info, så har Christian Eriksen's skifte desværre haft negativ indflydelse på dansk tv, hvis man er Real eller Barca fan. Tv2 sport x valgte ikke, at vise Barca i weekenden, men derimod Inter, og de kan ikke svarer på hvordan de vil vælge kampene.

Der er 6-7 kampe hvor Real og Inter spiller på samme tid, eller 1 time forskudt af hinanden, som gør, at Real måske ikke vil blive vist.
1 marts er der El Clasico, men der er også Juve vs. Inter, men her må man gå udfra, at de forhåbentlig prioritere El Clasico, men man ved sgu aldrig rigtig med dansk tv.
Grunden til jeg skriver er, at jeg ikke selv har indløst min rabatkode til Tv2 play endnu som alle os Strive brugere fik, da Tv2 sport x jo har vist samtlige Real kampe, men en Barca fan gjorde mig lige opmærksom på problemet. Koden udløber D. 10 februar, så vil bare lige gøre folk opmærksomme på, at der potentielt er 7 kampe dansk tv ikke viser, men de kunne ikke svarer mig på det, så derfor køber jeg nu Tv2 play :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1243 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Det er sgu for vildt når man vælger at vise en kamp udelukkende på baggrund af, at ens landsmand spiller i klubben :-D

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1244 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Bare lige til info, så har Christian Eriksen's skifte desværre haft negativ indflydelse på dansk tv, hvis man er Real eller Barca fan. Tv2 sport x valgte ikke, at vise Barca i weekenden, men derimod Inter, og de kan ikke svarer på hvordan de vil vælge kampene.

Der er 6-7 kampe hvor Real og Inter spiller på samme tid, eller 1 time forskudt af hinanden, som gør, at Real måske ikke vil blive vist.
1 marts er der El Clasico, men der er også Juve vs. Inter, men her må man gå udfra, at de forhåbentlig prioritere El Clasico, men man ved sgu aldrig rigtig med dansk tv.
Grunden til jeg skriver er, at jeg ikke selv har indløst min rabatkode til Tv2 play endnu som alle os Strive brugere fik, da Tv2 sport x jo har vist samtlige Real kampe, men en Barca fan gjorde mig lige opmærksom på problemet. Koden udløber D. 10 februar, så vil bare lige gøre folk opmærksomme på, at der potentielt er 7 kampe dansk tv ikke viser, men de kunne ikke svarer mig på det, så derfor køber jeg nu Tv2 play :)


Jeg tror, der er en pæn mulighed for at El Classico bliver vist på TV2 hovedkanalen igen ligesom i december. Kampen var da den mest sete klubkamp (629.000 gennemsnitlige seere) i knap 24 år på TV, siden en FCK-Brøndby Superligakamp i 1996 på TV2. Dvs. mere set end samtlige CL finaler eller El Classicos eller øvrige topkampe, der jo typisk er blevet vist på Viasat eller Discovery kanaler.

Men derudover har du formentlig ret i, at der desværre opstår kamptidspunkter, hvor dansker indgangsvinklen afgør, hvad der sendes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1245 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Der er vel ingen vej uden om at hente Ødegaard hjem til sommer. Modric er på vej ud, så vi har brug for nye folk. Det bliver spændende at se den nye Guti i Madrid.

Spændende runde på søndag. Vi skal til Osasuna og Barca skal til Sevilla og møde Betis. Meget på spil. Kunne være dejligt med et større forspring inden El Clasico, så de virkelig bliver desperate. Og vi skal tilbage på sporet efter en elendig kamp i går.

Hazard skal igang, så han er klar til City. Vi får brug for alle man for at komme videre i CL - selvom Manchester-holdet ser svækkede ud for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 år 1 måned siden #1246 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Der er vel ingen vej uden om at hente Ødegaard hjem til sommer. Modric er på vej ud, så vi har brug for nye folk. Det bliver spændende at se den nye Guti i Madrid.

Spændende runde på søndag. Vi skal til Osasuna og Barca skal til Sevilla og møde Betis. Meget på spil. Kunne være dejligt med et større forspring inden El Clasico, så de virkelig bliver desperate. Og vi skal tilbage på sporet efter en elendig kamp i går.

Hazard skal igang, så han er klar til City. Vi får brug for alle man for at komme videre i CL - selvom Manchester-holdet ser svækkede ud for tiden.


Jeg vil meget gerne have Ødegaard hjem, men er det ikke en 2 årig lejekontrakt han har med Sociedad? Deres præsident har ønsket at han skulle blive lejekontrakten ud.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1247 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Joh, det er vist rigtigt. Men jeg har også læst at vi forholdsvis billigt ville kunne hive ham hjem til sommer alligevel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1248 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg vil egentlig gerne lade ham blive et år mere i Sociedad, men i og med vi mister Modric - og James er lort, så står vi i en penibel situation. De Beek er forholdsvis billig, men hvad kan han? Pogba er rigtig dyr, og jeg kan dårligt se hvordan vi kan købe Mbappe og overholde FFP - og slet ikke hvis vi også køber Big Paul.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce