Sæsonen 2019/2020

6 år 5 måneder siden #1225 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020
Som så mange gange før efter en skidt 1. halvleg, endte det som en herlig aften. Vinicius gjorde forskellen. Han er en fornøjelse at se spille fodbold. Hvis man lige ser bort fra hans afslutninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #1226 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

Bismo skrev: Hvorfor var det lige vi solgte Lorrente?! Smh..

Fordi han ville væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

6 år 5 måneder siden #1227 af Fondo_Sur
Er der i øvrigt ikke snart nogen, der vil rose Zidane for noget? Det er jo ufatteligt, hvad han har udrettet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Steen

6 år 5 måneder siden #1228 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæsonen 2019/2020
Hvor er Vini en fryd at se på efterhånden!! Og Mendt ligeså.

Vinis afleveringer sidder sgu udemærket og så er han bankme hurtigt på fødderne.

Isco havde en dårlig kamp, men vi taler slet ikke om den tæmning og de driblinger på sidelinjen i første halvleg! Av hvor så det ondt ud!!

6 år 5 måneder siden #1229 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020

Fondo_Sur skrev: Er der i øvrigt ikke snart nogen, der vil rose Zidane for noget? Det er jo ufatteligt, hvad han har udrettet.

Det var dejligt at se en reaktion allerede efter pausen I guess..

Den bedste defensiv i Europa er også noget af en bedrift.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

6 år 5 måneder siden #1230 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2019/2020

Bismo skrev:

Fondo_Sur skrev: Er der i øvrigt ikke snart nogen, der vil rose Zidane for noget? Det er jo ufatteligt, hvad han har udrettet.

Det var dejligt at se en reaktion allerede efter pausen I guess..

Den bedste defensiv i Europa er også noget af en bedrift.

Omend det er dræbende kedeligt at se på. Jeg synes godt nok det er svært for alvor at være investeret i denne sæson når holdet er så ekstremt usexet både i spil og spillermateriale. Der er intet spændende over noget som helst udover resultaterne.

6 år 5 måneder siden #1231 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 2019/2020
Det er ikke helt så sexet som 16/17-sæsonen, og de foregående dertil!

Men syntes dog der er rigeligt håb;
Kommer Hazard tilbage med fuld fart og finder sin Chelsea/Belgien-form, kommer den Asensio tilbage vi kender fra før forrige sæson, fortsætter Hakimi det han har gang i i Dortmund lige nu når han kommer tilbage, ser vi mere af den Vinicius vi så i dag, ser vi mere af den Rodrygo vi så mod Gala - Kan Ødegaard holde det niveau han viser nu den dag han er tilbage? Syntes sgu der er meget at være positiv for.
Midten mangler lidt en ægte kreatør, hverken Valverde, Casemiro eller Kroos som må siges at være vores klart mest kompetente mænd på midten har jo ikke en spillestil med mega meget sex-appeal, men syntes generelt der er rigtig meget at være positiv over for fremtiden!

Og syntes også vi har en manager der har vist gentagende gange, inklusiv i dag, at han ved hvad han laver!

6 år 5 måneder siden #1232 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2019/2020

NadaMás skrev: Det er ikke helt så sexet som 16/17-sæsonen, og de foregående dertil!

Men syntes dog der er rigeligt håb;
Kommer Hazard tilbage med fuld fart og finder sin Chelsea/Belgien-form, kommer den Asensio tilbage vi kender fra før forrige sæson, fortsætter Hakimi det han har gang i i Dortmund lige nu når han kommer tilbage, ser vi mere af den Vinicius vi så i dag, ser vi mere af den Rodrygo vi så mod Gala - Kan Ødegaard holde det niveau han viser nu den dag han er tilbage? Syntes sgu der er meget at være positiv for.
Midten mangler lidt en ægte kreatør, hverken Valverde, Casemiro eller Kroos som må siges at være vores klart mest kompetente mænd på midten har jo ikke en spillestil med mega meget sex-appeal, men syntes generelt der er rigtig meget at være positiv over for fremtiden!

Og syntes også vi har en manager der har vist gentagende gange, inklusiv i dag, at han ved hvad han laver!

Jeg kan godt se hvor du kommer fra og hvis alle er klar og rammer niveauet er det ikke SÅ slemt, men det har bare så sjældent været tilfældet i denne sæson. Hazard har været for fed eller skadet. Asensio... meh, selv når han er klar. Vinicius og Rodrygo er for uslebne og jeg er lidt lunken på deres fremtid og spil. Er der flere (bud på) spændende spillere? :D Jeg er enig i at det bliver spændende med Ødegaard, men han spiller jo ikke i klubben denne sæson. Jeg kan ikke pege på én spiller på holdet pt hvor jeg oprigtigt tænker "ham glæder jeg mig til at se". Problemet er også at vi har så mange spillere hvor vi ved de ingen fremtidsudsigter har, specielt Bale, Isco og Asensio (der er mange andre der kandiderer).. alt jeg kan sige er "you have been weighed, you have been measured and you have been found wanting".. men de er her stadig, og de er ofte i brug (når klar) hvilket bare tilføjer til følelsen af midlertidighed og lappeløsninger.
Der er ikke engang nogle kampe i kampene der er værd at følge (en spiller der kan blive topscorer, vinde Ballon D'or, udvikle sig i en spændende retning, genfinde formen... something!). Det er en opskaleret version af FC Horsens. Det er simpelthen for meget rugbrød med leverpostej i for lang tid, øv

6 år 5 måneder siden #1233 af Fondo_Sur
@NadaMas & Jonas

Det skal nok blive rigtig seværdigt igen. Denne sæson skal trods alt stadigt betegnes som et overgangsår i Real Madrid-forstand.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

6 år 5 måneder siden #1234 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2019/2020

Vi laver ikke andet i vores podcast (nedtakterne), og lur mig om ikke Jesper og Oscar også har rost ham i deres snak her til morgen. Den udkommer i øvrigt i aften.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

6 år 5 måneder siden #1235 af Fondo_Sur

Daniel skrev:

Vi laver ikke andet i vores podcast (nedtakterne), og lur mig om ikke Jesper og Oscar også har rost ham i deres snak her til morgen. Den udkommer i øvrigt i aften.

Rigtig fedt, tak for det.

Mit indlæg var nok også mere rettet mod de mere passive brugere herinde, der kritiserer Zidane for lidt af hvert. Blandt andet for hans brug af Lucas Vazquez. Men når alt kommer til alt har han bare vist sig at have styr på spillet. Det håber jeg at flere snart vil indse. Det betyder ikke at Zidane ikke kan lave fejl, det gør han jo også, men det virker bare til at han har en speciel evne til at læse spillet, hvis man spørger mig. Hvis de tre Champions League ikke var beviset for det, så står det efterhånden klart nu, hvor klubben står i en forholdsvis fantastisk position.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Jonas

6 år 5 måneder siden #1236 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020

Fondo_Sur skrev:

Daniel skrev:

Rigtig fedt, tak for det.

Mit indlæg var nok også mere rettet mod de mere passive brugere herinde, der kritiserer Zidane for lidt af hvert. Blandt andet for hans brug af Lucas Vazquez. Men når alt kommer til alt har han bare vist sig at have styr på spillet. Det håber jeg at flere snart vil indse. Det betyder ikke at Zidane ikke kan lave fejl, det gør han jo også, men det virker bare til at han har en speciel evne til at læse spillet, hvis man spørger mig. Hvis de tre Champions League ikke var beviset for det, så står det efterhånden klart nu, hvor klubben står i en forholdsvis fantastisk position.

Ja men det var jo også med dommerhjælp, lodtrækningsheld, og generelt bare heldige i kampene. ;)

Leveret af Kunena Forum