Sæsonen 2019/2020

8 måneder 1 uge siden #1189 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Enig, jeg vil også hellere se at der bliver satset på Ødegaard. Synes dog at Isco er inde i en fin periode netop nu. Ganske vidst kort.

Men da det generelt ser det for tyndt ud offensivt, så er det bare helt fair at finde alternativer til Isco, som kan give flere mål, assist og store chancer som du er inde på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 1 uge siden #1190 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Marca er mere end sikre på, at Donny van de Beek er Real Madrid spiller til næste sæson.

Yderst spændende synes jeg. Er godt nok spændt på og se hvad der kommer til og ske til sommer. Mange store beslutninger skal træffes af Zidane. Henter med Donny, så må det jo betyde et farvel til Isco medmindre Modric takker af til sommer, og måske endda begge, hvis Zidane henter Ødegaard hjem også.

Som det ser ud nu, så ville jeg nok forme en trup á la denne:
Courtois, Areola?, Carvajal, Hakimi, Ramos, Nacho, Varane, Militao, Marcelo, Mendy, Casemiro, Valverde, Donny, Kroos, Modric, Ødegaard, Hazard, Rodrygo, Asensio, Lucas, Benzema og Jovic.

Køb: Hakimi*, Donny, Ødegaard* og Mbappé hvis muligt.
Udlejning: Lunin, Reguillon, Brahim, Kubo og Vinicius.
Salg: Odriozola, Isco, James, Ceballos, Bale og Mariano.

Hvad har i andre af tanker omkring det hele :)

Tak @Dios for indsparket, dette er jo en af de mest interressante diskutioner:) hermed mit indput…

Ifht DVB saa kender jeg ham ikke godt, men efter hvad vi saa i sidste aars CL, saa fylder han godt paa banen, og tror han kunne vaere et godt suplement til Kroos og Valverde(mener han ville kunne spille begge pladser, om end ikke paa helt samme niveau som de to, men maaske det kan udvikles over tid). Men hvis historien om en aftale for ham er sand, haaber jeg det endeligt kan lukke ned for 2 meget daarligere scenarier:

- Som det foerste maa man antage at dette betyder et endeligt farvel til Ceballos, jeg synes han i sin tid i Real samt ogsaa hos Arsenal har bevist at han paa ingen maade har niveauet til at spille for Real, han er simpelthen for ustadig, hans niveau svinger for meget, og ja det kan godt vaere at han i ny og nae bliver afgoerende i en kamp, men hvor var han henne i de 10 foregaaende kampe, paa et hold som Real goer han simpelhen mere skade en gavn. Overvurderet spiller!
- Og som jeg tror de fleste her paa siden er enige i, saa er der ingen grunde til at hente en spiller som Pogba, nu da vi har Valverde, han er i mine ojne for real’s vedkomne et bedre valg end Pogba, baade hvis man kigger paa og uden for banen, saa haaber Zizoou lader hans franske ven smutter tilbage til Juve, og isetdet bruger pengende paa Mbappe.

Jeg mener vi til naeste season har en super staerk A-kaede, i Casemiro, Kroos og Valverde, og tror derfor DVB vil vaere tiltaenkt det jeg har lyst til at kalde en B-kaede (selvom der naturligvis ikke er tale om en direkte A & B kaede, saa mener jeg altid der vil vaere de 11 staerkeste), og her tror jeg DVB godt kan passe ind. Som flere her i debatten dog ogsaa naevner, saa mangler vi desperat en back-up for Casemiro, da vi efter min mening har verden bedste defensive midtbane i vores brasilianer, saa ser jeg ingen grund til at koebe en verdens-stjerne(som Ngolo Kante for eks.), istedet synes jeg det ville vaere fint at invistere i et ungt talent der ville vaere tilfreds med at baenk-plads i de fleste kampe. Her har bl.a. Marc Roca (Espanyol) vaeret naevnt de seneste seasoner, ellers har der de seneste 2 uger ogsaa vaeret rygter om 2 spillere fra den franske liga (og vi ved jo hvor stor en forkaerlighed vores traener har for de fransk-talende spillere) i Camavinga (Rennes) og Soumare (Lille), ud over Roca ved jeg ikke meget om de andre spillere, men ville have det fint med vi fandt en ung loesning som kan laere af Caemiro og maaske blive til fast mand om et par aar. Problemet er hvis vi ikke goer dette, og Casemiro ender i en situation som Asensio, saa faar vi store problemer, ved at skulle spille Valverde og Kroos i dybere positioner, som de til noeds kan goere, men som jeg ikke tror vi vinder trofaer med.

Mit oenske scenarie til naeste season ville ligne dette:
A-Kaede: Courtois, Hakimi, Varane, Ramos, Mendy, Casemiro, Kroos, Valverde, Hazard, Mbappe, Benzema
B-Kaede: Areola?, Carvajal?, Militao, Nacho, Marcelo?, (Roca/Cama/SouM etc.), DVB, Modric, Asensio, Rodrygo, Jovic…for at naa 25 spillere saa ogsaa Altube, Vincious, Brahim?

Koeb:
Hakimi*: Han skal hjem igen, er dog usikker paa hvem han skal erstatte(se nedefor)
DVB: Tror han kunne blive en arbejds hest og derfor et godt suplement til Kroos/Valeverde
En Defensiv Midt: En af de 3 ovenstaaende ville jeg have det fint med, Casemiro er den vigtiste brik, vi skal bare have en solid back-up.
Mbappe: Jeg tror den bliver svaer men haaber inderligt paa han kommer, et angreb sammen med Benz og Hazard ville loefte hele holdet, ogsaa saa skal vi ogsaa taenke paa at Benzema nok er paa toppen af sin karriere nu, hvem ved hvordan han spiller om 2 aar, og Hazard peaker ogsaa over de naeste 2-3 aar, men med Mbappe ville vi faa en spiller vi kan bygge fremtidens hold op omkring.

Salg:
Ceballos: Har ikke niveaut
James: Synes han er en dyrere version af Ceballos, hans niveau har altid vaeret for svingende, og han kan bruges til at skaffe penge til Mbappe
Bale: Vi er forlaengst overskredet sidste salgs-dato, afsted med dig!
Isco: Selvom han lige nu viser et forholdvist hoejt niveau, saa har vi som fans en maerkelig tendens til at glemme hvor daarlig han kan vaere(og har vaeret i store dele af alle de seasoner han har spillet i Real), og med Asensio tilbage saa har vi en spiller som kan spille i samme rum som Isco goer det, derfor ser jeg hellere at vi beholder Modric.
Lucas: Var for 3-4 aar siden en super god indskiftnings-spiller pga sin fart og sin arbejdeds vilje, men han har mistet farten og pusten og derfor skinner hans mangler igennem, han har ikke niveaut mereog skal derfor videre.
Mariano: Hvis vi beholder Jovic, skal han naturligbis saelges, han er sku for god til at vaere trejde valg, lad ham hellere faa spille tid et sted hvor der er plads til ham.
Vallejo: Et par aergelige seasoner han har haft, hvilket er synd for ham, men synes vi skal faa ham solgt, da jeg ikke synes vi skal tage chancen med ham igen, hvis vi taenker paa hans skades historik saa har vi ikke brug for endnu en Woodgate saga.

Udlejning:
Oedegaard: Hvis Modric bliver, mener jeg ikke det skader noget at han faar en season mere i Sociedad, det lyder det ogsaa som om han selv er indstillet paa, der er tid nok for ham at faa en lang karriere i den hvide troeje, hellere at han faar mere fast spilletid naeste aar...men tager Modric afsted, saa ville det ogsaa vaere fint at faa ham hjem.
Kubo: Han kan sagten tage et par aar paa udlejning, ser ham lidt som en Oedegaard, tror det ville gavne alle at han foerst kommer retur om 2-3 seasoner.
Lunin: Skal have spilletid(som det ser ud til han faar nu i ny klub)
Reguilon: Den er lidt svaer, men ikke sikker paa det er ham jeg ville hente hjem, hvis Marcelo forlader klubben, ville nok leje ham ud endnu en season og saa traeffe en beslutning.
Oscar: Goer det vist meget godt i Leganes, men tror bare ikke vi mangler en spiller i den rolle, mener baade Oedegaard og Kubo staar foran ham, men maaske man udlejer ham endnu en season og saa ser om salgsprisen ikke stiger lidt, ellers saa faa ham soglt tror ikke han faar spilletid i real.
J. Sanches: Han har ikke faaet spilletid nok i valladolid, hvilket er lidt synd, kan huske de enkelte minutter han har spillet for Real, og synes hans indsats var acceptabel, jeg synes man skal finde et nyt leje-ophold til ham, og holde ham som back-up hvis Nacho forlader klubben, fordi at vaere 4. valg i real’s midter forsvar er ikke nemt, men en fra egne raekker ville nok gerne have chancen i en season eller to.

Spillere med spoergsmaals tegn:
Arelo: Jeg ved ikke om han skal tilbage til PSG, men ellers taenker jeg vi lejer en ny maalmand paa hans niveau og venter til Lunin er klar til at komme retur om et paar aar

Carvajal/Marcelo: Jeg er ikke sikker paa at man skal beholde begge spillere, jeg er selv kaempe Marcelo fan men synes ogsaa han har aftjent sin vaernepligt, og er bange for at hans niveau falder endnu mere til naeste season, det ville for mig give mere mening at faa en back-up ind til Mendy, eller maaske vaere fraekke og benytte Hakimi paa venstre(der har han spillet en del gange for Dortmund, og gjort det ok) og saa kunne man ogsaa bruge Nacho paa venstre hvor han flere gange i kaerrieren er blevet brugt, og uden tvivl giver mere defensiv stabilitet end Marcelo. Spoergmaalet er ogsaa om man skal beholde Carvajal hvis tanken er at Hakimi bliver foerste valg til Hoejre back, for i den situation kunne det maaske give mere mening at beholde Odriozola(jeg synes han har faaet mere hug end han fortjener, er ikke helt saa staerk som Carvajal i defensiven, men klart bedre end Dani i offensiven)....det kunne vaere spaendene at hoere hvad andre taenker om dette?

Brahim: Jeg er egentlig med paa at leje ham ud, men synes faktisk han kunne vaere et meget interessant alternativ til Lucas, han virker nemlig som om han er en fighter, loeber utrolig mange meter naar han spiller og kaemper godt med i pres-spillet, og saa er han forholdsvis hurtig, saa hvis Zidane kunne goere ham bedre i defensiven, saa kunne han vaere en interessant indskifter. Men hvis man ikke vil bruge ham skal han naturligivis lejes ud, og saa maa vi kigge paa ham igen om 2 seasoner.

Vinicius: Jeg mener vi skal beholde ham i naeste season, vi kan altid leje ham ud senere om noedvendigt(vi skal lige taenke paa hans alder, han har mange aar paa top-plan endnu), men i tilfaelde af at Hazard og Mbappe er ude(eller at Asensio aldrig bliver den samme igen), skal vi bruge noget fart over kanterne, og det faar vi ikke via Asensio og Rodrygo, de to spillere ligner egentlig hinanden meget naar man kigger paa deres spil ude ved linjen, saa her mener jeg Vini godt kan bruges, og saa tror jeg ogsaa kun det er et spoergsmaal om tid foer vi faar et maal eller en assist fra hans side, han skal bare have 2-3 kampe fra start saa han kan faa sin rytme tilbage.

Ifht midtbanen, saa haaber jeg vi beholder Modric i endnu en season, han vil faa faerer kampe end han faar i denne season, men som person tror jeg han kan acceptere den rolle, og de unge spillere vil kunne laere meget af ham, og saa tror jeg ogsaa han er vigtig i omklaedningsrummet(saa med ham kan vi godt undvaere Marcelo), og saa er han stadig med til at vinde kampe for os, hvis vi taeller straffe sparks scoringen mod Atletico med, saa har han scoret 6 maal og lavet 5 assists iaar, hvor han ikke har vaeret foerste valg, saa det tror jeg vi vil faa brug for naeste aar, og saa aaret efter hente en endnu mere moden Oedegaard retur til at overtage pladsen.

Ifht Jovic er jeg med paa at give ham endnu en season, haaber paa vi ser en forandring alla Modric(som jo ogsaa havde en forfaerdelig foerste season i Real) men saa skal han ogsaa til at vise noget, savner isaer noegt vilje. Det gode ved at hente Mbappe er han ogsaa kan spille paa toppen istedet for Benz, saa derfor foeler jeg ikke risikoen ved at give Jovic endnu en chance er saa stor, hvis altsaa Mbappe kommer.

Jeg ved ikke om nogen af jer naaede at laese hertil, beklager den blev saa lang, men byd endelig ind med jeres tanker...

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 8 måneder 1 uge siden ved DeLaRed.

8 måneder 1 uge siden #1191 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@DeLaRed.

Dejligt argumenterede indlæg :) Er enig i en del, men også uenig i meget, hvis man sætter vores trup og indlæg op imod hinanden.

Som jeg også kom ind på til @Jbner, så tror jeg det handler meget om, at Zidane vil have alsidige spillere på hans midtbane. Samtlige spillere udover Casemiro har dækket flere roller end deres normale.
Med et køb af Donny, så vil han kunne tilfører 3 taktiske ændringer.
1) Valverde som 6'er og Donny som 8'er.
2) Valverde bliver sparet, og erstattet med Donny, som kommer med nogenlunde samme dynamik.
3) Donny som 10'er.
Reelt set, så vil vi have 2 spillere til hver position med blot 5 spillere. Jeg har så bare valgt, at smide Ødegaard ind i ligningen, fordi hans kompetencer er et kæmpe savn i truppen IMO, så vi kommer op på de 6 spillere.

Det farlige ved at smide Marcelo og Carvajal på porten er, at det er vores kulturbærere. De er indbegrebet af Madridismo, og man læser tit hvor stor indflydelse Marcelo har udenfor banen. Er enig i, at ingen af dem rammer deres topniveau længere, men det har Mendy forhåbentlig heller ikke ramt samt en Hakimi er mere end usikker. Der er ingen garantier i fodbold, så ingen ved om Hakimi kan levere under presset i Real, så derfor ser jeg det også som mere end vigtigt, at vi kan falde tilbage på erfaringen. Lidt á la da Carvajal overtog pladsen fra Arbeloa.

Og så er der lige Vinicius. Er helt enig i, at hans fart, dribleevner og direkthed vil være brugbart i truppen, men så længe hans kvalitet er så lav som den har været i år, så tror jeg helt sikkert, at det er mere skadeligt at blive ved med at have ham i truppen end en udlejning. Han mangler kontinuerlig spilletid som du selv siger, men det får man bare ikke i Real Madrid med det niveau han lægger for dagen. Det skulle da lige være, hvis man hed Bale og var præsidentens lille kordreng, men ellers er der bare ikke plads til det. Og slet ikke når Zidane helt sikkert vil have Asensio i omdrejninger, og han helt klart foretrækker Rodrygo over ham. Der er alt for mange kampe fra bænken af. Jeg tror langt mere vi skal passe bedre på ham, og give ham ro i en mindre klub, hvor han kan modnes og fejle uden det pres der er i Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 måneder 1 uge siden #1192 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 2019/2020
@Dios

Jeg er 100% enig i at mit oenske scenarie, ikke passer til hvad Zidane har i tankerne, tror han ville vaere paent uenig med mig, men nu er han jo trods alt ogsaa chefen, og det er ham der bestemmer:) Derfor tror jeg heller ikke at en spiller som Isco f.eks. forlader os til sommer, tror simpelhen Zidane er for afhaengig af hans flexibilitet.

Og jeg tror desvaerre du har ret i at Zidane ikke prioritere at koebe en like-for-like defensiv midtbane spiller som back-up for Casemiro, hvilket jeg dog synes er lidt synd, da baade Valverde og Kroos bliver for laaste naar de skal spille paa den defensive midt, og med midre de begge to ligger der (som 5’er og 6’er) saa synes jeg heller ikke vi er helt saa staerke i det defensive udtryg som naar Casemiro spiller, og jeg haaber naturligis ikke der sker vores brasilianer noget, men hvad nu hvis...

Jeg synes netop DVB ville vaere et fint alternative naar enten Valverde og Kroos skal spares (og det skal de immervaek i flere kampe set over en hel season) saa kunne godt se ham spille med den ene eller anden ved sin side, hertil taenker jeg ogsaa at hvis Mbappe kommer, saa har vi brug for lidt mindre kreativitet med ham og Hazard paa kanterne, iaar har vi vaeret slemt ramt ifht. at bryde rigtigt igennem paa modstanderens bane havldel fordi Hazard har vaeret skadet (og tyk i sommers) og saa har vores hoejre side vaeret komplet ubruglig i offensiven (Bale, Lucas, Carvajal).

DVB som 10’er er jeg usikker paa, ved ikke om han har teknikken til dette niveau endnu, men med hans alder taget i betragtning, er der stadig udvikling i ham, saa kunne vaere spaende at proeve af.

Jeg er med paa at beholde end del af den gamle skare, men for at udfordre dig lidt, hvis du skulle vaelge en af enten Carvajal og Marcelo der skulle forlade os efter denne season, hvem ville du saa vaelge og hvorfor? (Med den formodning at Hakimi kommer retur uanset hvad)
Ifht Vinicius, saa er jeg med paa en udlejning, det er nogle gode argumenter du fremlaegger, og som du selv siger vi skal beskytte ham, og han skal naturligvis have spilletid, men hertil vil jeg saa sige at jeg helst vil beholde ham, hvis Mbappe(eller en anden offensivt kant spiller) ikke bliver koebt, hvis vi altsaa gaar ud fra at Bale bliver sent til Kina, fordi vi eller kun har en anden kant spiller(hazard) der er hurtig og kreativ nok til at at komme til baglinjen, baade Asensio/Rodrygo og Lucas(som jeg formoder bliver haengede) har ikke farten til at overloebe Backs der spiller paa de stoerste hold, og det mener jeg er en af vores offensive problemer iaar, vores inlaeg bliver som oftes slaaet lanegere nede i banen, istedet for at vi kommer til baglinjen, men bliver der handlet ind til kanterne saa er jeg med paa at Vini faar et paar aar paa en anden hjemmebane. (Og med Rodrygo er jeg bange for han ikke er saa god som vi tror, jeg synes nemlig ofte at han glider ud af kampene, og hvordan ser vi saa paa ham hvis han stopper med at scorer de maal og lave de assist han goer, kan rigtig godt lide ham, men haaber ikke han faar samme start paa naeste season som Vini har faaet paa denne, for saa staar vi i samme situation)

Aller meste ville jeg helst have en finger med i spillet paa hvem der skal saelges, for jeg synes vi har for mange spillere som ikke preaestere paa det niveau vi har brug for, og jeg vil derfor hellere give chancen til en ung ny spiller (eller en galactico hvis Perez og Zizou kan blive enige) for at proeve noget nyt, tror kun det kan gavne, det kan ihvertfald ikke skade mere end nedenstaaende spillere goer, i mine ojne:
Bale: Jeg er utrolig glad for det Bale har gjort for klubben, men de seneste 18 maander har han bare uge efter uge vist, at han er for ”stor” til at kaempe for den hvide troeje, vi ser ham kaempe med hjertet naar han spiller for landsholdet, men det goer han ikke mere for real, og saa har han ogsaa mistet et skridt, som goer at han sjaeldent har held med sine driblinger mere, og som vi har set i de sidste par maaneder, saa kan de fleste La Liga forsvarer loebe op med ham over laengere distancer. Jeg haaber inderligt for alle parter at han siger farvel til sommer, og derved goer plads til spillere der er sultne.

James: Jeg har aldrig haft den store fidus til James, og det er der mange grunde til, men mest af alt er hans niveau for svingende(vi har brug for spillere der har et hoejt niveau selvom de ikke spiller deres bedste kamp Kroos, Casemiro, Valverde etc.) Hans bold beroeringer er ofte for tunge, han tager flere minutter om at vende sig med bolden, og saa er hans pres-spil for meget alibi-loeb. Og det er bare ikke nok at han saa hver 10. kamp laver et afgoerende indlaeg, det har vi andre der ogsaa kan, men som de andre kampe spiller op til resten af holdets niveau. Han skal videre og som jeg ser det saa ville et salg til Everton ikke vaere helt forbi det niveau han kan hamle op med.

Ceballos: Han fik en tur i mit sidste indlaeg, han er simpelthen pot-ringe, jeg kan slet ikke forstaa han stadig bliver omstalt som en spiller der skal spille paa et af europa’s tophold. Haaber aldrig han tager den hvide troeje paa igen.

Lucas: Ham var jeg ogsaa inde paa i mit sidste indlaeg, tror dog ikke Zizou vil af med ham, jeg ser dog en form-kurve som kun gaar nedaf, og det er pga hans fart, for han har aldrig vaeret super god teknisk, men i de 2-3 seasoner hvor han gjorde det aller bedst, brugte Zidane ham som 13/14 mand, som kom paa banen med 20min igen og saa kunne bruge sin fart mod et traet forsvar, derfor fik han scoret en del maal, og lavet assists, samt gjorde et kaempe arbejde i defensiven, men han har bare ikke farten og pusten til den rolle mere, saa haaber man siger farvel og tak og giver plads til ungdommen. (her ser jeg jo Brahim som en mulighed, men tror ikke traeneren er enig med mig, hvad taenker du om ham?)

Isco: Det er langt vigtigere for mig at vi faar James og Bale sent afsted end Isco, saa kan godt acceptere at han bliver, jeg haaber dog han kommer vaek, baade saa vi kan faa noget nyt blod ind, og dermed ogsaa en anderledes DNA i vores spil maaske, men ogsaa fordi jeg tror det ville vaere godt for ham, et sted hvor han er stjernen og holdet bliver bygget op omrking ham (altsaa et hold der ikke har abitioner om at vinde Champions League)

Donde está la biblioteca?

8 måneder 3 dage siden #1193 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e4c588b45dc.html

Mourinho bør blive æresborger i Madrid, hvis han kan lokke Bale til London. Kan vi endda få bare en smule penge, jamen så springer jeg sgu i havnen af glæde.

Sue me.

8 måneder 3 dage siden #1194 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Han har ikke ramt sit tidligere Tottenham-niveau siden sit skifte til Real Madrid i 2013, han er konstant skadet og kræver samtidigt en ekstrem høj løn, og tror ikke man skal forvente at han er villig til at gå meget ned i løn.

Taget ovenstående i betragtning, så er det jo fuldstændigt sindssygt at der er en sportsdirektør/manager derude der rent faktisk overvejer at hente ham.

Ramos ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

8 måneder 3 dage siden #1195 af Dios

Sahinovic skrev: Han har ikke ramt sit tidligere Tottenham-niveau siden sit skifte til Real Madrid i 2013, han er konstant skadet og kræver samtidigt en ekstrem høj løn, og tror ikke man skal forvente at han er villig til at gå meget ned i løn.

Taget ovenstående i betragtning, så er det jo fuldstændigt sindssygt at der er en sportsdirektør/manager derude der rent faktisk overvejer at hente ham.

Men han besidder stadig det mange klubber mangler. Desværre også Real Madrid, selvom han spiller for klubben. Han har det bare med at slå til på de rigtige tidspunkter. Her taler vi ikke Real Madrid niveau, men Tottenham og de andre klubber under Real på niveau med Tottenham. For der er vel tale om et niveauspring på 3-4 niveauer.
Kan Tottenham få ham til 200-300 millioner kr. og få presset hans løn lidt ned, så får de jo 100% en helt anden spiller end ham vi har set i Real Madrid. Hans niveau er til en klub som Tottenham, og træneren passer perfekt til ham, så hvorfor ikke.

Sidste redigering: 8 måneder 3 dage siden ved Dios. Begrundelse: Du har helt ret JK :D

8 måneder 3 dage siden #1196 af JK
Besvaret af JK på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev:

Sahinovic skrev: Han har ikke ramt sit tidligere Tottenham-niveau siden sit skifte til Real Madrid i 2013, han er konstant skadet og kræver samtidigt en ekstrem høj løn, og tror ikke man skal forvente at han er villig til at gå meget ned i løn.

Men han besidder stadig det mange klubber mangler. Desværre også Real Madrid, selvom han spiller for klubben. Han har det bare med at slå til på de rigtige tidspunkter. Her taler vi ikke Real Madrid niveau, men Tottenham og de andre klubber under Real på niveau med Tottenham. For der er vel tale om et niveauspring på 3-4 niveauer.
Kan Tottenham få ham til 200-300 millioner Euro og få presset hans løn lidt ned, så får de jo 100% en helt anden spiller end ham vi har set i Real Madrid. Hans niveau er til en klub som Tottenham, og træneren passer perfekt til ham, så hvorfor ikke.

Hr. Florentino vil godt nok få ekstra stor respekt herfra, hvis det skulle kunne lade sig gøre at få 200-300 millioner Euro for Bale. Jeg ville være glad bare for 200-300 millioner DKK.

7 måneder 3 uger siden #1197 af Dios
Ingen til at true At. Madrid's defensiv i bagrummet. Bliver udfordrende at se på. Vi skal godt nok spille langt hurtigere og med langt mere intensitet på holdet, hvis Zidane vil have en sejr med hjem idag.

Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Jonas

7 måneder 3 uger siden #1198 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Ingen til at true At. Madrid's defensiv i bagrummet. Bliver udfordrende at se på. Vi skal godt nok spille langt hurtigere og med langt mere intensitet på holdet, hvis Zidane vil have en sejr med hjem idag.

Jeg tror aldrig jeg har set en mindre målfarlig startopstilling

7 måneder 3 uger siden #1199 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020

Jonas skrev:

Dios skrev: Ingen til at true At. Madrid's defensiv i bagrummet. Bliver udfordrende at se på. Vi skal godt nok spille langt hurtigere og med langt mere intensitet på holdet, hvis Zidane vil have en sejr med hjem idag.

Jeg tror aldrig jeg har set en mindre målfarlig startopstilling

Sidste uge

7 måneder 3 uger siden #1200 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020

Atleti er i en formkrise. En lidt mere offensiv opstilling havde klædt os bedre, især på hjemmebane.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.