Sæsonen 2019/2020

6 år 11 måneder siden #313 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020
Nu er det 4. kamp i streg man bare pisser væk på skammeligste vis. Ja det er kun træningskame, men dem bruger man også til at tanke selvtillid, hvilket ikke har været tilfældet for Real. Lorte spil og langtidsskader, det er hvad det er blevet til. Hvad er der med det her hold, hvorfor gider de ikke spille fodbold?!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, ElMadrid, JK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #314 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020

Bismo skrev: Det havde været bedre at lade Solari fortsætte. I det mindste havde han nogen friske idéer og nosser til at satse på de unge. Zidane sidder mentalt fast i 2016.

Jeg forudser, at han bliver fyret inden nytår og at Mou tager over.

Det ville være dejligt med Mourinho. Har altid ment det ham og ikke ZZ der skulle til for at lave en revolution. Han om nogen vil kunne få os til at løbe og spille mere direkte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

6 år 11 måneder siden #315 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020

elle44 skrev: Ja det er rimelig åbenlyst at det vi har på midtbanen er fyld. Modric og Kroos bidrager desværre ikke med meget mere end en god pasning til siden. Det var fint da Modric var god til at bryde kæderne med en aflevering eller med et godt træk. I deres nuværende forfatning er de jo den samme spiller. Når en spiller bidrager med så lidt som de gør defensivt så regner man jo med at de kan noget den anden vej, men det er jo ikke tilfældet. De bidrager ikke offensivt, de bidrager ikke defensivt og de kontrollerer heller ikke kampen.

Jeg håber virkelig at Militao er en klassespiller, for Varane klovner jo rundt, og så synes jeg allerede Mendy har vist at han Bør holde Marcelo på bænken resten af sæsonen.

Det var godt vi sendte U21s bedste spiller væk og Llorente til vores største konkurrent ... (Barca er milevidt foran, derfor Atl. M som største konkurrent)

6 år 11 måneder siden #316 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
No pressure, Zidane ...

6 år 11 måneder siden #317 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2019/2020
Synes egentlig at vi kommer ok efter det i anden halvleg. Vinicius og Rodrygo er virkelig nogle friske pust, det bliver interessant ift. deres fremtidige rolle på holdet. Derudover bliver det spændende at se Hazard i aktion når han kommer tilbage fra sommerferie!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 11 måneder siden #318 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2019/2020

mohbar skrev:

Bismo skrev: Det havde været bedre at lade Solari fortsætte. I det mindste havde han nogen friske idéer og nosser til at satse på de unge. Zidane sidder mentalt fast i 2016.

Jeg forudser, at han bliver fyret inden nytår og at Mou tager over.

Det ville være dejligt med Mourinho. Har altid ment det ham og ikke ZZ der skulle til for at lave en revolution. Han om nogen vil kunne få os til at løbe og spille mere direkte.

Mourinho er den bedste træner til at rydde op på holdet og ‘fjerne’ de spillere som man ikke selv tør at røre ved.
Kan huske at inden Mourinho blev ansat, så nåede vi kun 1/8 finalerne 7 i træk. Mourinho kommer til: og vi kom i semifinalen 3 år i træk. Mourinho er opskriften på at få rettet op på attituden på det her hold.
Zidane er god, når holdet er fikset for ham og der har været erfarne trænere såsom Mourinho og Ancelotti til at banke vindermentalitet og lave et ordenligt hold.
Vi skal have hele processen om igen.

Zidane er IKKE løsningen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Bismo, Siempre fiel, mohbar, Jonas

6 år 11 måneder siden #319 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020
Sålænge vi har en træner der vælger holdet udfra sine egne lunefulde præferencer så ender det på denne måde. Han startede jo også med at annullere det som Solari havde påbegyndt ..

Det eneste man kan trøste sig med, udover at vores unge drenge gjorde det ok, er at Navas spillede en habil kamp og reddede os mod en decideret ydmygelse.
Sådan er det med den gode og ydmyge målmand - og til Courtois: Hovmod står for fald.

Hazard: skal smide et par kilo

Marcelo: altalt for nonchalant

Varane og Ramos: Rystende usikre

Carvajal: Han er begyndt at minde lidt om en gammel svensk Brøndbyspiller der bare løs og løb men aldrig rigtig fik noget ud af bolden (husker ikke hvad han hed..)

Vazquez: Nogle gange kan man påstå at hos de blinde er den enøjede kongen.. På så elendigt spillende hold var han stadig en af de allerværste
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved mohbar.

6 år 11 måneder siden #320 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020

Siempre fiel skrev: Vi ligger 1000% som vi har redt. Hvor vi står lige nu er så forventeligt som det er at det blir onsdag imorgen. Altså hvis man er overrasket over at vi ikke stadig er pivringe når det er nøjagtig samme gamle, mætte over-the-hill spillere (som kun blir ældre og ringere måned for måned) og samme taktik- og idéforladte træner, så er man jo direkte naiv - eller i værste fald dum. Som en anden bruger sagde, så er der pt INTET at se frem imod ved næste sæson - men sådan har jeg haft det længe snart, har seriøst ikke rigtigt set frem til en Real Madrid-kamp siden sommeren 2018. Hvis ikke klubben/Zidane snart forstår sådan ALVORLIGT hvor vigtigt det er med en større udskiftning, så er de jo kollektivt demente

Hvis man tror man kan udskifte 4-5 spillere i startopstillingen i dagens marked, er man fandme også naiv, eller i bedste fald, dum. Er dog enig i at vi ligger hvor vi har redt, da truppens kvalitet hænger sammen med hvordan vi har handlet de sidste 3 sæsoner.

Kan ikke se hvad klubben skulle have gjort anderledes på markedet i år. Måske købt Ndombele og måske ageret lidt anderledes i Bale farcen. Og så må vi se om Pogba handlen lykkes, hvis ikke, ja så bliver det sandsynligvis en sæson ligesom sidste år.

6 år 11 måneder siden #321 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg husker at Bernd Schusters Real Madrid heller ikke gjorde det godt i 2007-Touren, men så snart ligaen begyndte var vi allerede i Pole-Position til at nappe mesterskabet. Det fortæller mig at selve Touren ikke betyder en skid for at sige det mildt. Jeg kan kun huske 2007-touren godt fordi jeg skrev en opgave om det dengang i gymnasiet.

Jeg kan ikke huske hvordan det er gået ved de andre tour i andre årgange hvor vi vandt La Liga.

Men personligt er jeg ligeglad med om Zidanes tour går dårligt jævnfør min analogi med Bernd Schuster. Vinder Zidane de 5-7 første la liga kampe og med godt spil, så har touren været udnyttet godt. Og så er det fuldstændigt underordnet om vi har tabt, spillet dårligt eller what-so-ever i touren.

Fatter ikke hvorfor andre lægger så meget i det.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Lars1991

6 år 11 måneder siden #322 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2019/2020
Man tabte kampen med vilje, så man forhåbentlig kan rende ind i Fenerbache i morgen, som vi måske kan spille op med, i stedet for endnu en røvfuld mod Bayern :D
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Jbner.

6 år 11 måneder siden #323 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2019/2020

elle44 skrev:

Siempre fiel skrev: Vi ligger 1000% som vi har redt. Hvor vi står lige nu er så forventeligt som det er at det blir onsdag imorgen. Altså hvis man er overrasket over at vi ikke stadig er pivringe når det er nøjagtig samme gamle, mætte over-the-hill spillere (som kun blir ældre og ringere måned for måned) og samme taktik- og idéforladte træner, så er man jo direkte naiv - eller i værste fald dum. Som en anden bruger sagde, så er der pt INTET at se frem imod ved næste sæson - men sådan har jeg haft det længe snart, har seriøst ikke rigtigt set frem til en Real Madrid-kamp siden sommeren 2018. Hvis ikke klubben/Zidane snart forstår sådan ALVORLIGT hvor vigtigt det er med en større udskiftning, så er de jo kollektivt demente

Hvis man tror man kan udskifte 4-5 spillere i startopstillingen i dagens marked, er man fandme også naiv, eller i bedste fald, dum. Er dog enig i at vi ligger hvor vi har redt, da truppens kvalitet hænger sammen med hvordan vi har handlet de sidste 3 sæsoner.

Kan ikke se hvad klubben skulle have gjort anderledes på markedet i år. Måske købt Ndombele og måske ageret lidt anderledes i Bale farcen. Og så må vi se om Pogba handlen lykkes, hvis ikke, ja så bliver det sandsynligvis en sæson ligesom sidste år.

Jeg tror netop IKKE på at man kan vende dette på én sommer - i hvert fald ikke med succes. Netop DERFOR har jeg råbt og skreget om at sætte gang i forandringerne de sidste 3 år - sådan så man hele tiden optimerede holdet og fik ny energi og sult ind - OGSÅ dengang vi stadig vandt. Men jeg blev svinet til herinde og folk i flæng faldt over hinanden for at se hvem der ku råbe KONTINUITET højest og jeg fik at vide at "dét her hold kunne dominere Europa de næste mange år"!! Men det var bare så fuckin tydeligt at vi balancerede på en knivsæg hvor individuel kvalitet reddede os gang på gang på et hold hvor flere og flere spillere fik udfald, virkede mætte og fik lange, fede kontrakter i flæng, samtidig med at deres plads i startopstillingen var 100% sikret ligegyldigt hvad der skete.

Så nej, jeg er desværre alt for klar over at det er umuligt på markedet at skifte stort ud med succes - ikke mindst fordi vi har ventet så længe at værdien af vores egne varer er faldet drastisk, mens deres lønninger bare er steget med raketfart.

6 år 11 måneder siden #324 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2019/2020

Kasillas skrev: Jeg husker at Bernd Schusters Real Madrid heller ikke gjorde det godt i 2007-Touren, men så snart ligaen begyndte var vi allerede i Pole-Position til at nappe mesterskabet. Det fortæller mig at selve Touren ikke betyder en skid for at sige det mildt. Jeg kan kun huske 2007-touren godt fordi jeg skrev en opgave om det dengang i gymnasiet.

Jeg kan ikke huske hvordan det er gået ved de andre tour i andre årgange hvor vi vandt La Liga.

Men personligt er jeg ligeglad med om Zidanes tour går dårligt jævnfør min analogi med Bernd Schuster. Vinder Zidane de 5-7 første la liga kampe og med godt spil, så har touren været udnyttet godt. Og så er det fuldstændigt underordnet om vi har tabt, spillet dårligt eller what-so-ever i touren.

Fatter ikke hvorfor andre lægger så meget i det.

Ja måske fordi vi i to år er blevet tæsket gul og blå i ligaen og man havde håbet at se lidt bedring. Havde vi spillet fremragende når det gjaldt var der jo ikke en eneste der gad tage sig af det. Men du er vel i stand til at se at tingene i en større sammenhæng? Der er sikkert nogle få der isoleret set går op i resultater i træningskampe, men tror nu nok at mange er os er græsk-katolske. Men grunden til bekymringerne hænger jo for helvede sammen med de seneste års resultater og rædselsfulde spil - det kan vel næppe være så vanskeligt at fatte...eller?

Leveret af Kunena Forum