Sæsonen 2019/2020
Madrid1998 skrev:
For mig at se er det ikke godt nok at vise et pænt højt niveau i det hollandske og Ajax. Jeg anede personligt ikke hvem han var før hans flotte sæson i chl. Hvis man som 26-årig stadig er i Ajax, føler jeg ikke man tilhører et hold som Real Madrid.mohbar skrev:
Madrid1998 skrev: Ziyech er på ingen måde god nok, one season wonder. Kig bare på Mahrez, efter en fantastisk sæson Leicester er han faldet hos City. Hvis vi skal have en på det niveau, så kan man ligeså godt sætte James på den kant, han er imo endda bedre.
Ziyech er ikke en døgnflue eftersom han altså har vist pænt højt niveau i AJax siden han startede der. Bl.a. Dolberg skal takke ham for at han engang havde en god enkeltsæson for Ajax :-)
Van Dijk var der heller ingen der kendte noget til.
I Holland har flere ærgrer sig over at han ikke fik muligheden for at spille på det hollandske landshold før han valgte det marokkanske.
Ift hvad vi lige pt stiller med på den højrekant vil han være en forstærkning opløftet i potens
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forsvarsspillet er hvad det er og altid har været. Jeg har været fan siden 95, og jeg kan på intet tidspunkt huske, at der har været en solid defensiv. Ikke engang med trænere, som Capello eller Mourinho.
Det er netop derfor jeg virkelig håber ZZ erkender noget og giver James chancen istedet for en af de to. Vi savner hans vision og afgørende afleveringer. Og helst ham Og pogba
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Heldigt de andre kampe er spillet midt om natten, så man ikke har haft mulighed for at følge med.
Man kan jo nævnte samtlige spillere bortset fra Navas som ikke var pinlige ringe.
Varane er også skandaløs ringe. Han fik egenhændigt fyret Lopetegue. Hvis han fortsætter sådan, så ryger Zidane også.
Og gud forbyde om de skulle vise lidt intensitet og gud forbyde om de vil vise fans lidt efter 7-3 ydmygelsen. Zidane kan vel heller ikke længere bruge undskyldningen med, at de andre hold har spillet flere kampe.
Jeg håber virkelig at Militao er en klassespiller, for Varane klovner jo rundt, og så synes jeg allerede Mendy har vist at han Bør holde Marcelo på bænken resten af sæsonen.
Carvajal - Militao/Varane - Ramos - Mendy
Vinicius/James - Casemito - Pogba/Modric - Hazard
Jovic/Rodrygo - Benzema
Mesterholdet
Utroligt at han er så stubborn.