Sæsonen 2019/2020

6 år 11 måneder siden #301 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Real Madrid / Zidane er ganske enkelt blevet luret. Alle klubber stiller sig jo dybt tilbage på banen og lader tandløse Madrid spille den ideforladt rundt uden for feltet. Uden Ronaldo er der ingen risiko for skud udefra og uden Ronaldo, med Benzema alene i feltet, er man 3 (2 CBs og en målmand) mod 1 når indlægget mod Benzema bliver slået.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #302 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2019/2020

nono skrev: Real Madrid / Zidane er ganske enkelt blevet luret. Alle klubber stiller sig jo dybt tilbage på banen og lader tandløse Madrid spille den ideforladt rundt uden for feltet. Uden Ronaldo er der ingen risiko for skud udefra og uden Ronaldo, med Benzema alene i feltet, er man 3 (2 CBs og en målmand) mod 1 når indlægget mod Benzema bliver slået.

Jeg er så enig. Man skal bare stå lavt og vente på sin mulighed. Så skal der nok komme nogen muligheder, når man spiller mod Marcelo, Varane, Ramos, (Casemiro).

Problemet har ofte ligget på midtbanen. Kroos og Modric (med hjælp fra Benzema, der trækker ned) har aldrig styret en midtbane. Og når midtbanen ikk fungerer, så fungere resten bare hellere ikke.

6 år 11 måneder siden #303 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Hazard har virkelig også været elendig. Seriøst er der hold i rygterne om at han har taget på? Han er virkelig langsom og sætter aldrig sin modstander. Vinicius ser jo bedre ud på venstre siden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

6 år 11 måneder siden #304 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Det skal dog også nævnes, at Tottenham siden deres mål ikke har udvist den fjerneste interesse for at skabe en fodboldkamp. Beskæmmende at de blot stiller sig på hælene og fedtspiller en venskabskamp som var det første opgør af en CL-knockout kamp...

Pochettino er en ynkelig træner som jeg virkelig ikke håber ender i Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, mohbar

6 år 11 måneder siden #305 af Kiwes
Vi har ikke spillet en god kamp siden Zidane tog over - skræmmende. Vi spiller dårligere end tidligere...
Der skal til at ske noget både fra Zidane og spillernes side.

6 år 11 måneder siden #306 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Pochettino > Zidane.

Desuden er der kommet lidt mere styr på midtbanen efter, at Kroos blev taget ud til fordel for valverde. Spillet flyder også bedre nu hvor Vini, Take og Mariano er kommet ind, hvilket bekræfter, at de unge har langt mere gåpåmod, ambition og sult.

6 år 11 måneder siden #307 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Det havde været bedre at lade Solari fortsætte. I det mindste havde han nogen friske idéer og nosser til at satse på de unge. Zidane sidder mentalt fast i 2016.

Jeg forudser, at han bliver fyret inden nytår og at Mou tager over.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, mohbar, JesperThomsen

6 år 11 måneder siden #308 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2019/2020
Mine forventninger er identiske med forrige års forventninger:
Trofæløs sæson krydret med en trænerfyring undervejs.

Jeg kan huske at folk herinde krævede minimum 4-5 ændringer i startsholdopstillingen.
Den længe ventede udrensning er udeblevet - i stedet ses en identisk startsholdopstilling (undtagen tykke-hazard).
Zidane har aldrig været min førsteprioritet og tror desværre heller ikke han har niveauet til at løfte holdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Siempre fiel, JesperThomsen

6 år 11 måneder siden #309 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2019/2020
Navas spillede dog en flot kamp i målet.

Men sørgeligt at der praktisk taget ingen ideer er i angrebsspillet, udover at køre bolden fra side til side og så afsluttet med et indlæg, og den ide fører til intet i 9 ud af 10 tilfælde, da kun Benzema er en habil header - undtagen når han ikke er :(

6 år 11 måneder siden #310 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Det var en omgang lort. Hazard, Rodrygo og Benzema skabte intet. Specielt Hazard var elendig. Jeg siger bare held og lykke, hvis Hazard skal være redningsmanden.

Ham der Kubo ser virkelig spændende ud. Havde han spillet i Europa eller Brazillien, så havde han kostet 50-60 mio euro.

Det ser virkeligt sort ud. Det lignede ikke engang RM gad vinde kampen eller spille fodbold. Det ligner en lorte sæson vi går i møde. Specielt nu når Neymar lander i Barcelona. Messi-Griezmann/Suarez-Neymar mod det lort vi kan stille op med. Vi ville jo alle sammen af med Benzema, men fordi han lige havde en god sæson, selvom vi var en katastrofe, så er han stadigvæk vores talisman. Vi skulle måske have ventet lidt og købt Neymar i stedet for Hazard. 130 mio euro for Hazard eller 150-180 for Neymar. Jeg tror Neymar havde været en bedre spiller for os.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

6 år 11 måneder siden #311 af Kiwes

madrid2000 skrev: Det var en omgang lort. Hazard, Rodrygo og Benzema skabte intet. Specielt Hazard var elendig. Jeg siger bare held og lykke, hvis Hazard skal være redningsmanden.

Ham der Kubo ser virkelig spændende ud. Havde han spillet i Europa eller Brazillien, så havde han kostet 50-60 mio euro.

Det ser virkeligt sort ud. Det lignede ikke engang RM gad vinde kampen eller spille fodbold. Det ligner en lorte sæson vi går i møde. Specielt nu når Neymar lander i Barcelona. Messi-Griezmann/Suarez-Neymar mod det lort vi kan stille op med. Vi ville jo alle sammen af med Benzema, men fordi han lige havde en god sæson, selvom vi var en katastrofe, så er han stadigvæk vores talisman. Vi skulle måske have ventet lidt og købt Neymar i stedet for Hazard. 130 mio euro for Hazard eller 150-180 for Neymar. Jeg tror Neymar havde været en bedre spiller for os.

Der er absolut ingen grund til at snakke Barca, når vi spiller så elendig som vi gør. Lad os fokusere på os selv først.

6 år 11 måneder siden #312 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2019/2020
Vi ligger 1000% som vi har redt. Hvor vi står lige nu er så forventeligt som det er at det blir onsdag imorgen. Altså hvis man er overrasket over at vi ikke stadig er pivringe når det er nøjagtig samme gamle, mætte over-the-hill spillere (som kun blir ældre og ringere måned for måned) og samme taktik- og idéforladte træner, så er man jo direkte naiv - eller i værste fald dum. Som en anden bruger sagde, så er der pt INTET at se frem imod ved næste sæson - men sådan har jeg haft det længe snart, har seriøst ikke rigtigt set frem til en Real Madrid-kamp siden sommeren 2018. Hvis ikke klubben/Zidane snart forstår sådan ALVORLIGT hvor vigtigt det er med en større udskiftning, så er de jo kollektivt demente
Følgende bruger(e) sagde tak: fiatten

Leveret af Kunena Forum