Sæsonen 2019/2020
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
nono skrev: Real Madrid / Zidane er ganske enkelt blevet luret. Alle klubber stiller sig jo dybt tilbage på banen og lader tandløse Madrid spille den ideforladt rundt uden for feltet. Uden Ronaldo er der ingen risiko for skud udefra og uden Ronaldo, med Benzema alene i feltet, er man 3 (2 CBs og en målmand) mod 1 når indlægget mod Benzema bliver slået.
Jeg er så enig. Man skal bare stå lavt og vente på sin mulighed. Så skal der nok komme nogen muligheder, når man spiller mod Marcelo, Varane, Ramos, (Casemiro).
Problemet har ofte ligget på midtbanen. Kroos og Modric (med hjælp fra Benzema, der trækker ned) har aldrig styret en midtbane. Og når midtbanen ikk fungerer, så fungere resten bare hellere ikke.
Pochettino er en ynkelig træner som jeg virkelig ikke håber ender i Madrid.
Der skal til at ske noget både fra Zidane og spillernes side.
Desuden er der kommet lidt mere styr på midtbanen efter, at Kroos blev taget ud til fordel for valverde. Spillet flyder også bedre nu hvor Vini, Take og Mariano er kommet ind, hvilket bekræfter, at de unge har langt mere gåpåmod, ambition og sult.
Jeg forudser, at han bliver fyret inden nytår og at Mou tager over.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Trofæløs sæson krydret med en trænerfyring undervejs.
Jeg kan huske at folk herinde krævede minimum 4-5 ændringer i startsholdopstillingen.
Den længe ventede udrensning er udeblevet - i stedet ses en identisk startsholdopstilling (undtagen tykke-hazard).
Zidane har aldrig været min førsteprioritet og tror desværre heller ikke han har niveauet til at løfte holdet.
Men sørgeligt at der praktisk taget ingen ideer er i angrebsspillet, udover at køre bolden fra side til side og så afsluttet med et indlæg, og den ide fører til intet i 9 ud af 10 tilfælde, da kun Benzema er en habil header - undtagen når han ikke er :(
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ham der Kubo ser virkelig spændende ud. Havde han spillet i Europa eller Brazillien, så havde han kostet 50-60 mio euro.
Det ser virkeligt sort ud. Det lignede ikke engang RM gad vinde kampen eller spille fodbold. Det ligner en lorte sæson vi går i møde. Specielt nu når Neymar lander i Barcelona. Messi-Griezmann/Suarez-Neymar mod det lort vi kan stille op med. Vi ville jo alle sammen af med Benzema, men fordi han lige havde en god sæson, selvom vi var en katastrofe, så er han stadigvæk vores talisman. Vi skulle måske have ventet lidt og købt Neymar i stedet for Hazard. 130 mio euro for Hazard eller 150-180 for Neymar. Jeg tror Neymar havde været en bedre spiller for os.
madrid2000 skrev: Det var en omgang lort. Hazard, Rodrygo og Benzema skabte intet. Specielt Hazard var elendig. Jeg siger bare held og lykke, hvis Hazard skal være redningsmanden.
Ham der Kubo ser virkelig spændende ud. Havde han spillet i Europa eller Brazillien, så havde han kostet 50-60 mio euro.
Det ser virkeligt sort ud. Det lignede ikke engang RM gad vinde kampen eller spille fodbold. Det ligner en lorte sæson vi går i møde. Specielt nu når Neymar lander i Barcelona. Messi-Griezmann/Suarez-Neymar mod det lort vi kan stille op med. Vi ville jo alle sammen af med Benzema, men fordi han lige havde en god sæson, selvom vi var en katastrofe, så er han stadigvæk vores talisman. Vi skulle måske have ventet lidt og købt Neymar i stedet for Hazard. 130 mio euro for Hazard eller 150-180 for Neymar. Jeg tror Neymar havde været en bedre spiller for os.
Der er absolut ingen grund til at snakke Barca, når vi spiller så elendig som vi gør. Lad os fokusere på os selv først.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-