Sæsonen 2019/2020

4 år 7 måneder siden #337 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg håber i øverigt at Zidan vil prøve med en Vini på venstre (nu hvor det er åbenlyst at han bliver meget begrænset i sit spil på højrekanten), Rodrygo/kobe på højreside, Benz i front og Hazard lige bag ham.

Hvad tænker I i forhold til aftens startopstilling?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #338 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020

Matamoro skrev: Lad os da bare drømme om at Pogba, kante, Neymar, Mbappe og Alaba . Det kommer bare ikke til at ske. I stedet for at hente en enkelt humørspiller som Pogba som på dagen er verdensklasse, vil jeg hellere bruge pengene på tre midtbanespillere som Fabian Ruiz, Fabiano og Eric Dier. De er bedre end Modric, Kroos og Isco som er afdankede. Selvfølgelig er de tre nævnte spillere ikke øverste hylde. Men de er relativt unge og kan stadig udvikles. Det kommer ikke til at ske at vi køber os til et verdensklassehold. Der er ingen vej udenom at vi skal til at udvikle spillere.


Hahaha, Eric Dier.. Godt nok har vi fået meget varme her de sidste par uger, men hvis man er ved at få solstik så må man sgu lige gå indenfor.

Jeg kan gå med til Fabinho, som jeg går ud fra du mener, men han bliver nok også utroligt dyr, og så meget bedre end Casemiro er han vist heller ikke.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #339 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Sæsonen 2019/2020
Kubo har indtil videre imponeret alle lige pånær Zidane, jesus. Giver dig dog ret, vil virkeligt gerne se Kubo på højre kanten. Jeg bliver lidt syg i hovedet når jeg ser Zidane spille ham på den centrale midtbane, når det slet ikke er hans optimale position. Kubo er en offensiv spiller der enten skal spille højre kant (som han også gjorde hele sidste sæson) eller lige bag angriberen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #340 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020
.. synes zz kan minde lidt om personen fra filmen "Being There".

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #341 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Ifølge spanske medier er Zidane ikke vild med at give James en chance mere. Aldrig har jeg set så stædig en træner som Zidane. Det er virkelig hans vej eller ingenting. Om han så skal spille med Modric/Kroos til de er 60 og på krykker, så gør han tingene som han selv vil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #342 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Nå, fin start på kampen...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #343 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Ej hvor er Hazard urimelig ringe - amen for fanden kom nu igang for helvede. Odriozola ligeså. Der er absolut ingen balance på holdet!
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #344 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020
Hazard ligner fortsat en spiller fra Castilla, der har fået lov til at være med i opstarten på yderste mandat. Utroligt at han ikke kommer til klubben med mere sult eller et ønske om at etablere et godt forhold til fansene fra start.
Kroos ligner, at han sidder fast i VM 2018. Vinicius' skudtræning har tydeligvis ikke hjulpet, og han ligner pt. den næste Deulofeu.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved longwind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #345 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Hazard synes jeg har været fin. Kommer til meget og skaber meget. Det tager selvfølgelig noget tid, inden han bliver sammenspillet med sine nye holdkammerater, så det er begrænset hvad man kan forlange af ham på dette tidspunkt. Vores forsvar og midtbane derimod sejler fuldstændigt igen igen...
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #346 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg synes det giver et friskt pust at spille med en 10'er og Isco gør det faktisk fint. Vi kombinerer fint, men det er tydeligt at det stadig er pre-season.

Vinicius er slet ikke samme spiller når han ligger til højre og han kan stadig ikke sparke på mål. Vi mangler altså en spiller til den højre wing.

Hvad vi gør rent defensivt er ikke godt at vide. Backerne skal jo gå med frem, men for dælen der er meget plads bagude så. Casemiro og Pogba sammen burde kunne gøre noget, men Zidane vil jo aldrig ofre både Modric og Kroos, så jeg ved ikke hvordan vi skal lukke forsvaret af.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #347 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Jeg synes det giver et friskt pust at spille med en 10'er og Isco gør det faktisk fint. Vi kombinerer fint, men det er tydeligt at det stadig er pre-season.

Vinicius er slet ikke samme spiller når han ligger til højre og han kan stadig ikke sparke på mål. Vi mangler altså en spiller til den højre wing.

Hvad vi gør rent defensivt er ikke godt at vide. Backerne skal jo gå med frem, men for dælen der er meget plads bagude så. Casemiro og Pogba sammen burde kunne gøre noget, men Zidane vil jo aldrig ofre både Modric og Kroos, så jeg ved ikke hvordan vi skal lukke forsvaret af.


Det kommer aldrig til at ske, men hvis jeg var Zidane ville jeg prøve: 3-5-2.
Militao, Varane, Ramos - Carvajal, Pogba, Casemiro, Kroos, Vinicius - Hazard, Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #348 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020
Kroos: lige så anonym som en administration's medarbejder i det gamle DDR

Isco: lige så disco som Allan Simonsen i vild med dans

Hazard: ja... Han fylder lidt for meget på banen ... På en negativ måde.. Han skal af med nogle kilo. Mere agility træning.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce