Sæsonen 2019/2020
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan sgu godt se potentialet, men der skal virkelig tankes selvtillid, og så skal der tyndes hurtigt ud i truppen så der kan komme stabilitet og kontinuitet på holdet. Og det ligner desværre ikke, at det kommer til at ske lige foreløbig.
- madrid2000
-
- Væk
- Platin bruger
-
Benzema viser endelig lidt kynisme og vilje til at ville scorer. Hazard skaber enormt meget med hans mange førsteberøringer, hvor han lige vipper den videre, men havde jeg været træner, så havde han ikke fået lov til at spille før han kom i form. Hvor er det bare uacceptabelt på alle mulige måder.
Vinicius synes jeg gør det langt bedre, men selvfølgelig skal der arbejdes på det. Noget mere simpelt spil i situationer, hvor det umulige ikke kan lade sig gøre vil skabe noget fart i spillet.
Kroos ligner en spiller jeg havde givet en high-five med en stol i hovedet, hvis jeg var træner. Er du vanvittig hvor går det bare langsomt. Han mangler i den grad selvtillid, og det lader bare ikke til, at han får det med spilletid.
Nacho og Odriozola sejler virkelig defensivt. Hold op hvor er de forfærdelige.
Og kom nu Zidane. Lad os nu se Kubo! Ud med Kroos, og ryk Isco lidt længere ned, og ind med ham i 10'eren.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Der er absolut ingen balance på det hold. Fener blev fuldstændig slagtet at Bayern i går, men mod os ligner det en top klub.
Der mangler godt nok noget balance. Så må man bare håbe ZZ fortæller ham, han spiller 6’er og ikke 10’er.
Hazard Ligner i den grad en tyksak. Men er overbevist om at det bliver godt. Husk på Modric var over en sæson om at falde til.
Jeg er her stadig XOXO
Edit: og han er en omvandrende katastrofe i forsvaret.
Mariano ser god ud.
Edit: Målet understreger også fint, at han modsat mange af de andre spillere ikke ligner en der stadig er på badeferie. Desværre kan man ikke spille sig på holdet med Zidane som træner. På alle måder frustrerende, vi kunne godt bruge en spiller med cojones oppe foran