Sæsonen 2019/2020

6 år 11 måneder siden #349 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg tror simpelthen ikke Zidane laver defensive øvelser med holdet på træningsbanen. Jeg tror decideret ikke han ved hvordan man træner et hold i det defensive aspekt af spillet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #350 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020
Enig i, at Isco faktisk gør det ganske udmærket i dag. Kroos' manglende løbepensum stiller dog forsvaret i svære situationer gang på gang. At spille med Isco uden en dedikeret 6'er er som at give en 18-årig knægt en Lamborghini uden forsikring - meget optimistisk. Odriozola sejler også på højrebacken, og selv uden kompetent opbakning fra Vinicius skal han gøre det bedre i 1v1-situationer. Plejede Hazard i øvrigt ikke at være ret hurtig? Han minder næsten om Isco i accelerationen lige nu. Dog tydeligt, at han har de tekniske og visionære kvaliteter der skal til for at løfte holdet.

Jeg kan sgu godt se potentialet, men der skal virkelig tankes selvtillid, og så skal der tyndes hurtigt ud i truppen så der kan komme stabilitet og kontinuitet på holdet. Og det ligner desværre ikke, at det kommer til at ske lige foreløbig.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved longwind.

6 år 11 måneder siden #351 af madrid2000

6 år 11 måneder siden #352 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Meget bedre offensivt spil, men forhelvede da hvor er vi bare åbne bagtil. Marcelo synes jeg endelig er begyndt at røre på sig, og kommer endelig med noget offensivt, som overskygger hans mangler i defensiven. Isco som 10'er viser sig igen at være vejen frem, hvor kombinationerne flyder langt bedre, hvor der ikke bare bliver spillet bredt fra start.
Benzema viser endelig lidt kynisme og vilje til at ville scorer. Hazard skaber enormt meget med hans mange førsteberøringer, hvor han lige vipper den videre, men havde jeg været træner, så havde han ikke fået lov til at spille før han kom i form. Hvor er det bare uacceptabelt på alle mulige måder.
Vinicius synes jeg gør det langt bedre, men selvfølgelig skal der arbejdes på det. Noget mere simpelt spil i situationer, hvor det umulige ikke kan lade sig gøre vil skabe noget fart i spillet.

Kroos ligner en spiller jeg havde givet en high-five med en stol i hovedet, hvis jeg var træner. Er du vanvittig hvor går det bare langsomt. Han mangler i den grad selvtillid, og det lader bare ikke til, at han får det med spilletid.
Nacho og Odriozola sejler virkelig defensivt. Hold op hvor er de forfærdelige.

Og kom nu Zidane. Lad os nu se Kubo! Ud med Kroos, og ryk Isco lidt længere ned, og ind med ham i 10'eren.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Dios.

6 år 11 måneder siden #353 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Paul Clement kommenterer kampen for iTV. Nedsabler vores defensiv på det groveste haha.

Der er absolut ingen balance på det hold. Fener blev fuldstændig slagtet at Bayern i går, men mod os ligner det en top klub.

6 år 11 måneder siden #354 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2019/2020
Casemiro må sidde og føle sig sikker som første mand på holdkortet til hver kamp.
Der mangler godt nok noget balance. Så må man bare håbe ZZ fortæller ham, han spiller 6’er og ikke 10’er.

6 år 11 måneder siden #355 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020
Igen. Det er det samme hold som sidste sæson + Hazard. Hvis ikke man udskifter det dårlige fundament bliver huset ikke stærkt, heller ikke selvom man tilføjer en fin lille tilbygning (Hazard).
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 år 11 måneder siden #356 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Det kan simpelthen ikke passe at de får endnu et halv fesent mål :s
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Kiwes.

6 år 11 måneder siden #357 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
Den skulle Lunin altså ha haft.

Hazard Ligner i den grad en tyksak. Men er overbevist om at det bliver godt. Husk på Modric var over en sæson om at falde til.

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #358 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2019/2020
Måske man skulle overveje Nacho som 3. angriber. Det var hans andet ud af Madrids 7 mål i træningskampene ;)

Edit: og han er en omvandrende katastrofe i forsvaret.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Chamartin.

6 år 11 måneder siden #359 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Isco har været virkelig god. Vini hører til på venstre. Rodrygo er en bedre afslutter end Vini.

Mariano ser god ud.

6 år 11 måneder siden #360 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020
Har altid godt kunnet lide Mariano. Fantastisk mentalitet og har noget af det vinderinstinkt som vi i enorm grad har brug for. På det parameter er han faktisk syvtallet værdig. Han har også vist, at han kan score mål, på trods af, at teknikken halter. Han kunne godt fortjene en stribe kampe til at vise sit værd, evt. med Benzema på kanten, siden han alligevel påtager sig en meget fri rolle. Det vil måske også kunne give noget målfarlighed i modsætning til Vinicius.

Edit: Målet understreger også fint, at han modsat mange af de andre spillere ikke ligner en der stadig er på badeferie. Desværre kan man ikke spille sig på holdet med Zidane som træner. På alle måder frustrerende, vi kunne godt bruge en spiller med cojones oppe foran
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Bismo

Leveret af Kunena Forum