Sæsonen 2019/2020

4 år 7 måneder siden #589 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: @Ramos4.

Kæmpe sats eller ej, så var Asensio udset til at være ham Zidane ville få i omdrejninger igen. Jeg ville overhovedet ikke selv sætte min tiltro til ham, men omvendt, så kunne jeg sagtens se ideen med, at have Asensio, Vinicius og Lucas til at dække den kant, og så bruge de flere penge på en spiller som Pogba, som IMO var sat til 400 mio. kr. for meget.
Nu er han skadet, og nu skal situationen vendes, nye ideer skal prøves osv.. Om du vil det eller ej, så har vi trods alt stadig 3 uger tilbage af transfervinduet, som skal bruges fornuftigt. Nej det er ikke optimalt, men det har sgu aldrig været optimalt, at miste en spiller de næste 6-7 måneder. Det var præcis samme situation vi stod i før det væltede ind med indkøb. Du råbte og skreg, og kunne slet ikke se hvorfor der ingenting skete. Sæt dig i sofaen, og ta en slapper engang imellem :D Der er vel folk på sagen, og er der noget jeg vitterligt har savnet i Real Madrid, så er det den form for tålmodighed som vi ser nu. Mariano var vores gamle løsning, hvor panikken spredte sig, og se hvad vi er endt med.

Jeg har vitterligt svært ved at lurer dig. Forstår du ikke princippet i at prøve nye ting af, eller er du virkelig bare så utålmodig til hverdag? Selvfølgelig flasker alt sig ikke efter 2 kampe med nye spillere og formationer, og selvfølgelig skal Zidane ikke afprøve diamanten i pre-season når 10 ud af 11 af stamspillerne kender til formationen. Ting tager tid, og Vinicius kan stadig nå at blive fremragende på højrekanten. Nej det har ikke set skide godt ud med ham, men må jeg så ikke minde dig om hvordan det har set ud for ham på venstrekanten indtil nu?

Synes du selv vores nyindkøb har virket sultne om du vil? Jovic har vel haft 10 boldberøringer, og Hazard har været en kæmpe joke indtil videre. Den trio kender Zidane, de har erfaringen og har du ikke det og falde tilbage på, så gør du ikke dig selv en tjeneste.

Nu taler du om evolution, og siger vi enten sælger eller lejer talenterne ud. Du har set vores trup ikke? Du er helt med på hvem der er blevet købt, og hvem der er givet et mandat i truppen ikke? Er det ikke evolution og kører Militao i stilling? Eller hvad med Jovic? Mendy, måske? Zidane har jo sat dem til salg han ikke tror på. Udlejet dem som mangler det sidste, eller som er for gode til Castilla. Og så har han købt spillere udover Militao som han tror på, og som han vel tror på sigt skal tage overfor de ældre i truppen. Det kaldes netop en evolution.

@PMO.

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Er du sur på Modric og Kroos, fordi de har skrevet under med klubben? Altså har du set dig sur på dem, fordi de ikke takkede nej tak, eller lader du dine frustrationer gå udover dem, fordi de ikke har leveret sidste sæson? Nu kan man jo godt forlænge med dem uanset om man havde kunne hente Pogba eller ej. Det ene udelukker jo ikke det andet, eller det gør det måske i dine øjne?

Bare så jeg er mere med på forståelsen - hvilke spillere havde du så håbet vi ville købe?


Der er bestemt kørt mange gode ting i stilling og jeg ser frem til at vi høster frugterne om en 3-4 år og vinder ligaen igen, uden tvivl :)
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #590 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg er forvirret. De sidste par dage har der været rygter om Jovic og Vini - jeg ved godt alt skal tages med et gran salt, men hvad er klubbens strategi?

Først skulle man hente til fremtiden, fordi markedet er stukket af, så vil man afhænde alle de unge spillere igen (det er man allerede igang med). Er der noget jeg har misforstået, ikke fået læst om, for det virker som en kovending uden lige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #591 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2019/2020
@Dios

Allright. Ja, jeg er sgu bare ikk enig.

Der er for mig ikke noget evolution over Zidanes måde at håndtere og sætte truppen i scene de seneste 4-5 måneder. Alle de positive vinkler, du taler om, omhandler ting, vi ikke kan udtale os om: tilvænning over tid, uheld på markedet, eventuelle back-up planer. Kigger man helt nøgternt på zidanes Real hold anno 2019, så er der pt flere negative tendenser end positive. Deraf min skeptiske røst.

Hvad angår andre storholds ageren; Bayern har notorisk været kloge på transfermarkedet - og er kendt for det. I år er måske deres svageste vindue i mange år. City er ude i god tid. Selvom de i forvejen ser urørlige ud. Barca handler flot. De Jong, Griezman og måske Neymar. Selvom man har Busquets, Dembele og Suarez. Atletico mister 5 profiler og tvinges til at handle stort. Indtil videre har Simeone øjensynligt ikke kun købt gode erstatninger, holdet syntes tilmed at opleve en ‘udvikling’ i deres udtryk - og lykkes indtil videre. Jeg synes i hvert ikke, at vi ser den samme panik andre steder end i Real?

Men det bliver immervæk spændende, når sæsonen kommer igang. Jeg håber, mit kritiske standpunkt bliver gjort til skamme.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #592 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Pogba's kontrakt udløber i 2021, så vi står vel i samme situation som med Hazard sidste sommer efter VM. Her ville Chelsea have 200M og under et år senere fik vi ham for det halve. Mon ikke man i ledelsen også tager dette med i eventuelle transferbeslutninger i år, hvis man "ved" man kan få Pogba til meget mindre om 10 måneder?
Nu siger jeg 2021, men mindes jeg har læst et sted at United har mulighed for at aktivere et år yderligere i kontrakten. Ved ikke om det passer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #593 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@ChrillRM14.

Hvad ville evolutionen så være i dine øjne? For mig at se, så er evolutionen da netop at tilfører Hazard og Pogba i start 11'eren og købe godt ind på de pladser hvor de aldrende spillere så snart er ved at nå udløbsdato. Nuvel, så er jeg langtfra enig med Zidane om de indkøb der er blevet lavet. F.eks. kan jeg slet ikke forstå, hvorfor man ikke hentede Joao Felix i stedet for Jovic, men sådan er det, og det kunne jeg da egentlig godt skrive 33 indlæg om, men det vælger jeg at lade vær med, og prøve at fokusere på det positive. Det er nu engang Zidane der skal sætte sit hold op og ikke mig, så derfor kan jeg ikke gøre andet end at bakke de køb op.

Som jeg også forklarede Ramos4 det, så er jeg på ingen måder fan af Zidane som træner. Han står for noget dødsygt bold IMO, men der var én specifik grund til jeg absolut ville have ham tilbage, og det er også grunden til jeg ser meget lyst på tingene, og den grund hedder Hazard. En mand jeg har ønsket de sidste, ja faktisk tilbage til hans sidste sæson i Lille, hvor Chelsea købte ham. That's it :)

Du siger det selv. Har været ;) Bayern kan nemlig ikke følge med, og de har heller aldrig ville bruge mange penge på spillere. Det glemte de godt nok lige med Lucas, som dog er et verdensklasse køb. De har det fucking nemt i ligaen, og rigtig svært i Chl, fordi de netop ikke kan følge med på de bedste spillere som er færdigudviklet.
Synes det er lidt til grin du nævner City, for de er netop grunden til det er stukket helt af. De er jo røv hamrende ligeglade med om de mister 1,5 milliard. De er tjent ind efter 40 min. alligevel, og det er vel og mærke ikke klubben jeg hentyder til her.
At. Madrid har været ekstremt dygtige, men det er ren og skær deres verdensklasse træners skyld.
Barca agere jo ikke klogt. De agere i panik, fordi de endnu engang måtte indse Chl trofæet var meget langt væk. Enig i, at deres handler har været gode, men skræmmende synes jeg stadig ikke det er.

Alt i alt, så falder det hele tilbage på det manglende koncept jeg specielt har argumenteret for i jeg ved ikke hvor mange år. Har du ikke et fast koncept, så er det individualisterne som skal slå til, og dem har vi bare ikke rigtig nogen af. Vi har et hold, men det kræver et fast spillesystem, hvor alle mand kender sine roller. Det er her Zidane skal lave ændringerne, og det er også det jeg hører ham og mange af spillerne sige.

Den største ulempe ved holdet som jeg ser det er, at korthuset hurtigt kan vælte sammen, hvis ikke vi med det samme får skabt noget succes, som kan opbygge selvtilliden i truppen. Det er spillere uden selvtillid, og en dårlig start kan få katastrofale konsekvenser for resten af sæsonen, men omvendt kan hurtig succes også skabe miraklerne, og få vendt de bærende spillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #594 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020
Iflg flere medier tyder det på at ZZ har valgt at beholde James.

Dejligt nyt og mon ikke det er fordi han har imponeret til træning

Er sikker på at han bliver en gevinst - hvis ZZ giver ham spilletid. Man kommer ikke udenom en der har leveret fornuftigt for hhv. Real og Bayern både i ligaen og i CL
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #595 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020
Sagen er at vi har tabte i dette transfer vinduet! Vi er den klubbe der brugt mest men når vi så kigger på indholdet så er det kun hazard der lyser mest
Jeg fatter ikke hvordan Barcelona går ind og køber griezman og jong og to reserver for 230 millioner euro mens vi køber hazard og andre reserve for 300 millioner
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #596 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2019/2020
Hazard skadet. Ikke med i morgendagens kamp. Det starter fuldstændig fremragende.... Vamos Bale!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #597 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020

Daniel skrev: Hazard skadet. Ikke med i morgendagens kamp. Det starter fuldstændig fremragende.... Vamos Bale!


Ja det vil jo være en løgn at sige at det er overraskende. AS melder 3-4 uger ude. Vi gør et eller andet forkert i vores træning. Ind med Vinicius på venstre så.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #598 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 2019/2020
Endnu en muskelskade, hva fanden laver de til træning? Man bliver så træt altså.
Følgende bruger(e) sagde tak: Redando

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #599 af Redando
Besvaret af Redando på emne Sæsonen 2019/2020
Det er adskillige år, vi har haft det her altødelæggende problem. Hvad er der med lægestaben i Madrid? Foregår der måske oven i købet noget suspekt? Steroider? Er der nogen med forstand på det her, der kan forklare, hvad det er der foregår?? Det er 100% frustrerende.

Madrid1998 skrev: Endnu en muskelskade, hva fanden laver de til træning? Man bliver så træt altså.


¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #600 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2019/2020
Uden Hazard har vi præcis samme startopstilling, som sidste år. Er det ikke sygt at tænke over? Efter sådan en rædselsfuld sæson, så er der kun én ny mand i holdopstillingen. Og når han er væk, så er det bare samme elendighed som sidste år
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce