Sæsonen 2019/2020

6 år 9 måneder siden #733 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2019/2020
Vi mangler en ny mand i trioen Modric-Kroos-Casemiro.

Modric (ikke med idag) er ikke længere god som før.
Casemiro og Kroos har tendens til ukoncentret kostbar boldtab.

Jovic skal gerne have flere minutter.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Cristiano7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #734 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Så er smed vi den gode start ud af vinduet igen - jahh det kommer jo ikke som en overraskelse. Vi har Benz i offensiven og jah det sku nok det. Zidane skal seriøst til at stoppe med at bruge Vini i højre.

6 år 9 måneder siden #735 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Men vi har jo ingen der rigtigt kan spille i højre efter Asensios skade. Så vi må til at spille uden fløje eller købe en højrefløj. Vinicius, Bale og Hazard er jo klart bedre til venstre.

Men fedt at indlæg på indlæg er eneste strategi igen.

Apropos ingenting, så har Lewandowski scoret hattrick i dag. Men altså, vi har jo mål nok i holdet som det er.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #736 af Kiwes

Ramos4 skrev: Men vi har jo ingen der rigtigt kan spille i højre efter Asensios skade. Så vi må til at spille uden fløje eller købe en højrefløj. Vinicius, Bale og Hazard er jo klart bedre til venstre.

Apropos ingenting, så har Lewandowski scoret hattrick i dag. Men altså, vi har jo mål nok i holdet som det er.

Jeg synes Bale spillede fint i højre - hvorfor så putte Vinicius over i en side han overhovedet ikke kan spille.

6 år 9 måneder siden #737 af Macon
Besvaret af Macon på emne Sæsonen 2019/2020
Hold kæft jeg er træt af, at vi ikke kan andet end at slå indlæg.

Samme som de sidst 3-4 sæsoner, Men de ved måske ikke, at vi ikke har Ronaldo mere?

At man ikke har forbedret den midtbane, er utroligt

6 år 9 måneder siden #738 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg kalder det allerede nu: Zizou bliver smidt på porten inden november. Mou bliver hentet tilbage på en to-årig kontrakt.

Zizou har ødelagt ethvert incitament til bedre spil især på midtbanen, fordi han nægter at slagte de 3 hellige køer. Han brokker sig over manglende "intensitet" og koncentration, selvom han selv bærer det største ansvar for dette!

Det er helt håbløst. Overvejer at opsige mit Strive abonnement og spare nogle skillinger..
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Bismo.

6 år 9 måneder siden #739 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev:

Ramos4 skrev: Men vi har jo ingen der rigtigt kan spille i højre efter Asensios skade. Så vi må til at spille uden fløje eller købe en højrefløj. Vinicius, Bale og Hazard er jo klart bedre til venstre.

Jeg synes Bale spillede fint i højre - hvorfor så putte Vinicius over i en side han overhovedet ikke kan spille.

Jah joh. Han trækker lidt ind og skyder, men han kan jo ikke gå højre om rigtigt, så han er nem at læse.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #740 af Kiwes
Efter at have set deres mål i gengivelse: Hold nu helt kæft både Varane og Carvajal ser jo helt hovedløse ud. Carvajal fyrer bare ind over midten og glemmer sin mand alt i mens Varane glor fodbold.

6 år 9 måneder siden #741 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg kan godt forstå at man er nødt til at spille på indlæg når modstanderen står med 11 mand og holdbussen nede i eget felt. Hvad jeg til gengæld overhovedet ikke forstår, er at man så ikke forsøger at sætte noget tempo i sit spil, så man i det mindste kan fange Valladolid spillerne i ubalance. Det er vældig høfligt af Real Madrid at tillade modstanderne at komme på plads konstant, inden man sætter et angreb igang, men altså..

Eller også må man presse Valladolid højt og tvinge dem til at begå fejl. Nu havde jeg Liverpool - Arsenal kørende på tv i baggrunden, og allerede i starten af kampen pressede Liverpool modstanderne helt oppe ved deres eget felt. Valladolid ville nok ty til en lang bold frem i så fald, men mig bekendt har både Ramos og i særdeleshed Varane farten til at løbe sådan nogle bolde op.

Stensikkert er det i hvert fald at det bedstefar-tempo Real Madrid spiller i nu, overhovedet ikke kan fortsætte hvis holdet skal opnå succes i år. Det ser ud som om hver enkelt spiller løber rundt med ankelvægte. Gang på gang har jeg også set en oplagt afleveringsmulighed, som ikke bliver udnyttet fordi vores spillerne vil røre bolden to-tre gange for meget. Så må man sgu på træningsbanen og øve førstegangsafleveringer, helt basic, som tilbage fra da man var miniput.

DC19
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved -#7-.

6 år 9 måneder siden #742 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020
En skam at det gode spil fra 1. halvleg bliver afløst af de samme gamle indlæg bare fordi der står 0-0 ved pausen.

Jeg vil gerne fremhæve det helt igennem jammerlige indhop som Vinicius leverede i dag. Virkede som om han havde glemt at han rent faktisk ikke blev udlejet til Valladolid som rygterne gik på. Det kunne man så ønske sig, at han var blevet. Usleben - ja, diamant - knap så meget. Man kan undre sig over hvorfor det er dét talent der bliver vist så meget tillid, når der løber en nordmand rundt i San Sebastián der står klar til at give midtbanen friskt blod.

Aftenens leg: Find 5 forskelle mellem Vinicius' og Lucas Vazquez's spil
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Higuain99, BBB

6 år 9 måneder siden #743 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev:

Jah joh. Han trækker lidt ind og skyder, men han kan jo ikke gå højre om rigtigt, så han er nem at læse.

Bale laver altså nogle rigtige fine løb i dybden, som er nødt til at blive taget med når man skal vurdere ham. Men når Isco eller Kroos ikke formår at sætte ham op, så bliver det altså lidt svært.

Vi har ikke en eneste spiller der for alvor kan slå en god bold i dybden.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

6 år 9 måneder siden #744 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020

longwind skrev: En skam at det gode spil fra 1. halvleg bliver afløst af de samme gamle indlæg bare fordi der står 0-0 ved pausen.

Jeg vil gerne fremhæve det helt igennem jammerlige indhop som Vinicius leverede i dag. Virkede som om han havde glemt at han rent faktisk ikke blev udlejet til Valladolid som rygterne gik på. Det kunne man så ønske sig, at han var blevet. Usleben - ja, diamant - knap så meget. Man kan undre sig over hvorfor det er dét talent der bliver vist så meget tillid, når der løber en nordmand rundt i San Sebastián der står klar til at give midtbanen friskt blod.

Aftenens leg: Find 5 forskelle mellem Vinicius' og Lucas Vazquez's spil

Vinicius kan kun max beklage.

;-)

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum