Sæsonen 2019/2020

6 år 9 måneder siden #769 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Den giver mening skriver du, men du skriver også at du ikke synes det var den bedste udskiftning.

Hvordan kan du så gå i kødet på en bruger for at påpege det var skørt at tage Benzema ud?

Dit argument mht. krampen, som du har trukket lidt tilbage igen, falder lidt til jorden når han spillede videre i 20 minutter efter.

Men lad os komme videre. Der skal nok komme flere genialiteter fra Zidane vi kan kigge på.

Fordi det overhovedet ikke var skørt, det gav mening. Synes det trættende at se på folk kritiserer Zidane for alt, og betvivle udskiftninger der giver helt fint mening. Jeg har det selv sådan lidt 50/50 med udskiftningen, men synes ikke den er så svær at forstå.

Jeg har da ikke trukket noget som helst tilbage, jeg nævner igen og igen og igen at energi er en faktor i udskiftningen. Hvis en spiller har spillet 20 minutter på en krampe, så har han nok ikke så meget energi tilbage, vel?
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #770 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2019/2020
Nøj, hvor gad man godt se Neymar spille i hvidt en dag som i dag... bare så man har en offensiv, der selv på en dårlig dag er farlig og uforudsigelig. Så holdet bare har en smule Ronaldosk x-factor :/

De dårlige forudanelser får lidt brænde til bålet efter igår.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

6 år 9 måneder siden #771 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Lars1991 skrev:

Ramos4 skrev: Den giver mening skriver du, men du skriver også at du ikke synes det var den bedste udskiftning.

Hvordan kan du så gå i kødet på en bruger for at påpege det var skørt at tage Benzema ud?

Dit argument mht. krampen, som du har trukket lidt tilbage igen, falder lidt til jorden når han spillede videre i 20 minutter efter.

Men lad os komme videre. Der skal nok komme flere genialiteter fra Zidane vi kan kigge på.

Fordi det overhovedet ikke var skørt, det gav mening. Synes det trættende at se på folk kritiserer Zidane for alt, og betvivle udskiftninger der giver helt fint mening. Jeg har det selv sådan lidt 50/50 med udskiftningen, men synes ikke den er så svær at forstå.

Jeg har da ikke trukket noget som helst tilbage, jeg nævner igen og igen og igen at energi er en faktor i udskiftningen. Hvis en spiller har spillet 20 minutter på en krampe, så har han nok ikke så meget energi tilbage, vel?

Ej men for helvede, hvis han havde krampe efter 70, hvad nytter det så at hive ham ud i overtiden? Det er da et håbløst tidspunkt. Eller skulle han lige have 20 minutter til at løbe krampen væk :D Som du selv skriver skulle der bare bolde i feltet på det tidspunkt (til forskel fra resten af kampen, lol) så der tænker jeg at Benzema, der har scoret 50% af vores mål siden Zidanes tilbagekomst, ville være ok brugbar. I stedet havde vi to holdende midtbanefolk, to backs + Vasquez inde.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #772 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
Sådan, så har vi fået den første skade i sæsonen... til en colombianer ihvertfald. James er skadet og er med sikkerhed ude til Villarreal kampen...

Kilde: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f3b928b456e.html

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.

6 år 9 måneder siden #773 af Ramos4
Okay hvad fanden sker der. Jeg ved godt der også er andre der har problemer, men...wtf.

Når man kigger på hold som City og Liverpool så stiller de med samme 11 uge ud og ind. De træner vel ikke mindre intenst i England? Hvad foregår der?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #774 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Okay hvad fanden sker der. Jeg ved godt der også er andre der har problemer, men...wtf.

Når man kigger på hold som City og Liverpool så stiller de med samme 11 uge ud og ind. De træner vel ikke mindre intenst i England? Hvad foregår der?

Samme tanke på gå igennem Hazard. Han må da tænke “hvad fanden, jeg var aldrig skadet” haha. Muskelskader i Real Madrid er en smitsom sygdom.

6 år 9 måneder siden #775 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020
Kom nu Perez og ZZ - Real Madrid behøver forstærkninger fra hylde 1 hvis ikke det skal ende med Sorte September med det kampprogram Real skal igennem. Hvor er Pogba, Donny, Neymar, Eriksen osv?

6 år 9 måneder siden #776 af Ramos4
Til dem der holder statistik: Varane trænede for sig selv i dag.

Men resten af truppen skulle vist være fit! ...

6 år 9 måneder siden #777 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæsonen 2019/2020
Juanma Rodriguez, en mand af mit hjerte, tak for at du deler Jimmy!

6 år 9 måneder siden #778 af JimmyBroe

Thomaskjensen skrev: Juanma Rodriguez, en mand af mit hjerte, tak for at du deler Jimmy!

:) Jeg er ikke helt med på hvad jeg har delt som du takker for, Thomas. Men selv tak da.

Jeg er her stadig XOXO

6 år 9 måneder siden #779 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæsonen 2019/2020
He he, det lidt en fejl fra min side da jeg lige skulle ind i denne tråd og læse ligt, og et eller andet sted på side 1-63 var der et link til en artkel om RM om Piquet den røv.
Den handlede om at vi spiller Russisk roulette og det starter med 13 og slutter med 33, konge artikel :)

6 år 9 måneder siden #780 af JimmyBroe

Thomaskjensen skrev: He he, det lidt en fejl fra min side da jeg lige skulle ind i denne tråd og læse ligt, og et eller andet sted på side 1-63 var der et link til en artkel om RM om Piquet den røv.
Den handlede om at vi spiller Russisk roulette og det starter med 13 og slutter med 33, konge artikel :)

Nåå, :D Ja den var god. Haha

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum