Sæsonen 2019/2020

6 år 9 måneder siden #781 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Interessant tanke i the Transfer Window podcast omkring Zidane og Perez' "magtkamp", eller hvad man skal kalde det, og om der er blevet gjort nok for at hente Pogba. Tanken var så at resultaterne har været så ringe indtil videre i Zidanes anden periode, at Perez har Mourinho ventende i kulissen hvis Zidane ikke får det vendt, og man derfor ikke helhjertet går efter Pogba, så ham og Mourinho ikke skal mødes i omklædningsrummet igen, og at man derfor går mere efter Neymar, Eriksen osv. Altså, man tror ikke helhjertet på Zidane og man vil ikke efterlade den næste træner med hans indkøb.
Selvom Zidane nærmest er indbegrebet af Real Madrid, og at man nok ikke ser ham i klubben i rigtig lang hvis han bliver fyret, så begynder jeg mere og mere at tvivle på om han holder året ud. Ja, sæsonen er lige begyndt, men håndteringen af pre-season, af spillerne, det taktiske i kampene osv, der er så mange spørgsmål og hvor lang en snor får han hos ledelsen, også selvom det er Zidane. Selvom jeg plejer at være optimist, så viser de næste par uger om denne sæson bare bliver en gentagelse af sidste.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #782 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Man har altid Perez mistænkt for ikke at give megen magt fra sig.

Men hvis vi pt. er omkring 100 mio. i minus for transfers - lige på grænsen af FFP - så har vi vel på ingen måde råd til at smide 150+ efter Pogba? Det må vel stå soleklart. Så det eneste Zidane kan brokke sig over er, at James og Bale ikker er blevet solgt så vi kunne få nogle penge ind.

Man kan så også undre sig over hvorfor klubben har prioriteret indkøb af Militao, Mendy og Jovic over Pogba. Men det er vel fordi man havde en naiv idé om at køberne til Bale og James bare stod i kø...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

6 år 9 måneder siden #783 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2019/2020
Det må da være muligt at sælge Isco, James, Vazquez og Mariano. Tilsammen bør det kunne finansiere Pogba.

6 år 9 måneder siden #784 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020

Matamoro skrev: Det må da være muligt at sælge Isco, James, Vazquez og Mariano. Tilsammen bør det kunne finansiere Pogba.

Jeg tror såmænd også man kunne finde købere til de spillere. Men af en eller anden grund så er der jo ikke nogen af spillerne som vil skifte væk. Jeg må indrømme at jeg aldrig har oplevet et transfervindue som det her, hvor det synes sværere at sælge end at købe, det er helt skørt.

Jeg kan huske da man solgte Sneijder og Robben i sin tid foreksempel, de to ville så vidt jeg husker heller ikke væk, men man slap alligevel ret nemt af med dem. Og sådan har det jo generelt været altid sådan lige umiddelbart når jeg husker tilbage.

Det er jo også en tragedie at man ikke er kommet af med Bale for længst. Det er vanvittigt at vi har en træner som nægter at spille ham i træningskampene fordi han "er ved at skifte, og det ville være bedst for alle hvis han var væk imorgen", og så starter han gudhjælpemig i den første kamp i sæsonen.

Jeg er klar over at spillernes løn selvfølgelig er en kæmpestor faktor, men det må man da på en eller anden måde kunne løse.

DC19

6 år 9 måneder siden #785 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
James kan vi sælge til Atletico eller leje ud til Napoli, that's it. Ingen gider have Bale, det er vist feset ind. Hvorfor skulle Arsenal hente Vasquez når de nu kunne få Pepe?

Det hænger jo meget godt sammen, at de spillere vi bander langt væk er der heller ikke andre der vil have. Folk er jo ikke blinde bare fordi en spiller spiller i Real Madrid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #786 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

-#7- skrev: Jeg er klar over at spillernes løn selvfølgelig er en kæmpestor faktor, men det må man da på en eller anden måde kunne løse.

Vi kan ændre på lønstrukturen, så der er en relativ stor upside ved at spille kampe. Dvs. en lav grundløn og en høj kampbonus.

Det kan så medføre andre problemer, såsom en stigning i antallet af skader til træning.

6 år 9 måneder siden #787 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2019/2020

Matamoro skrev: Det må da være muligt at sælge Isco, James, Vazquez og Mariano. Tilsammen bør det kunne finansiere Pogba.

Sikke noget vås. Hellere have Isco, James, Vazquez og Mariano i folden end Pogba. Så ville vi desuden kun have Bale til højrekanten.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 9 måneder siden #788 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Bruno Fernandes til Madrid - en.as.com/en/2019/08/30/football/1567181130_548095.html

Er der mon hold i den - og er det en handel vi gerne vil have.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Kiwes.

6 år 9 måneder siden #789 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev: Bruno Fernandes til Madrid - as.com/futbol/2019/08/30/primera/1567180...dmlkZW8%3D&m5=MjM%3D

Er der mon hold i den - og er det en handel vi gerne vil have.

Er det ikke Zyconith der er fortaler for alt hvad der er portugisisk? ;) Han må vide om han er god nok til Real? 70mill er alligevel også en slags penge.

6 år 9 måneder siden #790 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
35 mål er alligevel en del for en midtbane spiller.

Han kan jo næsten kun blive en succes med den midtbane vi har nu...

Bruno/van de Beek/Eriksen.. jeg er næsten ligeglad med, hvem vi får, bare der kommer noget frisk blod af god kvalitet. Orker ikke en sæson mere med Modric/Kroos/Case.

6 år 9 måneder siden #791 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020

Bismo skrev: 35 mål er alligevel en del for en midtbane spiller.

Han kan jo næsten kun blive en succes med den midtbane vi har nu...

Bruno/van de Beek/Eriksen.. jeg er næsten ligeglad med, hvem vi får, bare der kommer noget frisk blod af god kvalitet. Orker ikke en sæson mere med Modric/Kroos/Case.

Jamen efter sigende vil ZZ kun kun og kun have pogba... Så hvis Perez vælger at købe ham så ryger han sikkert bag køen af bænkede spillere hvorefter han bliver lejet ud i januar :-/

6 år 9 måneder siden #792 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Bruno Fernandes lyder spændende, mange mål, men er han en stor opgradering fra Ceballos? Og hvad blev der egentlig af de Beek, som medierne også var sikre på var købt? Læste et sted at han er købt til næste sæson, men det er ikke ligefrem bekræftet nogen steder.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum