Sæsonen 2019/2020

2 år 9 måneder siden #973 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2019/2020
Militao har virkelig været en fornøjelse i aften. Hurtig og sikker i sine indgreb og ret sikker i sit afspil. Som Varane i dennes gode gamle dage.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #974 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020
Hovhov car det ikke meningen vi skulle skælde ZZ ud for igen på uduelig vis at undervurdere en modstander og stille med svagt hold :)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Real HWL, Zyconith, Bismo, ElMadrid, doven

2 år 9 måneder siden #975 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020

Steen skrev: Areola og Militao må meget gerne starte inde mod Atletico, i stedet for Courtois og Varane. Ærgerligt at Mendy er ude af kampen.

Helt enig-

2 år 9 måneder siden #976 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæsonen 2019/2020
Vinicius har været god, Rodrygo har været fantastisk her til start, men der er en spiller som har overstrålet i dag:

Eder Militao!! Kæft en fantastisk præstation fra ham. Klar min MOTM i dag!
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

2 år 9 måneder siden #977 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020
Casemiro tager MOTM for mig i dag! Han er godt nok uundværelig når han spiller på det her niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

2 år 9 måneder siden #978 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Rodrygo lader til at være det man håbede Vinicius var.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 9 måneder siden #979 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2019/2020

Hansen skrev: Vinicius har været god, Rodrygo har været fantastisk her til start, men der er en spiller som har overstrålet i dag:

Eder Militao!! Kæft en fantastisk præstation fra ham. Klar min MOTM i dag!

Ikke fordi jeg er helt uenig. Men ham nr. 8 gjord det også ret godt :D

2 år 9 måneder siden #980 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Sæsonen 2019/2020
Kæft en kamp af Militao! Ligner fanme en gammel Varane - lynhurtig og bundsolid i alle nærkampe!

Kæft hvor er Lucas en joke ..
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

2 år 9 måneder siden #981 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Kroos, Casemiro, Militao var alle tre fremragende i aften. Skønt at se Kroos spille et brag af en kamp med engagement, energi og fremadrettet vovemod. Det er vel nærmest første gang i 2 år?! Af samme grund var han for mit vedkommende kampens oplevelse. Han ER jo stadig en af verdens bedste midtbanespillere - også bedre end Pogba - når han "bare" finder det her gear. Håber det holder ved.

Jovic ligner stadig en skuffelse og det begynder at være akavet at manden endnu ikke har scoret eller endsige haft en skud inden for rammen,
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

2 år 9 måneder siden #982 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Meget negativt kan man sige om Zidane, men han har godt nok fået strammet den defensiv op. Det trængte den helt sikkert også til, men 2 kampe i træk hvor vores defensiv er bund solid. Lad os da for pokker holde den linje fremadrettede! Det er ikke pænt på banen, men det første halve år handler det vel også bare om, at være med i ligaen og få opbygget nogle nye relationer, som der kan bygges videre på.
Zidane fik den kamp han havde håbet på. Vi fik de 3 point, holdte nullet og vores reserver scorede. Rigtig ærgerligt Jovic ikke får 1 pind idag.

Militao spillede til perfektion idag, og det samme gjorde Kroos. De 2 absolut bedste spillere. Nacho spillede endelig en god kamp idag, så der er masser af positive ting at tage med. Og nårh ja, så ligger vi jo også nr. 1 :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid

2 år 9 måneder siden #983 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2019/2020
Et par ting at tage med efter i aften.

Rent bur: for anden kamp i træk indkasserer vi ikke nogen mål. Det giver lidt ro og selvtillid inden El Derby.

Spilletid til de unge: det er så vigtigt at de kommer ind og får noget spilletid. Deles for at spilles ind på holdet, dels for at aflaste de bærende spillere. Læg dertil at alle føler sig vigtige og dermed ro på i omklædningsrummet.

Ingen nederlage: sammen med Ath. Bilbao er vi de eneste hold der ikke har tabte endnu. Til sammenligningen har Barcelona allerede tabt 2. Stik modsat af sidste sæson.

1. Pladsen: Der er ingen tvivl om at det giver selvtillid inden topkampen på lørdag. Vinder vi denne kamp, så vil jeg for alvor begynde at tro på mesterskabet.

I øvrigt så tror jeg at Barcelona sætter point til i weekenden :-)

2 år 9 måneder siden #984 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Ham der Jovic skal snart banke nogle kasser ind. Hans start minder mig om Higuain. I starten troede jeg Higuain var boldmongol indtil hans mål mod Espaniol.

Godt at se Vinicious og Rodrygo score mål. Hvis de får masser af spilletid og gør det godt mod de mindre hold, så tror det kan blive rigtig godt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.