Sæsonen 2019/2020
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Areola og Militao må meget gerne starte inde mod Atletico, i stedet for Courtois og Varane. Ærgerligt at Mendy er ude af kampen.
Helt enig-
Eder Militao!! Kæft en fantastisk præstation fra ham. Klar min MOTM i dag!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Hansen skrev: Vinicius har været god, Rodrygo har været fantastisk her til start, men der er en spiller som har overstrålet i dag:
Eder Militao!! Kæft en fantastisk præstation fra ham. Klar min MOTM i dag!
Ikke fordi jeg er helt uenig. Men ham nr. 8 gjord det også ret godt :D
Kæft hvor er Lucas en joke ..
Jovic ligner stadig en skuffelse og det begynder at være akavet at manden endnu ikke har scoret eller endsige haft en skud inden for rammen,
Zidane fik den kamp han havde håbet på. Vi fik de 3 point, holdte nullet og vores reserver scorede. Rigtig ærgerligt Jovic ikke får 1 pind idag.
Militao spillede til perfektion idag, og det samme gjorde Kroos. De 2 absolut bedste spillere. Nacho spillede endelig en god kamp idag, så der er masser af positive ting at tage med. Og nårh ja, så ligger vi jo også nr. 1 :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Rent bur: for anden kamp i træk indkasserer vi ikke nogen mål. Det giver lidt ro og selvtillid inden El Derby.
Spilletid til de unge: det er så vigtigt at de kommer ind og får noget spilletid. Deles for at spilles ind på holdet, dels for at aflaste de bærende spillere. Læg dertil at alle føler sig vigtige og dermed ro på i omklædningsrummet.
Ingen nederlage: sammen med Ath. Bilbao er vi de eneste hold der ikke har tabte endnu. Til sammenligningen har Barcelona allerede tabt 2. Stik modsat af sidste sæson.
1. Pladsen: Der er ingen tvivl om at det giver selvtillid inden topkampen på lørdag. Vinder vi denne kamp, så vil jeg for alvor begynde at tro på mesterskabet.
I øvrigt så tror jeg at Barcelona sætter point til i weekenden :-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Godt at se Vinicious og Rodrygo score mål. Hvis de får masser af spilletid og gør det godt mod de mindre hold, så tror det kan blive rigtig godt.