Sæsonen 2019/2020

2 måneder 1 uge siden #985 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2019/2020
Et par konklusioner fra i aften.

Kroos kan spille 10'er hvis han han har to seksere bag sig.

Valverdes spidskompetence er at han er leveringsdygtig i mange høj-intense løb.

Rodrygo ligner en kommende verdensstjerne

Jovic ligner en mand der får det svært i Real Madrid. han er for tung og vi er stadig bedst på omstillinger.

Militao kan sætte Varane af i denne sæson. (Varane til PSG som en del af et køb af Mbappe)

Vi kommer til at savne Mendy mod Atletico

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #986 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2019/2020
Lej Jovic ud til januar og benyt Mariano. Allerede i sommers kunne Zidane (iflg rygterne) se at Jovic overhovedet ikke havde niveauet til at spille for Real Madrid.

2 måneder 1 uge siden #987 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

Raul7-2880 skrev: Lej Jovic ud til januar og benyt Mariano. Allerede i sommers kunne Zidane (iflg rygterne) se at Jovic overhovedet ikke havde niveauet til at spille for Real Madrid.

Tror lige at jeg gemmer denne kommentar...

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 måneder 1 uge siden #988 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2019/2020

Fondo_Sur skrev:

Raul7-2880 skrev: Lej Jovic ud til januar og benyt Mariano. Allerede i sommers kunne Zidane (iflg rygterne) se at Jovic overhovedet ikke havde niveauet til at spille for Real Madrid.

Tror lige at jeg gemmer denne kommentar...

Han er en ung gut som har potentialet til at spille for Real Madrid. Men jeg mener klart, at de gange hvor Benzema skal spares eller er skadet, så skal Mariano bestemt have chancen. Jovic skal have fast spilletid for at udvikle sig, og det kan Real Madrid ikke garantere.

2 måneder 1 uge siden #989 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Så du tror simpelthen at Mariano er en bedre afløser for Benz?

To afbrændere + 1 mål som blev underkendt pga. mm i offside..

Han kommer til chancer, selvom han ikke er helt sammenspillet med resten af holdet og knap nok har fået spilletid..

Det ser lovende ud herfra, hvor jeg sidder. Han har brug for lidt mere kontinuitet + bedre service fra sine kolleger.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: sNielsenRM

2 måneder 1 uge siden #990 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Hvorfor har folk så travlt med at dømme alle vores spillere ude? Nuvel, så kører det ikke for Jovic, men han er ung og lige kommet til den største klub i verden. Giv ham nu lige noget tid. Det er nok heller ikke det bedste for ham, at det kører så godt for Benzema.

Jovic skal nok komme igang.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, sNielsenRM

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Senior bruger
  • Senior bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
2 måneder 1 uge siden #991 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 2019/2020
Ja tak. Er enig. Jeg tror og håber at Jovic slår igennem. Han virker utrolig stærk med ryggen mod mål. Håber truppen og Zidane giver ham masser af opbakning, så kommer målene!

2 måneder 1 uge siden #992 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Sæsonen 2019/2020
Det ser ud til, at nederlaget til PSG har fået truppen til at indse nogle ting. Først og fremmest arbejder de mere som et hold, og alle spillere arbejder defensivt. Det er nødvendigt i moderne fodbold, og kan vinde os ligaen. Jeg tror ikke, at holdet har kvaliteten til at vinde CHL endnu. Det kan dog ikke udelukkes, hvis spillerne rammer dagen på de rigtige tidspunkter.

Det er også dejligt, at de 2 brasilianere gør det godt. Håber vi kommer til at opleve dette de næste mange år! Jeg er nu stadig ikke helt overbevist om Vinicius' slutprodukt, men i og med at han er ung, så håber jeg det kommer! Rodrygo ligner en spiller med bedre afslutninger.

Luka Jovic er inde i en meget dårlig periode, men det kommer han bedst ud af med spilletid. Han ligner samtidig en spiller med god fysik og god målnæse. Han virker dog stadig lidt langsom i sine bevægelser, men det er noget, man kan arbejde med. Han har klart potentialet til RM - der mangler bare en forløsning.

Hvad angår Zidane er jeg ikke overbevist endnu. 2 gode kampe er ikke nok oven på en længere dårlig periode. MEN! Det store MEN! Jeg synes endelig at kunne spore en smule fremgang rent taktisk, og jeg håber vitterligt, at vi også på lørdag viser, at det ikke bare var 2 "heldige omgange". Mod Osasuna var der få udfald, men det virkede til, at han fik styr på tropperne igen. Jeg har været meget efter Zidane, særligt på grund af de seneste måneder uden nogen markant fremgang rent taktisk. Jeg ved, at det tager tid at skabe et mesterhold, men vi kan som minimum forvente at kunne spore en vis fremgang, som indtil nu er udeblevet. Jeg håber, at jeg kommer til at fortryde mine tidligere ord vedrørende en potential fyring af Zidane(se bare min tidligere signatur "Kom med Mourinho inden også denne sæson er ødelagt. Zidane på pension."). Tiden må vise det, og første store skridt på vejen er på lørdag. Et nederlag dømmer ikke Zidane ude, men en sejr vil helt klart være et ekstremt positivt tegn!

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Kratmus.

2 måneder 1 uge siden #993 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020
Angående Jovic, så tror jeg det handler meget om selvtillid for ham. Man kunne se i Frankfurt at han var en spiller med en enorm selvtillid, og tingene lykkedes bare for ham konstant. Den selvtillid har han helt tydeligt og naturligt ikke fundet i Real Madrid endnu. Det er vel kun naturligt med sådan en ung knægt som kommer til verdens største klub, hvor der er et helt andet pres end i Frankfurt, samtidigt sidder det spanske nok heller ikke lige i skabet endnu. Og så er der jo heller ikke rigtigt nogle spillere fra hans egn af verden at læne sig op af, så meget handler nok også om det sociale, for hvilken "gruppe" hører han til? Jeg har tro på det nok skal komme med tiden, når han er faldet ordentligt til i byen og i klubben. Talentet er der i hvert fald helt åbenlyst synes jeg.

En anden bruger nævnte også Higuaín i forbindelse med Jovic, og det synes jeg sgu egentlig passer meget godt. Higuaín lignede også en som klubben tilfældigt havde fundet på gaden ude foran stadion, men efter kampen mod Espanyol så han sig jo aldrig rigtigt tilbage, og blev bare ved med at score og score, i mange år frem. Benzema havde også en meget svær første sæson i klubben, men har siden jo set helt okay ud må man sige.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

2 måneder 1 uge siden #994 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Det er alt for tidligt at dømme Jovic ude. Selvfølgelig vil der være en lille tilvænningsperiode.

Til gengæld forstår jeg ikke rosen af Areola. Han havde jo intet at lave overhovedet. Hvordan folk kan se at han er en god keeper ud fra det er vildt nok.

Sue me.

2 måneder 1 uge siden #995 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Det er alt for tidligt at dømme Jovic ude. Selvfølgelig vil der være en lille tilvænningsperiode.

Til gengæld forstår jeg ikke rosen af Areola. Han havde jo intet at lave overhovedet. Hvordan folk kan se at han er en god keeper ud fra det er vildt nok.

Det er fordi en målmand ikke kun skal bedømmes for sine redninger, men også:

Ro og sikker sidste skanse

Hvordan han piller indlæg og hjørnespark ned som var det lavthængende æbler

Hans bold omgang med fødderne.

2 måneder 1 uge siden #996 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

mohbar skrev:

Ramos4 skrev: Det er alt for tidligt at dømme Jovic ude. Selvfølgelig vil der være en lille tilvænningsperiode.

Det er fordi en målmand ikke kun skal bedømmes for sine redninger, men også:

Ro og sikker sidste skanse

Hvordan han piller indlæg og hjørnespark ned som var det lavthængende æbler

Hans bold omgang med fødderne.

Det er stadig vildt nok, at folk kan vurdere ham på boldomgang alene. At kunne...redde bolden...må vel stadig være okay vigtigt? Skal vi nu ikke se om han også kan det ;)

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.