Kig i krystalkuglen

3 år 5 måneder siden #49 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Kig i krystalkuglen

Real HWL post=138328 skrev:

Thomaskjensen post=138327 skrev: www.givemesport.com/1316322-chelsea-pinp...ationship-fell-apart

De var ikke venner, og denne artikkel antyder vel at Conte blev fyret for ikke at gøre Hazard og andre stjernespillere sure.

Blev han ikke fyret i hans anden sæson fordi Chelsea lå og rodet rundt nede i midten af tabellen?

​Var det ikke en 5 plads? 
Artiklen handler om deres relation og at han til dels blev fyret for at please Hazard der "mistede lysten" til at spille, åhhh stakkels Hazard :( 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #50 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Kig i krystalkuglen
Reglen om udebanemål bliver fjernet. so nice. hader den regel.

Galactico downfall version 2

3 år 2 måneder siden #51 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Kig i krystalkuglen
Sidst vi kiggede i krystalkuglen var der mange der mente at Ødegaard og Kubo ville blive de største profiler for Real Madrid. Kubo kan selvfølgelig nå det endnu, men vi kan vist roligt sige at dem som pegede på Vinicius vandt første runde.

Skal vi prøve en ny runde. Hvem bliver den største profil for Real Madrid af de unge talenter. (Vinicius undtaget)

Rodrygo
Camavinga
Kubo
Brahim Diaz
Miguel Gutierrez
Antonio Blanco
Sergio arribas
Oscar Aranda
Reinier
Følgende bruger(e) sagde tak: Mølbat

3 år 2 måneder siden #52 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Kig i krystalkuglen

Matamoro post=142034 skrev: Sidst vi kiggede i krystalkuglen var der mange der mente at Ødegaard og Kubo ville blive de største profiler for Real Madrid. Kubo kan selvfølgelig nå det endnu, men vi kan vist roligt sige at dem som pegede på Vinicius vandt første runde.

Skal vi prøve en ny runde. Hvem bliver den største profil for Real Madrid af de unge talenter. (Vinicius undtaget)

Rodrygo
Camavinga
Kubo
Brahim Diaz
Miguel Gutierrez
Antonio Blanco
Sergio arribas
Oscar Aranda
Reinier

​Rodrygo, Camavinga, Gutierrez og Blanco. 

Tror at Rodrygo slår igennem på højrekanten. 

Camavinga fortsætter med at vise sit talent frem. 

Gutierrez etablerer sig. 

Blancos talent kommer (forhåbenligt) til syne, når han (forhåbenligt) kommer til at aflaste Casemiro.  

3 år 2 måneder siden #53 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Kig i krystalkuglen

Matamoro post=142034 skrev: Sidst vi kiggede i krystalkuglen var der mange der mente at Ødegaard og Kubo ville blive de største profiler for Real Madrid. Kubo kan selvfølgelig nå det endnu, men vi kan vist roligt sige at dem som pegede på Vinicius vandt første runde.

Rodrygo
Camavinga
Kubo
Brahim Diaz
Miguel Gutierrez
Antonio Blanco
Sergio arribas
Oscar Aranda
Reinier

​- Camavingas start i klubben har været fantastisk, og kan han fortsætte de takter samt udvikle sig, bliver han skræmmende god for Los Blancos. 

- Miguel Gutiérrez er jeg rimelig overbevist om, kommer til at sidde på Real Madrids venstreback de næste mange år. Han mangler selvfølgelig lidt i sit spil mht. de defensive opgaver, men jeg har stor tiltro til, at han bliver en stjerne.

- Jeg begynder at blive en smule bekymret for Kubo, som har haft et par mislykkede lejeophold hos både Villarreal og Getafe. Jeg håber dog stadig på, at han kan genfinde sit niveau fra sidste gang, han var på leje hos Mallorca.

- Rodrygo synes jeg ikke rigtig har rykket sig, siden vi sidst kiggede i krystalkuglen. Han viser stadig sporadiske prøver på sit talent, men spiller så efterfølgende flere kampe, hvor han ikke rigtig gør en forskel. Det er dog svært at bevise sig, når man ikke får mere regelmæssig spilletid, end tilfældet er.

- Jeg har altid haft stor fidus til Brahim Díaz, og han beviser pt. hos Milan, at han i den grad har det, der skal til. Jeg frygter dog, at han sælges til Milan efter endt lejeophold.

- Jeg ved ikke helt, om Ancelotti stoler på Antonio Blanco. Han bliver ved med at spille med en ude-af-form Casemiro, der desperat har brug for et hvil, i stedet for at give den unge spanier chancen fra start. Samtidig er Blanco nu blevet overhalet af Camavinga i køen til spilletid, så jeg ved ikke, om han nogensinde slår igennem hos Los Merengues.

- Sidste år skrev jeg, at jeg ikke havde set Reinier spille, og at jeg derfor ikke kunne vurdere ham, og intet har ændret sig siden dengang. Han sidder solidt plantet på bænken hos Dortmund. Tåbeligt af Real Madrid at leje ham ud til så stor en klub så tidligt, hvor vejen til spilletid er uoverskuelig lang. Jeg er bange for, at han ender med at blive et fejlkøb.

- Sergio Arribas har virket lovende i sine få indhop for Los Blancos' førstehold, men hvorvidt han kan blive en profil for holdet, tvivler jeg lidt på. Han kan dog passende tage Iscos plads i førsteholdstruppen i næste sæson, når den tidligere Málaga-spiller forhåbentlig er fortid i kongeklubben.

- Aranda har jeg stort set ikke set spille, men har hørt fine ting om ham fra Castilla-kampe. Nu må vi se.

Hvis jeg skal rangere spillerne ud fra, hvem jeg tror mest på, går en stor fremtid i Real Madrid i møde, så:
1) Eduardo Camavinga
2) Miguel Gutiérrez
3) Rodrygo
4) Takefusa Kubo
5) Antonio Blanco
6) Sergio Arribas

Brahim, Reinier og Aranda sælges formentlig.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Mølbat.

3 år 1 måned siden #54 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Kig i krystalkuglen
Personligt tror jeg mest på følgende spillere:
Camavinga
Arribas
Gutierrez
Aranda.
Jeg er meget enig i det som der bliver skrevet om Rodrygo.
Arribas kan blive helt vild. Minder meget om David Silva. Han kan få en stor fremtid på midtbanen.
Jeg tror Aranda vil brage igennem på Castilla- holdet og få spilletid på førsteholdet allerede denne sæson.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Matamoro.

2 år 5 måneder siden #55 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Kig i krystalkuglen

Matamoro post=138319 skrev: Lad os kigge i krystalkuglen og spå om den kommende sæson: Så kan vi vende tilbage på et senere tidspunkt og se hvem der havde ret.

• Conte bliver Real Madrid træner
  • Contes foretrukne opstilling bliver 3-4-3 som han praktiserede i Chelsea.
  • Varane bliver solgt
  • Mbappe bliver ikke hentet. Man satser i stedet på at hente Haaland. 
  • Gutierrez får sit gennembrud som venstre wing back
  • Mendy bliver omskolet til centerback i et tremandsforsvar
  • Vinicius bliver solgt
  • Sergio Arribas får sit gennembrud på førsteholdet.
  • Ceballos får en ny chancen i klubben og imponerer Conte

​I forsøget på at finde den oprindelige tråd hvor vi gav vores bud på den kommende sæson. Tingene kan virkelig se anderledes ud efter otte måneder!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Matamoro, The European Super League

2 år 5 måneder siden #56 af BBB
Besvaret af BBB på emne Kig i krystalkuglen
BBB skrev

Hvordan ser La Ligas top 4 ud efter 38 runder? 1. Barcelona, 2. Atletico Madrid, 3. Real Madrid, 4. Sevilla
Hvem bliver topscorer for Real Madrid (alle turneringer)? Karim Benzema
Hvem bliver topscorer for Barcelona (alle turneringer)? Messi
Hvem bliver topscorer for Atletico Madrid (alle turneringer)? Suarez
Hvem vinder det gyldne bur i La Liga? Jan Oblak
Hvem rykker ud af La Liga? Alaves, Elche og Cadiz
Hvem vinder Copa del Rey? Barcelona
Køber Real Madrid Kylian Mbappe i løbet af sommerens transfervindue? Nej
Bliver Carlo Ancelotti fyret i løbet af sæsonen? Nej
Bliver Ronald Koeman fyret i løbet af sæsonen? Nej
Hvem vinder Champions League? PSG - hvor længe kan de og City holdes nede?
Hvem bliver topscorer i Champions League? Lewandowski tager den for sidste gang
Hvor mange mål scorer Real Madrid i La Liga (evt. tie-breaker i regnskabet, tættest på vinder)? 65

Jeg glæder mig til at se Daniels svar på det sidste spørgsmål :-D #TiEkstraMål

​- src
Messi der forsvinder og Vinicius som får et vildt gennembrud ødelagde mine forudsigelser 

Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved BBB.

2 år 5 måneder siden #57 af 9eren
“ Hvem vinder Champions League? PSG - hvor længe kan de og City holdes nede?”

Længe endnu

2 år 5 måneder siden #58 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Kig i krystalkuglen
Kig i krystalkuglen sæsonen 22/23

Ferland Mendy bliver et bæst på den venstre back. Sammen med Vinicius på den venstre side, vil vi igen blive underholdt som dengang Marcelo og Ronaldo var alle deres modstander overlegen. 
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Dybbøl.

2 år 4 måneder siden #59 af 9eren
Programmet for la liga er kommet og jeg spår at vi vinder la liga igen. Det er et overkommeligt program!

2 år 4 måneder siden #60 af 9eren
Kubo, Latasa, Mariano og Odriozola, Reinier trænede i dag med ved dagens første træning. Carlo havde det første møde med Papa Florentino.

Leveret af Kunena Forum