Kig i krystalkuglen
Mit bud er Casemiro
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Kroos i løbet af denne sæson. Casemiro kommer til at spille mindre, men tror han fortsat er starter frem til næste sæson. Modric er nok også færdig efter denne sæson.Matamoro post=152178 skrev: Har I nogle bud på hvem af de tre tenorer: Casemiro, Kroos og Modric der mister sin stamplads på holdet?
Mit bud er Casemiro
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
I de store kampe tror jeg at alle 3 spiller selvom jeg ikke synes det er positivt. Men de er åbenbart urørlige. Valverde højre kantMatamoro post=152178 skrev: Har I nogle bud på hvem af de tre tenorer: Casemiro, Kroos og Modric der mister sin stamplads på holdet?
Mit bud er Casemiro
Det er bare svært at sætte dem af, når de bliver ved med at vinde de største trofæer. Deres erfaring er enorm.Brylle post=152183 skrev:
I de store kampe tror jeg at alle 3 spiller selvom jeg ikke synes det er positivt. Men de er åbenbart urørlige. Valverde højre kantMatamoro post=152178 skrev: Har I nogle bud på hvem af de tre tenorer: Casemiro, Kroos og Modric der mister sin stamplads på holdet?
Mit bud er Casemiro
- Thomaskjensen
-
- Væk
- Platin bruger
-
Meget enig i at de er svære at kigge forbi og ja de kommer starte de fleste af de store kampe. Anledningen er at de nu bedre kan spares så deres aldrende ben får den hvile som de behøver.
Jeg kunde dog godt se at en eller to af trioen kommer miste sin startplads, også i de store kampe efter jul. Vi har en meget spændende midtbane, vil påstå den mest spændende i verden :)
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Så der er fokus på køb af højre back. Må se om Fresneda også bliver købt på et tidspunkt.
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Har også lige scoret mod Bayern
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
(Naturligvis en bredde spiller)
Donde está la biblioteca?