Kig i krystalkuglen
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
P$G eller €ity må aldrig vinde CL.
Nok om Mba££e, han kan rådne op i Frankrig.
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja imens de ligger til at vinde ligaen :)9eren post=157937 skrev: Nogen ville nok spørge mig om hvorfor jeg ikke har nævnt Barcelona, tja, behøver jeg ikke. De har deres lille turnering de deltager i som hedder Europa League
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Perez kan godt lide de store handler der generere opmærksomhed, og det har Endrick-handlen jo gjort - Samt bidt i pengepungen. Tænker også bestemt der kommer noget stort til sommer.
Mbappé´s 2025-aftale er jo, såvidt jeg ved, en 2+1, så reelt er den kun til 2024. Nu Qatar-klubben og Macron gavnet af at have ham associeret med PSG under VM, og så fremt PSG skulle vinde ChL, så kunne man godt forestille sig at de til sommer kan se fidussen i at lade ham gå. Omend det kun vil være med et år tilbage af kontrakten, skal vi nok over Neymars transfersum. Tror ikke på Mbappé til sommer, men Real holder sig ikke tilbage hvis hans mor skulle ringe og åbne op for en handel.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg vil gerne have Vitor Roque
Det er altid godt at have drømme.Dybbøl post=157973 skrev: Jeg kan simpelthen ikke forstille mig Perez ikke er igang med at springe en kæmpe transfer bombe til sommer. Jeg tror sgu at det lykkes ham at lande Mbappe til sommer. Perez kommer til at overraske os og Mbappe får os til at glemme hele showet omkring ham sidste sommer ved at banke det ene mål ind efter det andet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024