Kig i krystalkuglen
Man kunne starte med at lade vær med at bruge penge på midtbanen når man har et angreb og en højre back der skriger LANGT, LANGT mere efter forstærkninger. Jeg må ærligt indrømme, Bellingham siger mig sku ikke så meget, der er langt vigtigere handler vi skal have lavet til sommer på andre positioner.Iscosen post=158374 skrev: Hvad gør man hvis Bellingham ikke kommer til sommer? Hvem henter man så? Jeg kan godt være lidt bange for at han bare bruger os for at få en højere løn i Chelsea, City eller Liverpool. Hvis det viser sig, at der er hold i mine bekymringer, hvem skal man så købe for at få bredde på midtbanen?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tjah, mulig Kroos stop, Modric et år ældre og Ceballos er heller ikke forlænget endnu. Vi får sandsynligvis brug for en ny mand på midtbanen. De mest pålidelige kilder melder dog ud, at Madrid er ret pessimistiske omkring Bellingham, hvis det er sandt har de jo god tid til at se sig om efter andre alternativer.Kiwes post=158375 skrev:
Man kunne starte med at lade vær med at bruge penge på midtbanen når man har et angreb og en højre back der skriger LANGT, LANGT mere efter forstærkninger. Jeg må ærligt indrømme, Bellingham siger mig sku ikke så meget, der er langt vigtigere handler vi skal have lavet til sommer på andre positioner.Iscosen post=158374 skrev: Hvad gør man hvis Bellingham ikke kommer til sommer? Hvem henter man så? Jeg kan godt være lidt bange for at han bare bruger os for at få en højere løn i Chelsea, City eller Liverpool. Hvis det viser sig, at der er hold i mine bekymringer, hvem skal man så købe for at få bredde på midtbanen?
Bellingham vælger jo hverken Liverpool eller Chelsea som tingene ser ud for dem lige nu i PL og de misser CL til næste sæson. Og måske bruger Chelsea heller ikke lige 100M mere efter at brugt 600M euro på et halvt år, bl.a. på Enzo Fernandez. City er også et cirkus med 101 anklager hængene over sig, så Real Madrid virker stadig som det meste fornuftige og realistiske lige imo. Tror især RM presser på for at hente ham hvis Kroos vælger at stoppe her til sommer.Iscosen post=158374 skrev: Hvad gør man hvis Bellingham ikke kommer til sommer? Hvem henter man så? Jeg kan godt være lidt bange for at han bare bruger os for at få en højere løn i Chelsea, City eller Liverpool. Hvis det viser sig, at der er hold i mine bekymringer, hvem skal man så købe for at få bredde på midtbanen?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Kroos
Modric
Camavinga
Tchouameni
Valverde
Ceballos
Hvilke tre bliver de foretrukne?
Jeg tror at det bliver følgende:
....................Courtois
Carvajal Militao Alaba Camavinga
....................Kroos
Valverde ..................Modric
................Bellingham
.........Mbappe... Vinicius
God I hope notMatamoro post=165056 skrev: Hvad tror I der bliver den foretrukne startopstilling i den kommende sæson?
Jeg tror at det bliver følgende:
....................Courtois
Carvajal Militao Alaba Camavinga
....................Kroos
Valverde ..................Modric
................Bellingham
.........Mbappe... Vinicius