Kig i krystalkuglen

3 år 4 måneder siden #109 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Kig i krystalkuglen

Iscosen post=158374 skrev: ​Hvad gør man hvis Bellingham ikke kommer til sommer? Hvem henter man så? Jeg kan godt være lidt bange for at han bare bruger os for at få en højere løn i Chelsea, City eller Liverpool. Hvis det viser sig, at der er hold i mine bekymringer, hvem skal man så købe for at få bredde på midtbanen?

​Man kunne starte med at lade vær med at bruge penge på midtbanen når man har et angreb og en højre back der skriger LANGT, LANGT mere efter forstærkninger. Jeg må ærligt indrømme, Bellingham siger mig sku ikke så meget, der er langt vigtigere handler vi skal have lavet til sommer på andre positioner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #110 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Kig i krystalkuglen

Kiwes post=158375 skrev:

Iscosen post=158374 skrev: ​Hvad gør man hvis Bellingham ikke kommer til sommer? Hvem henter man så? Jeg kan godt være lidt bange for at han bare bruger os for at få en højere løn i Chelsea, City eller Liverpool. Hvis det viser sig, at der er hold i mine bekymringer, hvem skal man så købe for at få bredde på midtbanen?

​Man kunne starte med at lade vær med at bruge penge på midtbanen når man har et angreb og en højre back der skriger LANGT, LANGT mere efter forstærkninger. Jeg må ærligt indrømme, Bellingham siger mig sku ikke så meget, der er langt vigtigere handler vi skal have lavet til sommer på andre positioner.

​Tjah, mulig Kroos stop, Modric et år ældre og Ceballos er heller ikke forlænget endnu. Vi får sandsynligvis brug for en ny mand på midtbanen. De mest pålidelige kilder melder dog ud, at Madrid er ret pessimistiske omkring Bellingham, hvis det er sandt har de jo god tid til at se sig om efter andre alternativer. 

3 år 4 måneder siden #111 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Kig i krystalkuglen

​Bellingham vælger jo hverken Liverpool eller Chelsea som tingene ser ud for dem lige nu i PL og de misser CL til næste sæson. Og måske bruger Chelsea heller ikke lige 100M mere efter at brugt 600M euro på et halvt år, bl.a. på Enzo Fernandez. City er også et cirkus med 101 anklager hængene over sig, så Real Madrid virker stadig som det meste fornuftige og realistiske lige imo. Tror især RM presser på for at hente ham hvis Kroos vælger at stoppe her til sommer.  

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #112 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Kig i krystalkuglen
Vi skal dog vendte 18 måneder hvis ikke mere på at City får en ligegyldig bøde. Money talks.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

3 år 4 måneder siden #113 af Iscosen
Besvaret af Iscosen på emne Kig i krystalkuglen
​Det var også mere et indlæg med formål at diskutere en række andre navne end Bellingham. Personligt kan jeg skide godt lide Bruno Guimaraes fra Newcastle, men selvfølgelig er han ikke lige så god som Bellingham. Men som jeg tidligere har skrevet herinde så ser jeg midtbanen med Camavinga, Tchouameni og Valverde som værende rigtig lovende, og som et udgangspunkt hvorfra man ikke nødvendigvis behøver at gå ud og bruge 120-150 mil på Bellingham, hvis man med de penge kan styrke en række af de svagheder man har. Selvfølgelig er der behov for bredde i fremtiden, men jeg ser Bruno G som en perfekt kandidat til Real Madrids midtbane. Jeg kan også godt lide tanken om Wirtz. Hvad tænker i andre?
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Iscosen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #114 af 9eren
Hvis Superligaen kan blive til noget nu, så håber jeg at landene gør noget af det samme med FIFA og laver deres eget VM. Vi skal ha gjort bugt med det korruption selvom korruption i sig selv er en never ending story.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #115 af 9eren
www.facebook.com/reel/715671306944852?fs=e&s=TIeQ9V

Enjoy. Første gang jeg ser det her

3 år 3 måneder siden #116 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Kig i krystalkuglen
Interessant at de to 15 årige Cadete-spillere: Paulo Iago og Jesus Fortea allerede nu spiller med Juvenil B.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #117 af 9eren
Husk at vi stjal Jesus Fortea efter brudet med Atletico om ikke at tage unge spillere fra hinanden...

2 år 11 måneder siden #118 af Matamoro
Hvis vi forestiller os at vi skal med tre på midtbanen i næste sæson og vi har følgende midtbanespillere til rådighed:
Kroos
Modric
Camavinga
Tchouameni
Valverde
Ceballos

Hvilke tre bliver de foretrukne?

2 år 10 måneder siden #119 af Matamoro
Hvad tror I der bliver den foretrukne startopstilling i den kommende sæson?

Jeg tror at det bliver følgende:

....................Courtois
Carvajal Militao Alaba Camavinga
....................Kroos
Valverde ..................Modric
................Bellingham
.........Mbappe... Vinicius

2 år 10 måneder siden #120 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Kig i krystalkuglen

Matamoro post=165056 skrev: Hvad tror I der bliver den foretrukne startopstilling i den kommende sæson?

Jeg tror at det bliver følgende:

....................Courtois
Carvajal Militao Alaba Camavinga
....................Kroos
Valverde ..................Modric
................Bellingham
.........Mbappe... Vinicius

​God I hope not
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum