Kig i krystalkuglen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ud: Mariano, Hazard, Vallejo, Odriozola, Mendy, Kroos/Modric
Ind: Bellingham, Gvardiol, Porro, Garcia, ny angriber (eks. Ramos som tidligere nævnt)
Courtois, Lunin
Garcia, Gvardiol, Alaba, Rudiger, Militao, Nacho, Porro, Carvajal
Bellingham, Valverde, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Kroos/Modric
Benzema, Vini Jr., Rodrygo, Asensio, Vazquez, ny angriber
Vi får styr på backsene. Alaba/Gvardiol som back up til vb. Centerforsvaret bliver måske for packed med fire forsvarsprofiler, så kan ikke afvise man skal holde Mendy og skippe Gvardiol. Højrekanten er stadig op for grabs, hvos Valverde forsat kan gøre sig til. En ny koldblodig angriber ala Goncalo Ramos der kan aflaste Benz, der er mere svingende end han har været i årevis. Forlængelser til Asensio, Ceballos og Kroos/Modric - Syntes at alle forsat bidrager, såfremt de går med på vilkårene som er begrænset spilletid. Det eneste jeg kan have mine spørgsmålstegn ved her er Asensio og den løn han muligvis vil kræve, som også blev kommenteret i seneste podcast.
- 9eren
- Gæst
-
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
Som sagt flere gange foer, han ligner imo en ung Dani Carvajal da han kom retur fra Tysk fodbold, aggresiv bold-jagter, god til at bruge sin fysik (for en lille spiller at vaere), hurtig og saa slaar han nogle habile indlaeg. Haaber virkelig den gaar hjem, ville vaere fedt at faa en af vores "egne" hjem igen.9eren post=157818 skrev:
Donde está la biblioteca?
...................Courtois
Nacho, Militao, Alaba, Camavinga
Tchouameni Ceballos
Valverde Rodrygo Vinicius
Benzema
- Brylle
- Gæst
-
NejMatamoro post=157823 skrev: Er vi nået dertil hvor den stærkeste opstilling ser således ud:
Tchouameni Ceballos
Benzema
Matamoro post=157823 skrev: Er vi nået dertil hvor den stærkeste opstilling ser således ud:
Tchouameni Ceballos
Benzema
Jeg synes ikke den er helt dum! Men mon ikke Modric og Kroos trods alt stadig har noget at byde ind med i stedet for Ceballos, selvom jeg ikke synes de er prangende pt.
Og ville ønske vi kunne give pause til Valverde, Vini og Benzema.. men med Rodrygo småskadet også nu, ligner det bare at de skal spille igennem haha.
- 9eren
- Gæst
-
Obrador spiller dælme godt for Castilla
Iker Bravo er ikke den angriber vi mangler synes jeg. Han skal hvert fald til at vise noget.
Er enig med mange af jer omkring Vinicius, hans afslutninger er ikke gode.
Men kunne man slippe ham løs på højre kant næste sæson i samarbejde med hans landsmand V. Tobias?- Vinicius har en vanvittig fart og kan sagtens drible en mand eller to. Lad ham angribe baglinjen hvor efter han kan ligge en bold ind med hans “gode” fod.
Jeg drømmer stadig om en Mbappe til sommer. Sæt ham på venstre kanten og han vil være god til at fylde op inde i boksen.
Slip de brasilianske drenge løs på højre siden og lad Vinicius og V. Tobias pumpe den side.
Modsat vil fransk side være på sin plads og specielt Mendy kan holde sig lidt mere til det defensive mens V. Tobias er offensiv og aggressiv.
Hala