Truppen 2021-2022

3 måneder 1 uge siden #649 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2021-2022

PMO post=140551 skrev:

DeLaRed post=140549 skrev: Et lån af Locatelli ville da være det samme som at give Vallejo en lønforhøjelse, komplet unødvendigt. Locatelli har stort set alle hans forcer i defensiven, her har vi allerede verdens bedste 6’er OG vi har en Blanco som indtil videre har vist at han godt kan varetage reserve rollen. Det ville simpelhen være det dummeste lån/køb man kunne lave!

Ja vi har måske mistet Ødegaard, men i Ancelotti’s 433 er der 2 offensive pladser som Modric, Kroos og Fede skal deles om, hvis vi ser bort fra skader så er de 3 mere end gode nok, og Ance gør klogt i at give dem hver især så mange minutter som muligt, så kan slet ikke se at vi i denne season mangler noget på midtbanen, ud over bedre bredde spillere end Isco/Ceballos, men det hjælper Locatelli sku ikke på!

Verdens bedste 6 render rundt i Chelsea.

Jeg listede spillere som i denne sæson er blevet handlet og derfor har været en reel mulighed. Locatelli er en dygtig spiller og er, som vi så til EM, en god boks-til-boks spiller. Vil jeg heller have ham end Isco, Ceballos osv? Ja. 

​Der er ingen 6'ere i Chelseas system. Kanté er på ingen måde en 6'er i nogen forstand, bare fordi han vinder bolde. Casemiro er klart verdens bedste 6'er, det kan der ikke herske nogen tvivl om. Fernandinho er nok nr. 2.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 6 dage siden #650 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022
​City prøver angiveligt at komme af med Aymeric Laporte, bla. tidligere i en handel med Kane. Markedsværdi på blot 45M, og måske billigere nu de vil af med ham - det virker som en no-brainer til centerforsvaret. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 måneder 6 dage siden #651 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Truppen 2021-2022

El Siete post=140692 skrev: ​City prøver angiveligt at komme af med Aymeric Laporte, bla. tidligere i en handel med Kane. Markedsværdi på blot 45M, og måske billigere nu de vil af med ham - det virker som en no-brainer til centerforsvaret. 

​Helt enig! 
Foruden hans kvaliteter kontra vores manglende dybde i centerforsvaret, ville det også være rart at tilknytte en spansk landsholdsspiller.
Syntes også at Camavinga som efter rygtet er på udbud til 35 millioner er lige til højrebenet - Men Perez har selvfølgelig sat øjnene på Mbappé, som da også uden sammenligning ville være den fedeste signing. 

Truppen fylder jo også allerede 25 mand, så nogen ville skal jo selvfølgelig afhændes. Her skal det dog nævnes, at Ceballos endnu ikke har fået et rygnummer (i følge klubbens egen hjemmeside) - Nr. 19 er eneste frie nummer. Jeg så helst at Mariano/Jovic, Ceballos og Vallejo blev afhændet, alt efter hvem der hentes. 
Man skal være meget optimistisk hvis man tror på mere end én signing - Her er alle sejl sat ind på Mbappé. 

Sidste redigering: 3 måneder 6 dage siden ved NadaMás.

3 måneder 5 dage siden #652 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

NadaMás post=140699 skrev:

El Siete post=140692 skrev: ​City prøver angiveligt at komme af med Aymeric Laporte, bla. tidligere i en handel med Kane. Markedsværdi på blot 45M, og måske billigere nu de vil af med ham - det virker som en no-brainer til centerforsvaret. 

​Helt enig! 
Foruden hans kvaliteter kontra vores manglende dybde i centerforsvaret, ville det også være rart at tilknytte en spansk landsholdsspiller.
Syntes også at Camavinga som efter rygtet er på udbud til 35 millioner er lige til højrebenet - Men Perez har selvfølgelig sat øjnene på Mbappé, som da også uden sammenligning ville være den fedeste signing. 

Truppen fylder jo også allerede 25 mand, så nogen ville skal jo selvfølgelig afhændes. Her skal det dog nævnes, at Ceballos endnu ikke har fået et rygnummer (i følge klubbens egen hjemmeside) - Nr. 19 er eneste frie nummer. Jeg så helst at Mariano/Jovic, Ceballos og Vallejo blev afhændet, alt efter hvem der hentes. 
Man skal være meget optimistisk hvis man tror på mere end én signing - Her er alle sejl sat ind på Mbappé. 

​Ja, præcis, og det er jo også en spiller klubben har vist interesse for tidligere, men der havde man både Varane og Ramos, så den er ligetil. Ville føle mig noget sikrere med ham end med Vallejo :) 
Camavinga synes jeg man skal vente til næste sommer med, ingen grund til at give 35M nu og at han så ender med at sidde på bænken det meste af sæsonen, fordi Casemiro, Kroos, osv, spiller alle kampe. 

Men enig, det er svært at se flere signing end Mbappe, hvis man smider 160M+ på ham. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 måneder 3 dage siden #653 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
Utroligt spændende køb vi åbenbart meget snart kan bekræfte. 

Hvordan forstiller I jer de 3 front pladser bliver besat med en Mbappe på holdkortet?

3 måneder 3 dage siden #654 af Realex
Besvaret af Realex på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=140900 skrev: Utroligt spændende køb vi åbenbart meget snart kan bekræfte. 

Hvordan forstiller I jer de 3 front pladser bliver besat med en Mbappe på holdkortet?

​Mbappe - Benzema
        Hazard

Mbappe - Benzema - Bale

Det er helt vildt, hvor meget det navn løfter vores offensiv fra god til verdensklasse.

3 måneder 3 dage siden #655 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022
​Mbappe - Benzema - Vinicius

eller

Vinicius - Mbappe
      Benzema

Man skal ikke undervurdere det faktum at Vini er på vej opad og kan tage et kvantespring. Langt mere krudt i, end Hazard kan fortære 10 burgere. Vil med sin fart og gåpåmod blive utrolig giftig sammen med Mbappe. SÅ må Hazard og Bale deles om de sidste minutter

3 måneder 3 dage siden #656 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=140900 skrev: Utroligt spændende køb vi åbenbart meget snart kan bekræfte. 

​Mulighederne er næsten uendelige med Mbappe på kortet, for han kan vel spille alle positioner, men jeg håber han primært kommer spille centralt i en mere fri rolle, men kommer at tage udgangspunkt på højre kant. Så kan man argumentere at Benz er en bedre opbyggende spiller, og jeg er enig. Min fundering grunder i at jeg stadig regner med Haaland næste sommer og det er lige så godt at begynde at blive van ved denne opstilling med Haaland, Vini og Mbappe. 

Nu håber jeg at jeg får ret i min forudsigelse fra febuar tror jeg, at Assensio indser at det er slut med spilletid og beslutter om han vil acceptere at være andet, eller sågar treidje valg efter Rodrigo.

Med alle de opgaver Benz har efterhånden, er det måske fair at sige at vi spiller uden front angriber, så måske noget lignende; Vini, Benz, Mbappe, Bale skulle ikke overraske mig.

3 måneder 3 dage siden #657 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022
​Nej nej nej! Nu er der meldinger om at Juventus har Hazard som deres førsteprioritet. Det er jo nærmest vigtigere end Mbappe :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, elle44, Thomaskjensen, Evden, Dragam, Ramos4

3 måneder 3 dage siden #658 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2021-2022

Brylle post=140967 skrev: ​Nej nej nej! Nu er der meldinger om at Juventus har Hazard som deres førsteprioritet. Det er jo nærmest vigtigere end Mbappe :D

​Shit, det her tegner til at være et af de bedste transfervinduer. Hvis Juve så tilmed betaler overpris for ham.... 
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

3 måneder 3 dage siden #659 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022
Så er 7'eren også fri! Hold så op et vindue :O

Richarlison til PSG - Everton mangler en striker - in comes Jovic.

Så er Mbappe næsten tjent hjem allerede ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Evden

3 måneder 2 dage siden #660 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2021-2022
Når man læser de andre klubbers indkøb og styrkelse af truppen, så er det blevet sværere og sværere at være optimist med Real Madrids titel chancer i denne sæson. Forsvaret er fortsat tyndt og med masser af skader (som nok fortsætter undervejs i sæsonen) og vi har fortsat en aldrende midtbane. Offensiven er vi helt okay hvis Hazard, Bale og Benzema kan spille godt.

2022-2023 sæsonen bliver nok lidt sjovere hvis det lykkes os at få et par stærke navne.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.