Truppen 2021-2022

2 måneder 4 uger siden #685 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Ja inden det er officielt tør jeg ikke håbe på noget længere :)

Var han ikke prissat til €115 m for et år siden?
Enligt Transfermarkt ligger værdien på €55m i dag, og ja han virker stadig meget spændende.
Som filmen Ramos4 linkede til (tak) så kan han ses på mange pladser på midtbanen, jeg tænker en meget ung Modric.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #686 af Henke
Besvaret af Henke på emne Truppen 2021-2022
Skal vi ikke stoppe sammenligningen med Camawinga og Modric? På de videoer jeg har set af Camawinga, ser det altså ikke ud til, at han er født med 4 ydersider. :)
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved Henke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

2 måneder 4 uger siden #687 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

Ramos4 post=141317 skrev: Jeg regner da bestemt ikke med, at vi forlænger med Isco næste år.

​Det ville vaere utrolig aergeligt...MEN jeg regner med vi godt kan forvente at Ancelotti faar presset en kontrakt forlaengelse igennem til den lille spanier, der er kaerlighed imellem de to, Isco er for Ancelotti hvad Roemmedahl var for Morten Olsen ;-)

Donde está la biblioteca?

2 måneder 4 uger siden #688 af DeLaRed

El Siete post=141324 skrev: ​Det gik godt nok hurtigt i går aftes, klassekøb.

Han er selvfølgelig købt nu fordi han ville være “gratis” næste år og både United og PSG var stærkt interesserede, og han er samtidigt købt til fremtiden, for om lidt er Modric, Isco og også Kroos væk.

Men hvad med Ceballos? 

​Ceballos skal bare vaek hurtigst muligt, der staar en hel Castilla's midtbane klar til at tage minutter fra ham!

2 måneder 4 uger siden #689 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

DeLaRed post=141332 skrev:

Han er selvfølgelig købt nu fordi han ville være “gratis” næste år og både United og PSG var stærkt interesserede, og han er samtidigt købt til fremtiden, for om lidt er Modric, Isco og også Kroos væk.

Men hvad med Ceballos? 

​Ceballos skal bare vaek hurtigst muligt, der staar en hel Castilla's midtbane klar til at tage minutter fra ham!

​Helt klart, men når vi det. Samtidig er han jo skadet. Det spændende i dag. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 4 uger siden #690 af DeLaRed

El Siete post=141335 skrev:

DeLaRed post=141332 skrev:

Men hvad med Ceballos? 

​Helt klart, men når vi det. Samtidig er han jo skadet. Det spændende i dag. 

​Nej, tror desvaerre ikke vi kan komme af med Ceballos idag...tror skaden gjorde det utrolig svaert for Real af afhaende ham, havde han ikke vaeret skadet til season start havde der nok staaet et par PL/LaLiga klubber klar med et lille bud tidligere paa maaneden...Han er dog bare saa ligegyldig ifht vores trup, men man kan haabe at en evt tilgang af Camavinga kan kan goere at Ceballos stort set ingen minutter faar, og at man saa kan komme af med ham i Januar.

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

2 måneder 4 uger siden #691 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Truppen 2021-2022

Ramos4 post=141322 skrev:

Kasillas post=141319 skrev: ​Youtube er godt at bruge til at se hvad slags spiller er for en, men youtube fortæller ikke hvad vedkommendes bundniveau er.

Jeg gik hen og søgte efter Camavinga for at se hvad slags spiller han var, og han forekommer mig at være en dygtig dribler og takler på samme tid?! Noget Edgar Davis agtige eller måske Pogba-agtig men bare hurtigere. Fascinerende er det. Han er højre-benet ligesom Velverde, men siden Velverde force ligger i at løbe, så ville jeg rykke Velverde i venstre side hvis Camavinga viser sig at være for dygtig til at være på bænken.

Se lige hans driblinger og tacklinger:

Senere stødte jeg på denne fantastisk video, der forklarer det i dybden, og bekræftede min formodning af at Camavinga er exceptionelt i driblinger og tacklinger:

Hvis Camavingas bundniveau er højt, så er han en fascineret spiller. Det er sjældent at en spiller skiller sig ud, men det gør Camavinga helt bestemt.

​Højrebenet er han hvert fald ikke. Mener du at han godt kan lide at ligge til højre?

​Du har ramt hovedet på sømmet. Billedkvalitet var dårligt og jeg kiggede ikke grundigt efter. Camavinga er venstre-benet, og det gør ham perfekt til at placere i den venstre side af midtbanen tænker jeg, da han kan slå bedre pasninger fremad når hans foretrukne ben er venstre. 

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

2 måneder 4 uger siden #692 af Thomaskjensen
@Kasillas, i film nr. 2 mener de ellers at der er en fordel at han står i højre side og enkelt kan åbne op og lave en lækker aflevering mod venstre kant, lidt som Kroos (uden at de ellers skal sammenlignes).

2 måneder 4 uger siden #693 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Truppen 2021-2022

Thomaskjensen post=141351 skrev: @Kasillas, i film nr. 2 mener de ellers at der er en fordel at han står i højre side og enkelt kan åbne op og lave en lækker aflevering mod venstre kant, lidt som Kroos (uden at de ellers skal sammenlignes).

​Det bemærkede jeg også og undrede mig en anelse. Når jeg som højrefodet kommer til at spille på amatørplan, så foretrækker jeg højre side hvis det er midtbane da jeg simpelthen nemmere kan lave pasninger med højre fod. Men nuvel, Camavinga er på eliteplan, og der gælder andre regler. Men det at Kroos som højrefod spiller på venstre-midtbane bør give stof til eftertanke. Indrømmet, jeg har ikke tænkt dybere over det. 

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

2 måneder 4 uger siden #694 af Thomaskjensen

Kasillas post=141353 skrev:

Thomaskjensen post=141351 skrev: @Kasillas, i film nr. 2 mener de ellers at der er en fordel at han står i højre side og enkelt kan åbne op og lave en lækker aflevering mod venstre kant, lidt som Kroos (uden at de ellers skal sammenlignes).

​Det bemærkede jeg også og undrede mig en anelse. Når jeg som højrefodet kommer til at spille på amatørplan, så foretrækker jeg højre side hvis det er midtbane da jeg simpelthen nemmere kan lave pasninger med højre fod. Men nuvel, Camavinga er på eliteplan, og der gælder andre regler. Men det at Kroos som højrefod spiller på venstre-midtbane bør give stof til eftertanke. Indrømmet, jeg har ikke tænkt dybere over det. 

​Jeg har heller aldrig funderet på at det betyder noget for midtbane spillere, altså de mere centrale, men det giver da helt god mening. 
Heller ikke længe siden jeg var 100% sikker på at en venstre kantspiller skulle være venstrebenet, og en højre, højrebenet, ja der havde jeg så inderligt fejl igen :) 

Som du er inde på så er der forskel på folk, jeg skulle aldrig kunne lave et indlæg med mit venstre ben, om det så var med livet som indsats, men OK, var det ikke for mine+80 kg mod min dreng skulle han havde rundbarberet mig som 9 årig :) 

2 måneder 4 uger siden #695 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022
​shit en kontrakt Camavinga får! Officielt til 30/6/2027!!!! 

2 måneder 4 uger siden #696 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Jubelscene i mine sofa.

Vamos

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.