Truppen 2021-2022

2 måneder 4 uger siden #673 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Truppen 2021-2022
Lej ham ud med det samme. Hvad skal vi dog bruge ham til, bare mere fyld.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #674 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

Brylle post=141313 skrev:

Fondo_Sur post=141312 skrev: Har vi ikke Blanco til den position? Synes stadig at Camavinga ser umoden ud i sit spil i de videoer, jeg har set. Holder alt for længe på bolden. Også starter han ikke inde for tiden. Jeg ved godt at han kun er 18 år, men det er Rennes han kommer fra, hvor destinationen hedder Real Madrid.

Det er godt med køb af lovende spillere, men håber at han er blevet scoutet grundigt.

​Jeg tænker mere at Camavinga skal spille længere fremme på den centrale midtbane. Men altså der har vi også spillere nok :D 
Jeg har lidt den tanke, at der simpelthen ikke er plads og at man køber en spiller uden at være sikker på hvilken rolle han skal have. Har Ancelotti overhovedet bedt om en 8'er? Jeg synes altså at der skal rettes fokus mod etableret verdensklassespillere nu. Det eneste positive er at man presser/provokerer PSG lidt. 

​Spillere nok? Altså Modric og Isco er vel fortid til sommer. Så har vi kun Fede, Case og Kroos tilbage. Og Blanco I guess.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 4 uger siden #675 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022

Ramos4 post=141315 skrev:

Brylle post=141313 skrev:

Fondo_Sur post=141312 skrev: Har vi ikke Blanco til den position? Synes stadig at Camavinga ser umoden ud i sit spil i de videoer, jeg har set. Holder alt for længe på bolden. Også starter han ikke inde for tiden. Jeg ved godt at han kun er 18 år, men det er Rennes han kommer fra, hvor destinationen hedder Real Madrid.

Det er godt med køb af lovende spillere, men håber at han er blevet scoutet grundigt.

​Jeg tænker mere at Camavinga skal spille længere fremme på den centrale midtbane. Men altså der har vi også spillere nok :D 
Jeg har lidt den tanke, at der simpelthen ikke er plads og at man køber en spiller uden at være sikker på hvilken rolle han skal have. Har Ancelotti overhovedet bedt om en 8'er? Jeg synes altså at der skal rettes fokus mod etableret verdensklassespillere nu. Det eneste positive er at man presser/provokerer PSG lidt. 

​Spillere nok? Altså Modric og Isco er vel fortid til sommer. Så har vi kun Fede, Case og Kroos tilbage. Og Blanco I guess.

​Tjo. Det ligner at der er tillid til Isco igen. Jeg tror bestemt ikke han er fortid. Modric erstattes vel af Valverde. Så vidt jeg ved, spiller Camavinga også helst til højre på midtbanen. Det er i hvert fald hvad jeg har set i få kampe, glimt på youtube og i alle opstillinger. Så skal der fixes nogle ting her. Jeg synes ikke det er et særlig åbenlyst valg. Hvis Camavinga skal have det samme forløb som Ceballos, Jovic, Rodrygo, Kovacic, Vallejo, Odriozola osv med lange udsigter til en fast plads, så bliver det sikkert også det samme som de førnævnte spillere alligevel. Just saying.

2 måneder 4 uger siden #676 af Ramos4
Jeg regner da bestemt ikke med, at vi forlænger med Isco næste år.

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, Dragam

2 måneder 4 uger siden #677 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022

Ramos4 post=141317 skrev: Jeg regner da bestemt ikke med, at vi forlænger med Isco næste år.

​det fedeste er at vi snupper Camavinga for næsen af psg. Fryd

Og toppen af poppen ville være hvis vi smed resten af pengene på Haaland for så næste år at få Mbappe gratis. Lad ske please 
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved mohbar.

2 måneder 4 uger siden #678 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Truppen 2021-2022
​Youtube er godt at bruge til at se hvad slags spiller er for en, men youtube fortæller ikke hvad vedkommendes bundniveau er.

Jeg gik hen og søgte efter Camavinga for at se hvad slags spiller han var, og han forekommer mig at være en dygtig dribler og takler på samme tid?! Noget Edgar Davis agtige eller måske Pogba-agtig men bare hurtigere. Fascinerende er det. Han er højre-benet ligesom Velverde, men siden Velverde force ligger i at løbe, så ville jeg rykke Velverde i venstre side hvis Camavinga viser sig at være for dygtig til at være på bænken.

Se lige hans driblinger og tacklinger:

Senere stødte jeg på denne fantastisk video, der forklarer det i dybden, og bekræftede min formodning af at Camavinga er exceptionelt i driblinger og tacklinger:

Hvis Camavingas bundniveau er højt, så er han en fascineret spiller. Det er sjældent at en spiller skiller sig ud, men det gør Camavinga helt bestemt.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved Kasillas.

2 måneder 4 uger siden #679 af mohbar

elle44 post=141314 skrev: Lej ham ud med det samme. Hvad skal vi dog bruge ham til, bare mere fyld.

​så god som han er nægter jeg at tro på han bliver lejet ud. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

2 måneder 4 uger siden #680 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2021-2022
Glædelig nyhed. Han har længe været rygtet til klubben. 30 mill lyder som en fair pris.

2 måneder 4 uger siden #681 af Ramos4

Kasillas post=141319 skrev: ​Youtube er godt at bruge til at se hvad slags spiller er for en, men youtube fortæller ikke hvad vedkommendes bundniveau er.

Jeg gik hen og søgte efter Camavinga for at se hvad slags spiller han var, og han forekommer mig at være en dygtig dribler og takler på samme tid?! Noget Edgar Davis agtige eller måske Pogba-agtig men bare hurtigere. Fascinerende er det. Han er højre-benet ligesom Velverde, men siden Velverde force ligger i at løbe, så ville jeg rykke Velverde i venstre side hvis Camavinga viser sig at være for dygtig til at være på bænken.

Se lige hans driblinger og tacklinger:

Senere stødte jeg på denne fantastisk video, der forklarer det i dybden, og bekræftede min formodning af at Camavinga er exceptionelt i driblinger og tacklinger:

Hvis Camavingas bundniveau er højt, så er han en fascineret spiller. Det er sjældent at en spiller skiller sig ud, men det gør Camavinga helt bestemt.

​Højrebenet er han hvert fald ikke. Mener du at han godt kan lide at ligge til højre?

2 måneder 4 uger siden #682 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022
​Camavinga er virkelig et klasse køb. En spiller som kan drive bolden frem. Et must som jeg ser det. Specielt når Modric og Kroos spiller på sidste vers. 
Blanco er der selvfølgelig også, men Camavinga er bare længere fremme trods alderen, og så kan han sagtens spiller en 8’er selvom jeg foretrækker ham på 6’eren. 

Så bytter vi bare om på rækkefølgen. Camavinga nu og Mbappé til januar eller næste sommer. 
Så har vi også råd til at købe en ny centerback næste år fra pengene fra Mbappé. Er fint tilfreds, hvis det bliver udfaldet. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Chamartin

2 måneder 4 uger siden #683 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022
​Det gik godt nok hurtigt i går aftes, klassekøb.

Han er selvfølgelig købt nu fordi han ville være “gratis” næste år og både United og PSG var stærkt interesserede, og han er samtidigt købt til fremtiden, for om lidt er Modric, Isco og også Kroos væk.

Men hvad med Ceballos? 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 4 uger siden #684 af mohbar
​Drengen er kun 18 år men har coolness som en 30 årig. Hvis det virkelig passer at han ender her (hvilket det tyder på), så synes jeg han bør han dele minutter med Modric og Casemiro. Han skal bare spilles ind på holdet allerede nu - drengen har spillet knap 100 kampe i ligaen og 3 landskampe

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.