Truppen 2021-2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
de får aldrig en kultur og stolthed som bla. Real Madrid og enkelte andre storklubber. de prøver, men det blir aldrig mere end et plejehjem for spillere der er i deres karrieres efterår. (lige bortset fra mbappe selvfølgelig)
nu lovede jeg mig selv ikke at falde i med begge ben i den her transfer saga, men hold da op medierne gjorde det interessant alligevel.
- tilbage til holdet. vi kan sagtens hive et liga trofæ, copa del rey samt super copen hvis vi kan bygge videre.
det ser egentlig okay ud når vi spiller med den her vildskab, dog husker jeg bagsiden af mønten under Ancelotti, hans hold har det med at være brændt ud omkring nytår hvor tingene skal afgøres...
det blir spændende....
Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies
Der skal da ikke handles halve løsninger nu? Det er svært at præstere dårligere end Barca og Atleti i den her sæson, ligaen skal vi nok tage. Der er en reel chance for at skrive med Mbappe i januar og hente nogle gode navne næste sommer. Så skal vi ikke have flere "lige ved og næsten spillere" i truppen, dem har vi rigeligt af allerede. Is i blodet, ligaen er billigt til salg og vi står med gode kort på hånden til næste sommer.9eren post=141302 skrev: Vi har et spændende hold men der skal selvfølgelig handles og så må vi købe spillere der er på vej frem fremfor spillere fra andre topklubber i europa.
Aymeric Laporte fra City. De vil gerne sælge og vi får både en spanier (spansk pas i hvert fald) og kvalitet for “få” penge.Kiwes post=141298 skrev: Vi får ikke Mbappe, men vi sparer 180+mil. Hvis vi skulle have handlet ind i dette vindue, hvem skulle vi så have købt? Haaland er ikke til salg. En enkelt central forsvarsspiller synes jeg kunne have været godt, jeg er dog hverken fan af Kounde eller Pau Torres - så kan jeg egentlig bedre lide Diego Carlos. Udover det har jeg meget svært ved at sætte navne på hvem jeg egentlig gerne vil have os til at hente. Nogen bud?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Hakimi, Donnarumma, Verratti, Neymar, Mbappé.... Og du kalder dem et plejehjem midt i den lang periode hvor vi spiller med en gennemsnitsalder i startopstillingen på lige knap 40Elto92 post=141301 skrev: de får aldrig en kultur og stolthed som bla. Real Madrid og enkelte andre storklubber. de prøver, men det blir aldrig mere end et plejehjem for spillere der er i deres karrieres efterår. (lige bortset fra mbappe selvfølgelig)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg synes jo det oplagte bud er det du selv nævner; nemlig Haaland - selvfølgelig kan han købes, men det kræver et bud i Mbappé-luftlaget. Men kan man nappe de to hhv i år og næste (altså Mbappe på fri transfer), så ville det jo næsten gøre op for de skrækkelige seneste år på transfermarkedetKiwes post=141298 skrev: Vi får ikke Mbappe, men vi sparer 180+mil. Hvis vi skulle have handlet ind i dette vindue, hvem skulle vi så have købt? Haaland er ikke til salg. En enkelt central forsvarsspiller synes jeg kunne have været godt, jeg er dog hverken fan af Kounde eller Pau Torres - så kan jeg egentlig bedre lide Diego Carlos. Udover det har jeg meget svært ved at sætte navne på hvem jeg egentlig gerne vil have os til at hente. Nogen bud?
Edit: Det ligner at han koster ca. det samme som Ødegaard (28-30m). Sikkert en fair handel. Jeg ved at PSG har været meldt meget interreseret i ham også - gad vide om der også er en lille stikpille i handlen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det er godt med køb af lovende spillere, men håber at han er blevet scoutet grundigt.
Edit: Hvad med en midterforsvarer nu hvor vi er i gang?
Jeg tænker mere at Camavinga skal spille længere fremme på den centrale midtbane. Men altså der har vi også spillere nok :DFondo_Sur post=141312 skrev: Har vi ikke Blanco til den position? Synes stadig at Camavinga ser umoden ud i sit spil i de videoer, jeg har set. Holder alt for længe på bolden. Også starter han ikke inde for tiden. Jeg ved godt at han kun er 18 år, men det er Rennes han kommer fra, hvor destinationen hedder Real Madrid.
Det er godt med køb af lovende spillere, men håber at han er blevet scoutet grundigt.
Jeg har lidt den tanke, at der simpelthen ikke er plads og at man køber en spiller uden at være sikker på hvilken rolle han skal have. Har Ancelotti overhovedet bedt om en 8'er? Jeg synes altså at der skal rettes fokus mod etableret verdensklassespillere nu. Det eneste positive er at man presser/provokerer PSG lidt.