Truppen 2021-2022

2 måneder 4 uger siden #709 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​Fortsætter Valverde og Camavinga deres udvikling, så er det godt nok noget af et atomkraftværk der er blevet bygget på den midtbane de næste 10 år. Den vil nok ikke være ligeså boldsikker som Modric-Kroos, men løbene ind i feltet og drevet med bolden fremad i banen vil blive opgraderet gevaldigt. Camavinga til den forholdsvist beskedne pris tror jeg vi med tiden vil anse som et større røveri end Kroos til 25 mio. € i sin tid. Formidabel handel som jeg ser det. 

Hvad angår Mbappe, så kommer han enten næste år, eller også forlænger han og siger dermed farvel til muligheden for at komme til Real Madrid. Det er ærlig talt ikke noget jeg kan ligge søvnløs over. Klubben står og falder ikke med Mbappe. 

Og hvad angår transfervinduet helt generelt, så kunne jeg godt have ønsket mig en ny angriber, men det havde jo forudsat at Mariano endelig fuckede af, men han er som vanligt helt ubegribeligt uambitiøs. Samtidig har der nok ikke været nogle seriøse bud efter Jovic, så det har helt sikkert ikke været nemt at skulle gå på markedet efter endnu en angriber (udover Mbappe) når vi hænger på de to. Og så har Benzema jo også umuliggjort jagten på en reserveangriber. For det første er franskmanden aldrig skadet, og for det andet er hans niveau simpelthen så modbydeligt højt at alle andre angribere ville være en alt for stor nedgradering. Jeg holder på at den eneste angriber som ligner Benzema lidt som spilletype er Firmino, men hans form er i dén grad også nedadgående, og så fylder han i øvrigt også snart 30 år. 

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: doven, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #710 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2021-2022
Hvis Mbappé kommer på fri transfer, skal vi dog sige tak til PSG. Med kontraktudløb for Bale, Marcelo og Isco er Real Madrid for alvor klar til at skabe et nyt hold.

2 måneder 4 uger siden #711 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022
​Et indspark til debat:
Hvis vi næste sommer gerne vil underskrive med Haaland og Mbappe, så skal vi som minimum af med to offensive spillere. Lad os lege at følgende muligheder findes, hvilke vælger i*:

1. Riv Marianos kontrakt i stykker og betal ham kompensation herfor. (koster 10mio€ - kontrakt til 2023)
2. Riv Jovic' kontrakt i stykker og betal ham kompensation herfor. (koster 20mio€ - kontrakt til 2025)
3. Udlej Rodrygo
4. Sælg Rodrygo (25-30mio€)
5. Sælg Asensio (30-35mio€)
6. Udlej Vinicius
7. Sælg Vinicius (45-55mio€)
8. Udlej Kubo
9. Sælg Kubo (15-20mio€)

Jeg har ikke medtaget Mayoral og Brahim da de begge er hhv semi- og fuldt afsat sæsonen efter. Mayoral med en frikøbsklausul til Roma og Brahim på leje i ACM.
Selvfølgelig kan der ske andre ting som eksempelvis jovic der sælges eller udlejes, men det er ikke en del af optionerne :)

Jeg ville sælg vælge
1. Riv Marianos kontrakt i stykker og betal ham kompensation herfor. (koster 10mio€ - kontrakt til 2023)
3. Udlej Rodrygo
5. Sælg Asensio (30-35mio€)

*DISCLAIMER: beløbene er hevet ud af den blå luft og er mine egne uforbeholdne bud.
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved Petroleum.

2 måneder 4 uger siden #712 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 2021-2022
Skuffende at Mbappe ikke kom i sidste ende, men sådan er det. Forhåbentlig kommer han i stedet på en fri transfer næste sommer. Og jeg siger forhåbentlig, for PSG vil nu gøre alt for at forsøge at forlænge med ham de næste 6 måneder.

Det er dog vanvid at de uden videre kan afvise €200 mio. - og så for en spiller med kun et år tilbage af sin kontrakt. Vidner om hvor desperate de er efter at vinde CL. Og hvor desperate de var efter at sikre sig at deres fronttrio i denne sæson hedder Mbappe-Messi-Neymar.

Jeg tager det ikke for givet at Mbappe kommer næste sommer, men håber han står fast og ikke giver efter for PSGs strategi. Særligt når han allerede ved flere lejligheder allerede har afvist deres kontrakttilbud.

Håber Papa Pérez vil gøre alt for at overbevise ham. Og håber han vil gøre alt for at hente ham (Mbappe), Haaland og Pogba næste sommer. Som flere herinde har nævnt, så kan Bale, Isco, Marcelo og Modric smutte frit næste sommer. Og jeg forventer som minimum at de tre første er væk. Vil ikke udelukke en ny forlængelse af Modric. Oveni det vil Nacho, Kroos, Ceballos, Asensio, Benzema og Mariano blot have et år tilbage af deres kontrakt næste sommer, hvorfor man må overveje et salg af nogle af disse spillere (tager for givet at man finder en løsning med Mariano og Ceballos).

Til midtbanen har vi disse syv spillere: Casemiro, Camavinga, Kroos, Valverde, Ceballos, Modric og Isco. Plus Blanco.
Til næste sommer ser jeg gerne det i stedet hedder:
Casemiro, Blanco, Camavinga, Valverde, Pogba og Modric eller Kroos. Væk med Isco og Ceballos, plus enten Modric eller Kroos.

Og en fronttrio hvor man har følgende seks spillere til rådighed:
Benzema, Mbappe, Haaland, Hazard, Rodrygo og Vinícius Jr. Ud med Bale, sælg Jovic, Mariano og Asensio. Og giv Benzema et år mere og lad ham tage til Lyon på en fri transfer ved kontraktudløb i 2023.

Alt i alt er jeg egentlig ok tilfreds med dette transfervindue, selvom jeg stadig øffer lidt over salget af Ødegaard. Eneste lille bekymring er forsvaret. Her kunne jeg godt tænke mig Pau Torres, men det må blive næste sommer. Hvis det viser sig nødvendigt.

2 måneder 4 uger siden #713 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 2021-2022
Og for lige at runde Camavinga, så synes jeg det er godt køb. Havde forventet man ville prøve at gafle, troede dog første man ville gå efter ham næste sommer. Men en fin handel, som jeg er godt tilfreds med. Han er et åbenlyst talent, som også kan bidrage allerede nu.

Men tag ikke fejl. Han er ikke en decideret backup til Casemiro på 6'eren. Måske kan han udvikle sig i den retning. Han er en dynamisk boks-til-boks spiller som jeg ser det. Med et fantastisk drive med bolden. Plus, en stærk dribler. Jovist, han har gode stats når det kommer til tacklinger, men ikke når det gælder interceptions. Han bryder endnu ikke nok, eller vinder nok bolde til, at jeg allerede nu ser ham som en decideret backup for Casemiro. Måske med tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 4 uger siden #714 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Næsten lige meget hvad så vil jeg gerne se en ny mand i bagkæden næste sommer, ja eller 2 for den del.
Drømmen er en spiller som Alaba, som dog er højre kant, men kan spille både CD og CDM. På VB har vi Mendy og Miguel.
Desværre kommer vi nu aldrig af med Lucas, så han må blive 4 valget på den kant.

Midtbanen, er det farvel til en hel del, dem jeg ville beholde ud over de helt unge er naturligvis Kroos, Casemiro, Camavinga, Fede, og så ser jeg gerne at Pogba kommer til klubben.

I angrebet har vi så Vini, Hazard, Haaland, Benzema, Mbappe, Rodrigo og Kubo.

Udgifterne bliver (også en disclaimer her);
Pau Torres €75m hvor €15m er sign-on fee
Mbappe €100m i sign-on fee
Haaland €125m, hvor €50m er sign-on fee
Pogba €50m i sign-on fee

Ny lyder det banalt, men det er bare €350m og vi er favoritter til CL...

Vi bød €210m for Mbappe, brugte €40m (med sign-on) så vi burde vel have €170m på kontoen, så der skal findes €180m.

2 måneder 4 uger siden #715 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022
​Jeg er lidt skuffet over vinduet, men det er måske lidt uberettiget. På bagkant glæder jeg mig faktisk til at se Camavinga. Gudskelov ventede han med at komme til Zidane var væk, så måske får han en god chance nu!

Jeg savner godt nok en central forsvarsspiller, og så var jeg så hypet over Mbappe og glædede mig SÅ meget til "Comunicado Oficial: Mbappe" især fordi man på et tidspunkt kunne læse at den var så godt som sikker... Det var en lille mavepuster og nok her hvor skuffelsen ligger. 

Med det sagt, så har vi et vildt godt hold. Kan man både få Mbappe og Haaland næste år, så ville det være fuldkommen fantastisk, men bare én af dem kan også gøre det. Jeg er dog lidt bange for det midterforsvar. Omvendt ved vi at Militaos topniveau kan mere end løse det, men han skal godt nok blive mere stabil.

2 måneder 4 uger siden #716 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022
Hvis Hazard kan komme igang og Vinicius bygge mere på, så har vi et rigtig fint hold. Ikke nok til at kæmpe om CL, men vi bør gå efter en hjemlig double.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 4 uger siden #717 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Truppen 2021-2022
Grundet omstændighederne, så er det vel et fint transfervindue - hvis altså ledelsen går all in næste sommer:
- Mbappe “gratis”
- Haaland
- Pogba “gratis”
- Goretzka “gratis”
- (Rudiger “gratis”)
Spillere som Isco, Bale, Mariano, Marcelo er formentlig væk næste år, hvilket giver plads til overstående spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

2 måneder 4 uger siden #718 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2021-2022
Hazard er færdig. Vinicius sætter sig fuldstændig på den plads. Jeg tror også at Rodrygo vil bide sig fast på højrekanten i denne sæson.

Zidanes indkøb: Jovic, Hazard og Mendy kommer nok til at indstille sig på at de skal videre. De får ikke meget spilletid. Det er vist rimeligt at konkludere at Zidane ikke havde held med sine indkøb. Han dik 200 mio euro og han pissede dem væk på det ene flop efter det andet. Det er nok også derfor at han blev presset ud af klubben. Man var færdig med at lade ham bestemme over indkøb
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved Matamoro.

2 måneder 4 uger siden #719 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2021-2022

Matamoro post=141414 skrev: Hazard er færdig. Vinicius sætter sig fuldstændig på den plads. Jeg tror også at Rodrygo vil bide sig fast på højrekanten i denne sæson.

Zidanes indkøb: Jovic, Hazard og Mendy kommer nok til at indstille sig på at de skal videre. De får ikke meget spilletid. Det er vist rimeligt at konkludere at Zidane ikke havde held med sine indkøb. Han dik 200 mio euro og han pissede dem væk på det ene flop efter det andet. Det er nok også derfor at han blev presset ud af klubben. Man var færdig med at lade ham bestemme over indkøb

​Mendy er fast mand. Han er lige kommet tilbage fra skade og skal lige i form. Medmindre du tror, Ancelotti sætter sin lid til unge og uprøvede Guti?? 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

2 måneder 4 uger siden #720 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2021-2022
Inden sæson er omme er Mendy fast mand på bænken

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.