Den store transferrygte-tråd
Men er det ikke bare sådan vi fans kigger på alle spillere. Ingen er gode nok, alt imens Barcelona henter folk ind fra højre og ventre, og stadig saver os midtover og spiller langt bedre fodbold end vi har gjort på noget tidspunkt i sæsonen.-#7- post=147266 skrev: Er Dybala ikke bare luksusudgaven af Asensio? Altså lidt en humørspiller, som ikke er specielt hurtig, ekstremt et-benet men en fin nok sparketeknik. Jeg ser ikke for ofte Juventus, så jeg kan nemt tage fejl, men det har i hvert fald længe været mit indtryk af Dybala.
Nu forlyder det netop at Barcelona går efter Dybala, og ja, der kommer han sikkert til at brillere, og vi kan sidde tilbage og stadig snakke om hvem der skal hentes ind, ledelsen også.
For mig ville en “gratis” Dybala være langt bedre end Bale, Hazard, Isco at have siddende på bænken. Nyt blod, nye ideer, bare nyt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
lopetegui blev fyret efter 3 måneder. han havde om nogen et forenet spilkoncept.firkant post=147278 skrev: Selvfølgelig skal der skiftes ud det kan alle se og navnlig efter den sidste måned. Men at det ikke snart tiden at man prøver at få et spil koncept der er lige så målrettet som det økonomiske. Har syntes det var mærkeligt at klubben havde en så markant plan for langsigtede investeringer (nyt station, super league osv) og så kortsigtede når det galt spille stil og tranfers. Alt for meget har været langt op til enmands præstationer og nu synes jeg tiden er kommet til man vælger en træner der må sætte sit præg på indkøbene og derved stil. Og så er det næsten lige gyldigt hvilken træner vi for.
Det tror jeg vil gavne VERDENS BEDSTE KLUB.
HALA MADRID
gyazo.com/ae6a2efa883889734613f58e61b1f73c
- Cristiano7
- Platin bruger
Jeg håber altså at Real Madrid også er i gang med planlægning af næste sæson og at der ikke handler kun om Mbappe og Haaland…samt at Ancelotti ikke fortsætter…
I den virkelige verden, går Perez nok efter dinosauren Allegri, Poch eller Raúl, beholder kæledækken Carvajal og går efter Mbappe og Haaland/Pogba.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
- EmilStenholt
- Junior bruger
Kunne ikke være mere enig !Ramos4 post=147304 skrev: Enhver ledelse med en smule fodbold-forståelse (dvs. ikke vores) ville få en aftale med Ten Hag i stand allerede nu, og få ham højrebacken med gratis.
I den virkelige verden, går Perez nok efter dinosauren Allegri, Poch eller Raúl, beholder kæledækken Carvajal og går efter Mbappe og Haaland/Pogba.
www.sport.es/es/noticias/real-madrid/mad...jo-mazraoui-13419433
Oversat til dansk: Real Madrid har grebet ud efter Mazraoui, fordi det er gået op for dem (surprise), at der skal være konkurrence til Carvajal næste år, men det er for sent: Han har allerede en aftale med Barcelona.
køb for satan
Dit link virker ikke?asp3200 post=147344 skrev: https://en.as.com/en/2022/03/23/soccer/1648055679_319346.html?omnil=resrelrecomv
køb for satan
https://en.as.com/en/2022/03/23/soccer/1648055679_319346.htmlSebberg post=147345 skrev:
Dit link virker ikke?asp3200 post=147344 skrev: https://en.as.com/en/2022/03/23/soccer/1648055679_319346.html?omnil=resrelrecomv
køb for satan
Måske?
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
en.as.com/en/2022/03/23/soccer/1648055679_319346.html
det er bare om Hakimi kunne komme når Mbappe er i hus.