Den store transferrygte-tråd

4 år 3 måneder siden #61 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transfer-tråd

Kiwes post=146708 skrev: ​ @Ramon_AlvarezMM : en journalist ved Marca.
: "I had all the information about Mbappe signing his contract with Real Madrid on January 30th, but they wouldn't let me talk about it or publish any information but they have now given me the permission to do so."

Spændende :)

​Vigtig med en underskrift de næste dage så kan Perez efterfølgende koncentrere sig 100 % om st overbevise Haaland
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #62 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transfer-tråd

mohbar post=146709 skrev:

: "I had all the information about Mbappe signing his contract with Real Madrid on January 30th, but they wouldn't let me talk about it or publish any information but they have now given me the permission to do so."

​Vigtig med en underskrift de næste dage så kan Perez efterfølgende koncentrere sig 100 % om st overbevise Haaland

​Jeg er ikke helt besluttet på om jeg synes vi skal gå efter Haaland eller ej. Men helt enig - lad os få Mbappe officelt hurtigst muligt så vi kan sætte fokus på andre indkøb, gerne en højre back og 6'er.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Kiwes.

4 år 3 måneder siden #63 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Den store transfer-tråd

​Jeg tror dog mere på Mbappés egne ord om, at der ikke har været noget definitivt endnu. Det sker først, når der er skrevet under.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 måneder siden #64 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transfer-tråd
Er det ikke snart på tide at giVe Arribas chancen

4 år 3 måneder siden #65 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd

9eren post=146712 skrev: Er det ikke snart på tide at giVe Arribas chancen

​I modsaetning til mange andre, har jeg endnu ikke set den store fidus i Arribas paa 1. holdet (ved han goer det godt for Castilla, men der er trods alt niveau forskel). Han er en alsidig type, som kan spille flere positioner, hvilket giver ham en vis form for relevans, men synes generelt han minder mig om en lidt mere teknisk staerk Lucas Vazquez, og da vi nu allerede har 1 Vazquez, mener jeg ikke vi har brug for endnu en, gav dog hjertens gerne Arribas chancen hvis Vazquez forlod kluuben, men det goer han ihvertfald ikke denne sommer. Saa har svaert ved at se hvor Arribas passer ind i bredden, for som jeg ser det er han MEGET langt vaek fra at vaere relevant til start 11'eren. Og hvis vi virklelig har brug for en alsidig offensiv spiller, saa maa vi heller ikke glemme at vi stadig eger noeglerne til Brahim. 

Jeg bedoemmer ham dog udelukkende paa de minutter han har spillet for 1. holdet, og erkender derfor ogsaa at der sagtens kan vaere noget jeg har overset ifht til Arribas.

Donde está la biblioteca?

4 år 3 måneder siden #66 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transfer-tråd
Jeg forstår ikke bekymring om at hvis vi ender med at hente Mbappe, så har vi pludselig 2 spillere der spiller bedst i venstre side. Som jeg ser det, så er den bedste løsning til vores kæmpe problem, højre siden, Mbappe. 

Benzema
              Vinicius                          Mbappe

Lad Vinicius og Mbappe bytte plads flere gange i kampen. Skru op for tempoet, skab forvirring og kaos for modstanderens forsvar ved at de flere gange i kampen skal tag hensyn/stilling til om det er Vini eller Mbappe der står overfor dem. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 måneder siden #67 af 9eren

DeLaRed post=146713 skrev:

​I modsaetning til mange andre, har jeg endnu ikke set den store fidus i Arribas paa 1. holdet (ved han goer det godt for Castilla, men der er trods alt niveau forskel). Han er en alsidig type, som kan spille flere positioner, hvilket giver ham en vis form for relevans, men synes generelt han minder mig om en lidt mere teknisk staerk Lucas Vazquez, og da vi nu allerede har 1 Vazquez, mener jeg ikke vi har brug for endnu en, gav dog hjertens gerne Arribas chancen hvis Vazquez forlod kluuben, men det goer han ihvertfald ikke denne sommer. Saa har svaert ved at se hvor Arribas passer ind i bredden, for som jeg ser det er han MEGET langt vaek fra at vaere relevant til start 11'eren. Og hvis vi virklelig har brug for en alsidig offensiv spiller, saa maa vi heller ikke glemme at vi stadig eger noeglerne til Brahim. 

Jeg bedoemmer ham dog udelukkende paa de minutter han har spillet for 1. holdet, og erkender derfor ogsaa at der sagtens kan vaere noget jeg har overset ifht til Arribas.

​problemet er at jeg ikke kan se hans kampe men han er den mest afgørende på Castilla og spiller stort set hver gang. Ser ham ikke som en ny Lucas V. Han har heller ikke de defensive pligter på Castilla og det havde Lucas V heller ikke dengang han spillede på Castilla. Dengang så jeg trods alt en del Castilla kampe på stadion osv. 

Når man nu skiller sig af med Bale, Isco, muligvis Lucas V, så åbner der da en plads op for ham. 

4 år 3 måneder siden #68 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transfer-tråd
Kommer Brahim egentlig tilbage til sommer?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 måneder siden #69 af 9eren
Tror ikke vi ser Brahim mere i Real Madrid. Det ville overraske mig hvis vi gjorde. Der er mere fokus på Kubo men er ik den store tilhænger af ham. Jeg er mere tilhænger af Brahim mellem de to.

Hvis vi fortsætter med 4-3-3

Så skal Asensio, Rodrygo og Arribas kæmpe om de pladser i mine øjne.

4 år 3 måneder siden #70 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd

9eren post=146717 skrev:

DeLaRed post=146713 skrev:

​problemet er at jeg ikke kan se hans kampe men han er den mest afgørende på Castilla og spiller stort set hver gang. Ser ham ikke som en ny Lucas V. Han har heller ikke de defensive pligter på Castilla og det havde Lucas V heller ikke dengang han spillede på Castilla. Dengang så jeg trods alt en del Castilla kampe på stadion osv. 

Når man nu skiller sig af med Bale, Isco, muligvis Lucas V, så åbner der da en plads op for ham. 

​Det er netop derfor jeg anser ham som en Vazquez agtig type, og her referere jeg til den unge Vazquez, som havde hurtighed og arbejds-iver paa hoejre kanten, og netop derfor blev en vigtig brik, isaer som indskifter, i Zidane's foerste periode i klubben. (Det er naturligvis ikke den samme Vazquez vi har med at goere mere), men skal man finde en spiller i vores nuvaerende trup at sammenligne Arribas med, saa kan jeg ikke se andre en Vazquez, men som sagt det er kun baseret paa hans kampe paa foerste holdet.

Nu giver jeg en afsked med Vazquez denne sommer under 1% chance for at ske, men du har naturligvis ret i at der i periferien godt kan aabne sig en plads til Arribas, hvis og saa fremt vi skiller os af med nok spillere denne sommer. Men tror vi begge er enige om at der foer vi snakker Arribas, som minimum skal vaere plads til Mbappe/Haaland(tror ikke paa at de begge kommer), en Hoejre Back, en Venstre Back, en Defensiv midtbane spiller og forhabentlig ogsaa en afloeser for Vallejo (hvis vi altsaa kan komme af med ham), det ville jeg ihvertfald prioritere foer man begynder at snakke Arribas, hvilket i saa fald ogsaa betyder at Real som minimum skal skille sig af med 6 spillere denne sommer, for at faa plads til ham. Der er naturligvis ogsaa nok at tage af udover Bale, Isco og Marcelo...Jovic, Mariano, Ceballos og Vallejo, det ville give 7 frie pladser i truppen, og dermed ogsaa skabe plads til et par ungdoms spillere, og i den situation giver det naturligvis mening at give chancen til et par Castilla's spillere (eller spillere ude paa laan) heriblandt ogsaa Arribas. Spoergsmaalet er dog om Real faktisk faar ryddet op i truppen denne sommer, eller om vi kun ser Bale, Isco og Marcelo tage afsked.

(Nogle af de pladser naevnt ovenfor kunne maaske godt blive udfyldt af Castilla/leje spillere saa som Blanco, Miguel, Chust, Rafa, Gila osv, desvaerre for Arribas kan han bare ikke spille nogen af de pladser, og derfor mener jeg ogsaa at fokus lige nu skal vaere paa andre spillere end ham, da vi med Mbappe/Haaland, nok loeser en stor del af vores offensive problemer)

Tror ogsaa du har helt ret i Brahim, tror han bliver i Italien, og det goer han nok rigtigt i at goere for ham personligt, men jeg ville klart fortraekke ham fremfor alle de andre offensive spillere vi har paa leje ophold samt alle Castilla spillere. Hans leje kontrakt med Milan loeber ogsaa indtil 2023, saa denne sommer tror jeg ikke der sker noget nyt med ham.

Donde está la biblioteca?

4 år 3 måneder siden #71 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den store transfer-tråd

Ramos4 post=146718 skrev: Kommer Brahim egentlig tilbage til sommer?

AS: Brahim Díaz får to sæsoner i AC Milan (madridista.dk)

Brahim bliver i AC Milan frem til 2023. 

4 år 3 måneder siden #72 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transfer-tråd
​https://www.marca.com/en/football/barcelona/2022/03/14/622f3bd8ca4741dc348b45f7.html

Meget interessant at se hvad Barcelonas budget er kontra vores...

Nogen der kan fortælle hvordan de andre klubber såsom City har af budget... Tænker specifikt på dem , da de jo angiveligt fører kapløbet for at få Haaland ind. Eller er det at sammenligne pærer og tomater da de sidder med en hel stat som ejer??!

Leveret af Kunena Forum