Den store transferrygte-tråd

3 år 1 dag siden #13 af Thomaskjensen
@Lars, jeg spekulere bare her, jeg ved det naturligvis ikke :)

Hvad med denne vinkel, Rüdiger er Tysk, hænger med Kroos på landsholdet, Fofana er Fransk, hænger med den Benz osv.
AC taler ikke Spansk (hvad jeg ved) og kommer derfor meget let at stå Ebbe alene i Madrid.

Flere medier og hobby managers mener også at vide at vi aldrig får Haaland nu Martin ikke spiller i klubben, om det så automatisk betyder at Haaland skifter til Arsenal er jeg ikke helt sikker på :)

Det er en position hvor vi ikke rigtig behøver en top 10 spiller som jeg mener AC er, Rüdiger og Fofana er vel mere rigtig dygtige breddespillere.
Summen af disse konspirationer gør vel at det virker urimligt at han skal til RM, og måske en del af grunden til at han ikke rygtes.

Hvad ved jeg, men spekulere det kan jeg :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 dag siden #14 af Thomaskjensen
Jeg er desuden 100% enig i at Mbappe er prio 1, derefter en fungerende HB, for Dani er desværre for ustabil.

Derefter håber jeg stadig på Haaland, og en top CM som kan spille både defensivt og skabe chancer og lave mål. En type som Pogba, uden det behøver være ham.
Tror Perez vil have ham til sommer, og det er en del af hans masterplan for at hente Mbappe, så må vi lære at hade at elske ham, eller elske at hade ham.

Nu jeg leger Fotballmanager så ville jeg også gerne have en forsvarsspiller der kan spille ente venstre kant eller centralt, ikke som en backup for Militao eller Alaba, men som backup for Mendy, for går han i stykker igen er det vel ud med Alaba på kanten og så er vi svage centralt.

I angrebet er vores rotationsspillere næste sommer Rodrigo, "Benz" Kubo og Reinier. Håber Hazard, Bale, Assensio osv er fortid. (det var de om jeg spillede Football Manager)

3 år 23 timer siden #15 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd

Thomaskjensen post=143543 skrev: Jeg er desuden 100% enig i at Mbappe er prio 1, derefter en fungerende HB, for Dani er desværre for ustabil.

Derefter håber jeg stadig på Haaland, og en top CM som kan spille både defensivt og skabe chancer og lave mål. En type som Pogba, uden det behøver være ham.
Tror Perez vil have ham til sommer, og det er en del af hans masterplan for at hente Mbappe, så må vi lære at hade at elske ham, eller elske at hade ham.

Nu jeg leger Fotballmanager så ville jeg også gerne have en forsvarsspiller der kan spille ente venstre kant eller centralt, ikke som en backup for Militao eller Alaba, men som backup for Mendy, for går han i stykker igen er det vel ud med Alaba på kanten og så er vi svage centralt.

I angrebet er vores rotationsspillere næste sommer Rodrigo, "Benz" Kubo og Reinier. Håber Hazard, Bale, Assensio osv er fortid. (det var de om jeg spillede Football Manager)

​Men en "Type som Pogba", har vi ikke allerede hvad vi skal bruge i Fede?

Er personligt selv helt uforstaaende overfor at der konstant bliver snakket om transfer til vores midtbane. Jeg forstaar godt at folk er traette af Modric (selvom jeg er uenig) men mener bare at vi enten satser paa Fede eller saelger ham, det nytter ikke at hente en spiller (som Pogba) der gaar ind og skal vaere foerste valg foran Fede, saa bliver han netop en evig bredde-spiller. Og med koebet af Cama har vi et ungt talent der giver noget fleksibilitet paa midtbanen (han ligner en spiller der kan daekke flere positioner centralt), og mangler vi bredde til den offensive del, jamen saa har vi en Asensio der kan komme med paa yderste mandat til en midtbane plads ellers saa lad os hente Brahim retur. Vores stoerste problem lige nu (som med Cama transferen er blevet mindre end sidste season) det er stadig hvad vi goer hvis Casemiro gaar helt i stykker, jeg haaber stadig paa at Blacno faar noget spilletid i denne season, men pt ser det ikke ud til Ancelotti deler det haab. Saa skal vi ud at investere i midtbanen, saa lad det da endelig bliver en decideret 6'er, og saa lad os saette vores lid til Fede. (Og hvis Modric ogsaa faar en forleaneglse, saa har vi masser af bredde paa midtbanen, ogsaa uden Isco og Ceballos :-)

Hoejre Back og Mbappe ville allerede vaere en kaempe forbedring, og saa kan man ogsaa godt argumentere for at der skal et "billigt" alternativ til Benzema paa plads, saa vi har en agriber der fungere i Madrid selv naar Benz/Mbappe ikke spiller.

CB positionen er jeg personligt heller ikke helt enig i, medmindre det betyder at Militao enten bliver solgt eller at man acceptere at han aldrig blir starter i Madrid, det er nu man netop enten satser paa ham eller ej. Og fair nok hvis svaret er, "det goer man ikke", men saa faa ham slogt, for hvis Back pladserne er daekket, saa giver Nacho nok ad bredde og saa giv 4. pladsen til Chust/Gila eller en 3. perifaer Castilla spiller.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 19 timer siden #16 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Den store transfer-tråd
​Deprimerende.

Har I læst det om Ferland Mendy?

Journalisten Romain Molina, der næppe kan affejes som utroværdigt bare sådan uden videre, har (tilsyneladende) inkriminerende oplysninger om en fransk back spiller, der skiftede klub i 2019, der har været involveret i alvorlige sager, hvor personen viste sin penis for to kvinder, og så slog han kvinden, hvor så kvinden anmeldte det men uden at angive navn da hun frygtede gengældelser.

Det kan være alt fra Ferland Mendy, Parvard eller Adil Rami, der alle skiftede klub i 2019.

Men det tyder på, at Molina havde Mendy i tankerne: I sin twitter hvor Ferland kritiserede medierne for at forveksle ham med Benjamin Mendy, har Molina repliceret, at det er "skandaløst" og bringer referencer til konkrete handlinger om at vise penis og slå kvinder. Det er uklart om Molina sigtede efter Mendy eller ej, men hans måde at tagge Ferlands twitter tyder på, at det var Ferland han sigtede efter.

I løbet af 2022 vil Molina løbende udstille detaljerne, hvis da han har noget på det.

Deprimerende. Jeg ved ikke om vi kan have sådan en spiller på holdet, og om han og hans omdømme kan rehabiliteret hvis beskyldningerne vitterligt er sande. Indtil videre skal Ferland naturligvis støttes, da man er uskyldig indtil man er dømt.  

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 3 år 19 timer siden ved Kasillas.

3 år 12 timer siden #17 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transfer-tråd
Rafa Marin gør det åbenbart så godt lige nu på Castilla med flere andre. Men så er der dog endnu en mulighed for at trække et talent op og afprøve.

Galactico downfall version 2

2 år 11 måneder siden #18 af Thomaskjensen
Ny HB rygter ;)

Pedro Porro, er han vores nye HB. Som altid ser han spændende ud på Youtube :)

Sporting skulle kunne købe ham for 8,5 mille, men de har pengeproblemer, så måske en kort mellemlanding i Portugal.

2 år 11 måneder siden #19 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Den store transfer-tråd
​I Bayern Munchen er der nogle par paphoveder af vaccine-nægtere, der hæmmer holdet:

www.bavarianfootballworks.com/2021/11/22...mmich-gnabry-musiala

Kan nogen her fortælle om alle i Real Madrid er vaccineret?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

2 år 11 måneder siden #20 af NadaMás
Mon ikke Haalands overvejelser for et sommerskifte er blevet forstærket, efter Dortmunds exit fra CL.
Tænker at City er klar favorit til at hente ham, da de har det sportslige projekt og økonomiske kunnen, og virkelig mangler en verdensklasse 9´er. PSG som outsider, da de nok skal ud og erstatte Mbappé. Barca kan vel i og for sig også være en lille outsider, såfremt de kommer af med mange af de løntunge drenge. 
Real Madrid er selvfølgelig, som alle andre storklubber, opmærksomme på hans situation. Jeg er ikke i tvivl om at vi kan være med økonomisk, samt at tilbyde et spændende sportsligt projekt - Men han vil selvfølgelig skulle kæmpe med Benz om spilletid, indtil hans afgang. 

Vil egentlig bare høre om i tror på en Haaland-signing til sommer, og hvorvidt i i så fald er for den? Eller foretrækker i at nogle af de mere sårbare positioner forstærkes først? Her antages det forresten at Mbappé kommer til klubben, så inkludér det i overvejelserne. 

2 år 11 måneder siden #21 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transfer-tråd
Synes det helt i sin ret at de nægter at sprøje sig selv med en hastegodkendt som man ikke kender langtids bivirkningerne af. samt at man fortsat kan smitte selvom man er vaccineret.

synes de her såkaldte "paphoveder" har deres fulde ret til at sige fra overfor gruppepres.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

2 år 11 måneder siden #22 af Thomaskjensen
@NaDamás, du læste vel nyheden om at RM kommer have et budget på €1,000,000,000,- om året fra sommeren 2022.
Så økonomisk kan vi sagtens være med.

Det sportslige projekt er jo altid svært, men han får legekammerater som vel let kan måle sig med det som findes i City, vores træningsanlæg er stadig blandt det bedste i verden, ny renoveret stadion, historien, RM er stadig verdens største klub målt på fans så nej her vinder City bestemt heller ikke.

Eneste problem jeg ser for Haaland er Benz, er han villig til at tage 1 år hvor han ikke er det absolutte førstevalg?

Rygterne vil så på den anden side at den gode Alf-Inge Haaland IKKE er City fan, og at Roy Kean ødelagde hans karrierer da han spillede der i 2000-2003.

Tilbage til din første mening, jo jeg tror bestemt også at dette påvirker ham, men jeg ser bestemt ikke City som favoritter.

Om jeg mener der er nogle positioner der skal prioriteres over Haaland (efter Mbappé) så er svaret nej.
Jeg ser meget gerne en ny HB, og en ny Casemiro, men kan vi hente Haaland så skal han hentes.

En fronttrio beståede af Vini, Haaland og Mbappé kan få alle målmænd til at sove dårligt.

2 år 11 måneder siden #23 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Den store transfer-tråd

Elto92 post=143621 skrev: Synes det helt i sin ret at de nægter at sprøje sig selv med en hastegodkendt som man ikke kender langtids bivirkningerne af. samt at man fortsat kan smitte selvom man er vaccineret.

synes de her såkaldte "paphoveder" har deres fulde ret til at sige fra overfor gruppepres.

Det sjovt, jeg støder tit på det argument. "Man kan godt smitte selvom man er vaccineret". "De fleste der er smittet er vaccineret". Jeg har altid undret mig over hvem der blev argumenteret imod? Hvornår har nogen nogensinde påstået anderledes? Og hvis langt størstedelen af befolkning er vaccineret er det da kun statistisk naturligt at de også er den gruppe der indholder flest smittede. Eller troede folk at man blev immun med en vaccine? Jeg synes sgu der er lidt spøjst!

Med det sagt, så kan jeg godt forstå folk der er blevet svigtet af systemet har en stor mistillid til denne. Og derfor ikke stoler på vaccinerne. Men man tager selvfølgelig et asocialt valg og så må man jo også tage konsekvenserne af dette. Og tage den kritik fra folk der har taget det sociale valg, der er bedst for os alle som samfund, og derfor bliver sure på dem der ikke gør det samme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius, Jbner, Dragam

2 år 11 måneder siden #24 af Administrationen
​Og hermed tror jeg, at vi skal lukke ned for vaccine-snakken og for og imod og bevæge os over mod trådens emne: transferrygter.

Leveret af Kunena Forum