Den store transferrygte-tråd
- EmilStenholt
-
- Junior bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis Haaland vil skrive historie burde han gøre ligesom Mbappe forventes og de andre legender som Zidane vil gøre: vel det sportslige og det der skaber legender og ikke forkælede sugardaddys der bare kaster rundt om sig med penge.
Vælger han Madrid kan han komme til at spille i et uhyrligt angreb med Benzema som lederen og ved siden af sig, superstjernen Mbappe og Vinicius. Det vil kun lære endnu mere af. Og når Benzema en dag stiller fodboldstøvlerne kan han overtage 9er rollen, velvidende om at han kun vil være 22-23 år og har masser af år foran sig i verdens fedeste klub med de bedste spillere.
Måske er det også snart på tide at sige farvel til Raiola , hvis spillere skifter klubber som de skifter sokker ;-)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jeg er enig. Det er en større sandsynlighed at Real henter Alvaro Odriozola hjem end at købe en højreback… Suk. Krydser dog fingrene for at der bliver hentet en anden spiller end Alvaro.Ramos4 post=146679 skrev: Mht. højrebacken så tror jeg ikke der er nogen chance for udskiftning desværre. Carvajal har vist ikke kontraktudløb lige foreløbig og hvem skulle stå klar til at købe ham? Så skulle man bænke ham sammen med Lucas, der netop lige har forlænget mig bekendt. Jeg ser det ikke ske. Dani er sikkert også en vigtig mand i omklædningen.
- 9eren
- Gæst
-
Vil Mbappe sætte sin underskrift på en kontrakt med Madrid inden for få dage eller venter han til den franske sæson slutter?
Jeg tror ikke vi skal regne med at der kommer nogen melding fra ham lige foreløbig. Tror han trækker den så langt han nu kan for at gøre livet nemmere for ham selv i Paris. Tror faktisk først at vi kommer til at høre noget når PSG engang har sikret sig mesterskabet.Dybbøl post=146688 skrev: Hvordan tænker I at transfer sagen med Mbappe udvikler sig nu hvor PSG er ude af CHL og de nærmest har vundet den franske liga.
Vil Mbappe sætte sin underskrift på en kontrakt med Madrid inden for få dage eller venter han til den franske sæson slutter?
Jeg tror først vi hører noget når deres sæson er forbi. Der er ikke nogen grund til at pisse ejeren af, han er totalt utilregnelig. Og heller ikke nogen grund til at give fansene muligheden for at buhe af ham når det kan undgåes.Kiwes post=146689 skrev:
Jeg tror ikke vi skal regne med at der kommer nogen melding fra ham lige foreløbig. Tror han trækker den så langt han nu kan for at gøre livet nemmere for ham selv i Paris. Tror faktisk først at vi kommer til at høre noget når PSG engang har sikret sig mesterskabet.Dybbøl post=146688 skrev: Hvordan tænker I at transfer sagen med Mbappe udvikler sig nu hvor PSG er ude af CHL og de nærmest har vundet den franske liga.
" #ManCity are prepared to say to Erling Haaland that they would not stand in his way if he wanted to leave the #PL after four or five years and fulfil his ambition of playing for Real Madrid then. [ @polballus / @TimesSport ]"
Og bettingsfirmaer tror også, at han havner i Manchester:
www.oddschecker.com/football/football-sp...mmer-transfer-window
Haaland kommer formentligt til at spille for Oil-sportwashing-shitty, men på et tidspunkt har han større ambitioner. Det passer mig også fint, så vi kan se Rodrygo ad. Min forhåbning er, at fronttrioen bliver Vinicius-Benzema-Mbappe, hvor Benzema spiller lidt tilbagetrukken og Mbappe rykker mod midten. Det vil være fantastisk hvis Rodrygo kunne få sit gennebrud som Vinicius fik i denne sæson, og så får han højrekanten mens Mbappe rykkes mod midten, når Benezema lægger støvlerne. Hvis det betyder så, at der ikke er plads for Haaland vil det ikke såre mig synderligt, da Haaland er elendigt med pasninger.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Det hele blev en øjenåbner for mbappe. det jeg sikker på.
selv med den offensiv fejlede psg endnu engang på ny. Han så Bernabeu på et af de bedste elektriske aftener. det vil man gerne blive en del af.
Det også nu eller aldrig hvis han gerne vil spille sammen med benzema.
alle mbappes idoler er jo nærmest stoppet eller blevet for gamle, hvis han vil gøre sig nogle forhåbninger om at betræde grænsværen med dem.
Jeg har heller ikke været meget i tvivl om destinationen. Real Madrid er den eneste klub der konstant er linket sammen med ham. Under normale omstændigheder ville en spiller af hans kaliber på en fri transfer rygtes til enhver topklub, men når det endnu ikke er tilfældet, tyder alt på at det er en offentlig hemmelighed i fodboldverdenen at han vælger historiens bedste klub - Hvilket også bare klæder en spiller med hans evner og ambitioner.
Jeg tør stadig ikke at kalde en spade for en spade, men jeg er meget overbevist om at han havner i Real. Jeg tror den offentliggøres mellem d.1/6 -15/6.
: "I had all the information about Mbappe signing his contract with Real Madrid on January 30th, but they wouldn't let me talk about it or publish any information but they have now given me the permission to do so."
Spændende :)