Den store transferrygte-tråd

4 år 4 måneder siden #73 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Den store transfer-tråd

mohbar post=146740 skrev: ​https://www.marca.com/en/football/barcelona/2022/03/14/622f3bd8ca4741dc348b45f7.html

Meget interessant at se hvad Barcelonas budget er kontra vores...

Nogen der kan fortælle hvordan de andre klubber såsom City har af budget... Tænker specifikt på dem , da de jo angiveligt fører kapløbet for at få Haaland ind. Eller er det at sammenligne pærer og tomater da de sidder med en hel stat som ejer??!

Linket handler om La Ligas nye lønloft. De andre store ligaer har ikke noget ligende endnu, så vidt jeg ved. 

Derfor har City det nemt, som du selv nævner. 
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #74 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transfer-tråd
Der bliver talt om at Real ikke har en store udrensning af truppen til sommer, men alligevel skriver defensa central vi står overfor 7 spillere som skal væk til sommer. En anden side melder at Kylian overtager nummer 7. Bye bye Eden

4 år 4 måneder siden #75 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transfer-tråd
Kom så Carlo, sæsonen 22-23

4-2-3-1

Benzema 
                (Rodrygo)

Vini       Modric    Mbappe
  (Asensio) (Brahim) (Vasquez)

Casemiro    Valverde 
         (Blanco)  (Camavinga)

Alaba   P. Torres   Militao   R. James
(Mendy)  (Nacho)   (Chust) (Carvajal)

Coutious 

Meget bedre muligheder for pres-spil i stedet for
4-3-3

Få indkøb:
Mbappe (fri transfer)
Brahim (tilbage fra udlån)
Pau Torres (teknisk dygtig spansk styrmand)
Reece James (god mulighed med Chelsea situation in mente)

Få en masse lønkroner frigivet ved:
Bale (udløb)
marcelo (udløb)
isco (udløb)
ceballos (sælg)
kroos (få united til at betale en god pris mens det stadig er muligt)
Hazard (sælg)
Jovic (sælg)
mariano (sælg)

4 år 4 måneder siden #76 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Den store transfer-tråd
Sådan set enig med dig i hvem vi skal købe ind og som udgangspunkt hvem vi vil sælge. Men jeg synes dog vi skal beholde Toni Kroos lidt endnu. Ikke som fast starter med en god aldrende back up

4 år 4 måneder siden #77 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd

Dybbøl post=146923 skrev: Kom så Carlo, sæsonen 22-23

4-2-3-1

Benzema 
                (Rodrygo)

Vini       Modric    Mbappe
  (Asensio) (Brahim) (Vasquez)

Casemiro    Valverde 
         (Blanco)  (Camavinga)

Alaba   P. Torres   Militao   R. James
(Mendy)  (Nacho)   (Chust) (Carvajal)

Coutious 

Meget bedre muligheder for pres-spil i stedet for
4-3-3

Få indkøb:
Mbappe (fri transfer)
Brahim (tilbage fra udlån)
Pau Torres (teknisk dygtig spansk styrmand)
Reece James (god mulighed med Chelsea situation in mente)

Få en masse lønkroner frigivet ved:
Bale (udløb)
marcelo (udløb)
isco (udløb)
ceballos (sælg)
kroos (få united til at betale en god pris mens det stadig er muligt)
Hazard (sælg)
Jovic (sælg)
mariano (sælg)

​Ikke fordi jeg noedvendigvis er helt enig med dig, men du mangler ihvertfald Vallejo paa din salgs-liste ;-)

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #78 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg ser en del foreslå at man skubber Alaba ud på backen. Jeg kan godt se det "i mangel på bedre", men skal vi virkelig fjerne vores klart bedste defensive spiller fra den position hvor han kan styre alt og alle? Det synes jeg ikke. Alaba har ikke bare været en god forsvarsspiller, men også en kæmpe leder. Jeg husker mange kampe med eksempelvis Varane og Militao sammen i sidste sæson som var til at græde over, men jeg så også konstellationer hvor Militao havde en leder ved siden af sig og så spillede han langt bedre. 

Jeg tror, at Alaba giver holdet mest ved at være i det centrale forsvar og så handler det om at lave en vurdering på venstre back, når der er kommet styr på højre side først. Måske kommer Miguel styrket tilbage og tager alle med storm eller måske kan unge Mendy lægge på offensivt. I stedet for Pau Torres, så ser jeg hellere et nyt Varane/Vallejo projekt hvor en ung og talentfuld forsvarsspiller kommer ind til fremtiden og kan lære af de rutinerede og så tage over for Alaba når han en dag bliver gammel og træt. Så må vi bare håbe, at det kommer til at ligne Varane og ikke Vallejo :D

En højre back og en ung midterforsvar er klart mit ønske i bagkæden. Når der er styr på det, så kan man godt snakke om venstre back, for jo bedre en back vi har, jo bedre bliver Vinicius når der er flere trusler omkring ham.

4 år 4 måneder siden #79 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​Kan nogen forklare mig, hvorfor vi ikke går efter ham Mazraoui fra Ajax?

Vi har et kæmpe issue på højrebacken, han virker til at være meget lovende, og så kan han signes gratis? 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

4 år 4 måneder siden #80 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den store transferrygte-tråd

Sebberg post=147243 skrev: ​Kan nogen forklare mig, hvorfor vi ikke går efter ham Mazraoui fra Ajax?

Vi har et kæmpe issue på højrebacken, han virker til at være meget lovende, og så kan han signes gratis? 

​Fordi klubben forlængede Carvajal og Lucas’ kontrakter frem til henholdsvis 2025 og 2024, og Frelseren aka. Odriozola vender retur til sommer fra sit ophold i Fiorentina.

Det er vel klubbens undskyldning for at vende det blinde øje til på en position, der skriger efter fremtidsperspektiv og kvalitet.

Det er sørgeligt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Cristiano7, DeLaRed

4 år 4 måneder siden #81 af Cristiano7

Daniel post=147245 skrev:

Sebberg post=147243 skrev: ​Kan nogen forklare mig, hvorfor vi ikke går efter ham Mazraoui fra Ajax?

​Fordi klubben forlængede Carvajal og Lucas’ kontrakter frem til henholdsvis 2025 og 2024, og Frelseren aka. Odriozola vender retur til sommer fra sit ophold i Fiorentina.

Det er vel klubbens undskyldning for at vende det blinde øje til på en position, der skriger efter fremtidsperspektiv og kvalitet.

Det er sørgeligt. 

​Voldsomt sørgeligt.

3 hele år mere med Carvajal. Hans situation minder allerede meget om Marcelo lige nu. Nedadgående..trist…
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

4 år 4 måneder siden #82 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​Det lyder nok decideret utopisk for Real Madrid, men kunne det være en mulighed, at man simpelthen tager sig den frihed som arbejdsgiver og siger til Carvajal, at hans niveau har været for dalende, og at man agter at sælge? Der skal da nok være et sted for ham.

Jeg synes, det har været nærmest tragikomisk den seneste måned. Han ligner nærmest bambi på glat is, når han sparker hver anden bold i fødderne på en modstander og tager for lange træk hele tiden. Puha, det er en hård deroute. 

4 år 4 måneder siden #83 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den store transferrygte-tråd

Sebberg post=147247 skrev: ​Det lyder nok decideret utopisk for Real Madrid, men kunne det være en mulighed, at man simpelthen tager sig den frihed som arbejdsgiver og siger til Carvajal, at hans niveau har været for dalende, og at man agter at sælge? Der skal da nok være et sted for ham.

Jeg synes, det har været nærmest tragikomisk den seneste måned. Han ligner nærmest bambi på glat is, når han sparker hver anden bold i fødderne på en modstander og tager for lange træk hele tiden. Puha, det er en hård deroute. 

​En lille indskydelse til første del: Jeg troede også, der var et (permanent) marked for spillere som Isco, Ceballos, Vallejo, Odriozola og Mariano, men det har været sværere end som så at få dem afhændet permanent - dette givetvis af kontraktmæssige årsager. Jeg kunne godt forestille mig, det vil blive tilsvarende svært med Danis nye forlængelse.

I forhold til Dani: Den kan egentlig skæres således: Carvajal er ikke en topspiller længere. Han har faktisk slet ikke kvalitet nok til at være starter i Real Madrid længere. Eller det har han så, men det fortæller bare hele historien om vores problemer på højrebacken!

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, DeLaRed

4 år 4 måneder siden #84 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Den store transferrygte-tråd
​courtois
hakimi - alaba - militao - Tierney/mendy
tchouameni
valverde/camavinga - Kimmich/Modric
Benzema
Mbappe - Haaland
4-4-2 benz offensiv midt

ud: vallejo, hazard, marcelo, jovic, vasquez, casemiro, bale, ceballos, isco, diaz og så brug nogle talenter
ind:
hakimi,kieran tierney, kimmich, Tchouameni, Mbappe, Haaland

Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved asp3200.

Leveret af Kunena Forum