Den store transferrygte-tråd

2 år 2 måneder siden #1237 af Fondo_Sur
Er dog enig i at der på et tidspunkt også må hentes spanske spillere. De er som regel de stærkeste teknikere - engelsk/britisk fodbold kan slet ikke hamle op med det. Derudover er der en del uundværlig passion forbundet med de spanske og madrilenske spillere . Ikke bare med Ramos i La Decima og i 2016, men også med Carvajal i finalen i år, der satte den hypede Luis Diaz på plads med en enorm indsats for logoet. Der er mange eksempler.

Hvis Raul bliver træner, kunne vi sagtens se flere spanske spillere med hans kendskab til Castilla-spillerne og generelt spansk fodbold.

Det ville være en drøm, hvis Arribas slår igennem på højrekanten. Man kan kun håbe på det. 

Ellers køber jeg ikke helt den med, at Real Madrid nedprioriterer spanske spillere. Hvis de er gode nok til at starte inde for Real Madrid, verdens bedste klubhold, så kommer de nok til det.

Pau Torres kunne fx godt have været købt, men Rüdiger var altså kontraktfri og kom på årets hold i Premier League. Den var mere end oplagt.
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #1238 af Matamoro
Det er vel ikke helt urealistisk at Sergio Arribas kan udvikle sig til vores egen Bernardo Silva eller David Silva hvis han får mulighederne. Det virker som om man har meget stor tålmodighed med en spiller som Rodrygo, som mest af alt, har mindet om en talentfuld akademi-spiller der langt fra var klar til at spille for Real Madrids første hold. En anden talentfuld akademi-spiller som Sergio Arribas får slet ikke chancen for at spille på førsteholdet.
Som jeg ser det har Arribas mindst lige så mange værktøjer i skuffen som Rodrygo.
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Matamoro.

2 år 2 måneder siden #1239 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg håber at Arribas vil være en del af første holds planerne næste sæson. Jeg har altid været en af de største fortalere for at bruge ungdomsspillere og jeg trænger også til at se nogle ansigter derfra.

Der er stort set flere transfer nyheder fra Real Madrids ungdomsafdeling end til første holdet under en hel sæson. Så det er sgu lidt trist, hvis ikke 2 spillere kommer op og får chancen. Arribas har fortjent det!

A por la 16
Følgende bruger(e) sagde tak: doven, Evden

2 år 2 måneder siden #1240 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Stilhed før stormen eller måske det bliver en let søbrise.

A por la 16

2 år 2 måneder siden #1241 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​Nu er flere spanske journalister ude med nyheden om, at Joao Felix angiveligt er blevet tilbudt til en række klubber, fordi Simeone ikke ser en fremtid i ham.

Det er jo drømmesigningen. Skal vi ikke bare i gang? Allerede højt niveau og et gigantisk potentiale for hurtigt at tage steppet op til absolut verdensklasse. Kan tilmed spille en række pladser. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, 2:18

2 år 2 måneder siden #1242 af Petroleum

Sebberg post=151592 skrev: ​Nu er flere spanske journalister ude med nyheden om, at Joao Felix angiveligt er blevet tilbudt til en række klubber, fordi Simeone ikke ser en fremtid i ham.

Det er jo drømmesigningen. Skal vi ikke bare i gang? Allerede højt niveau og et gigantisk potentiale for hurtigt at tage steppet op til absolut verdensklasse. Kan tilmed spille en række pladser. 

Jo for pokker! Ville jeg elske. backup til benzema. kan også spille kant. ud med jovic og ind med felix. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

2 år 2 måneder siden #1243 af The European Super League
Jo. Især hvis vi kan komme af med enten Jovic eller Mariano.

Af offensive spillere er vi gået af med Isco, Bale og til dels Marcelo denne sommer. Der er naturligvis plads på holdet uden afgange. Men det ville se bedre ud hvis vi kom af med en af de to ovenstående. Mariano virker som en fighter der stadig tror på sin chance og giver hvad han kan. Jovic har endnu ikke spillet et godt kvarter i klubben. Til gengæld virker han til at have Bale-ambitioner (læs: Ligeglad med at sidde på bænken eller tribunen så længe han får løn) så han bliver nok svær at få solgt.

Bellingham Camavinga Tchouameni

2 år 2 måneder siden #1244 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Sebberg post=151592 skrev: ​Nu er flere spanske journalister ude med nyheden om, at Joao Felix angiveligt er blevet tilbudt til en række klubber, fordi Simeone ikke ser en fremtid i ham.

​Han er en af verdens dyreste signing nogensinde. Mon ikke Atletico vil tjene de penge ind igen, bare cirka?
Kan ikke se hvem der skulle kunne hente ham - det skulle da lige være Fransk Qatar.

2 år 2 måneder siden #1245 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

​Drømme signing og drømme signing... bob-bob-bob, ik'...

Ikke god nok til lillebror, men god nok til os ? Så skal det da kun være fordi han vil være reserve.

Darwin Nunez havde været en drømme signing...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #1246 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

​Jeg kan sagtens se ham få succes hos os, og jeg synes samtidig han er et godt bud som en fremtidig erstatning til Benzema. Så skulle han løse et lille behov på højrekanten indtil da og spille de kampe på toppen hvor Benzema ikke er til rådighed eller skal have pause. Det ville være fint med mig, men jeg husker virkelig få sekvenser hvor han arbejder ude i højre side. Dog behøver en højrekant heller ikke være klistret derude, men jeg har min tvivl om han vil præstere fra dag 1 derude.

Men jeg synes der er to ting der taler imod:

1) Jeg kunne forestille mig at han kommer til at være mega dyr hvis overhovedet tilgængelig når han kommer fra Atletico. Gider de virkelig sælge til os når vi snakker om så spændende en spiller? Og så fatter jeg ikke hvis de gerne vil af med ham. Men han var meget dyr og bliver derfor heller ikke billig. Jeg synes dog det er en chance der er værd at tage hvis den overhovedet er mulig. 

2) Hvor og hvordan ville du spille ham indtil Benzema skal erstattes? Nu har jeg skrevet lidt om højrekanten, der kan være lidt tvivlsom, men det kan jo være at du har en anden tanke. 

2 år 2 måneder siden #1247 af NadaMás
​Nkunku har forlænget med Leipzig til 2026, frikøbsklausul fra næste sæson på 65 mio. 
Usandsynlig handlen uanset hvad, men nu er det i hvert fald udelukket for i år. 

2 år 2 måneder siden #1248 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=151615 skrev: ​Nkunku har forlænget med Leipzig til 2026, frikøbsklausul fra næste sæson på 65 mio. 
Usandsynlig handlen uanset hvad, men nu er det i hvert fald udelukket for i år. 

​Glimrende frikøbsklausul må man sige. Nu må vi se hvordan han udvikler sig. Men han er jo Fransk Qatar fanboy, så tænker vi skal glemme alt om ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum