Den store transferrygte-tråd

2 år 2 måneder siden #1261 af Lars1991

Chamartin post=151639 skrev:

Fondo_Sur post=151638 skrev: Hazard er et særtilfælde, men han var godt nok heller ikke god før han blev skadet af Munier i december (så vidt jeg husker).

​Sat på spidsen var han vel kun rigtig god i den kamp, han blev skadet i.

Det er jeg egentlig enig i langt hen af vejen - men det var jo ikke på grund af manglende fart eller noget. Hvem ved hvorfor han lige havde svært ved det, men det ikke ualmindeligt at spillere skal tilvænne sig. Modric er selvfølgelig det bedste eksempel som en spiller der ikke slog til i starten (året dårligste indkøb) til at blive en ganske fin spiller for Real Madrid ;)
Om det havde blevet bedre for Hazard uden sin skade kan vi jo aldrig få svar på. Men han begyndte da langsomt at vise nogle lovende takter, blandt andet i den PSG kamp han blev skadet i, hvor vi spillede virkelig flot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #1262 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=151640 skrev:

Fondo_Sur post=151638 skrev: Hazard er et særtilfælde, men han var godt nok heller ikke god før han blev skadet af Munier i december (så vidt jeg husker).

Det er jeg egentlig enig i langt hen af vejen - men det var jo ikke på grund af manglende fart eller noget. Hvem ved hvorfor han lige havde svært ved det, men det ikke ualmindeligt at spillere skal tilvænne sig. Modric er selvfølgelig det bedste eksempel som en spiller der ikke slog til i starten (året dårligste indkøb) til at blive en ganske fin spiller for Real Madrid ;)
Om det havde blevet bedre for Hazard uden sin skade kan vi jo aldrig få svar på. Men han begyndte da langsomt at vise nogle lovende takter, blandt andet i den PSG kamp han blev skadet i, hvor vi spillede virkelig flot.

​Det var blandt andet grundet manglende fart, jo, som hans spil ellers altid har bygget på.

Han kom til klubben som en del kilo overvægtig, og det var først hen af slut efteråret, at han var ved at være i nogenlunde forfatning, men stadig langt fra samme antrit som i chelsea tiden.

2 år 2 måneder siden #1263 af Lars1991

Dragam post=151643 skrev:

​Det var blandt andet grundet manglende fart, jo, som hans spil ellers altid har bygget på.

Han kom til klubben som en del kilo overvægtig, og det var først hen af slut efteråret, at han var ved at være i nogenlunde forfatning, men stadig langt fra samme antrit som i chelsea tiden.

Haha det ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal sige til. Han var lidt stor i preseason (hvor han også blev ramt af en mindre skade) men han havde jo pretty much smidt det til ligastart. Det der "vægt problem" er snakket totalt ud af proportioner, det absurd folk bare har taget fat i det narrativ og hold fast i det :D Det har højst påvirker et par kampe, hvis nogen overhovedet.

Og han havde selvfølgelig ikke mistet hurtighed/antrit sommeren over :D Det blev mistet efter han fik smadret sin ankel. Alt andet er absurd at påstå og så har jeg egentlig ikke mere at sige om det.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

2 år 2 måneder siden #1264 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=151644 skrev:

Dragam post=151643 skrev:

Haha det ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal sige til. Han var lidt stor i preseason (hvor han også blev ramt af en mindre skade) men han havde jo pretty much smidt det til ligastart. Det der "vægt problem" er snakket totalt ud af proportioner, det absurd folk bare har taget fat i det narrativ og hold fast i det :D Det har højst påvirker et par kampe, hvis nogen overhovedet.

Og han havde selvfølgelig ikke mistet hurtighed/antrit sommeren over :D Det blev mistet efter han fik smadret sin ankel. Alt andet er absurd at påstå og så har jeg egentlig ikke mere at sige om det.

​Jeg har ikke andet at sige til det end, at du enten ikke så kampene, eller ikke kan huske hvordan tingene reelt forholdte sig.

Ja for helvede han var LYN hurtig! Eller noget... han var hurtigere end hvad han er nu (han er den alder, hvor han bliver langsommere dag for dag), men overhovedet ikke i nærheden af at have det antrit han havde i chelsea dagene.

Og så kan man også se delen over buksekanten...

2 år 2 måneder siden #1265 af Lars1991
Jeg skrev egentlig en længere besked, men fandt det unødvendigt, så vil bare sum it up to this: Jeg, og alle andre, ved godt Hazard var i dårlig form i preseason. Jeg har selv lige sagt det i kommentaren du besvarer. Alligevel finder du en preseason kamp frem som et bevis for at han allerede havde mistet sin hurtighed da han kom til Real Madrid. Det op af bakke. Og nu skal jeg vist have en pause herinde :D

2 år 2 måneder siden #1266 af Ramos4

2 år 2 måneder siden #1267 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=151648 skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f75518b45ac.html

Hallo skal vi gøre det eller hvad?! :D

​Tror ikke han har et EU pas, hvilket er et krav. Ellers ville det være en no-brainer hvis man kan få ham til en rimelig pris. Massiv opgradering til højresiden. 

2 år 2 måneder siden #1268 af Thomaskjensen
Som jeg forstår det har Salah dobbelt statsborgerskab, hvilket LaLiga ikke acceptere før 1 Januar 2023, så skal han med nu i sommer er det på bekostning af Rodrigo.

Til Januar har Vini sikkert også EU spiller.

Rodrigo er vel så god at det ikke bliver et problem at finde en klub til ham i 6 måneder, han kan så komme tilbage og agere backup til han kan smide Salah af pinden som fast starter.

Kan vi få Salah, er det en no-brainer.

2 år 2 måneder siden #1269 af Matamoro
Salah har ikke en skid at gøre i Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Franksk, DeLaRed

2 år 2 måneder siden #1270 af madrid2000
Vi vandt CL og La Liga. Det var fantastisk.

La Liga har ikke været svagere de sidste 10 år. Den måde vi vandt CL på sker meget sjældent.

Kigger man på vores spil, så er det tydeligt at vi kun har 2 verdensklasse spillere i offensiven, Vinicious og Benzema.

Benzema er i karrierens efterår og Vinicious mangler at bevise verdensklasse niveau over flere sæsoner. 

Som jeg ser det, så skal der ikke meget til før vi fucker helt op næste sæson. En Benzema i dårlig form og vi kommer ikke til at vinde en skid.

Alligevel køber man ikke nogen til offensiven. 

Ud over Benzema, Vinicious og Rodrygo er de andre ikke engang respektable navne i offensiven. Asensio er middelmådig. Jovic, Mariano og Hazard er alle en joke. 

Man snakker om at Latasa skal være Benzemas erstatning næste sæson.

Det skal nok gå galt. 

Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen, Ramos4

2 år 2 måneder siden #1271 af Fondo_Sur

madrid2000 post=151652 skrev:
Det skal nok gå galt. 

​Ja, det hørte man også hele sidste sæson, hvorefter La Liga og Champions League blev vundet. Siden har man fået Rüdiger og Tchouameni.

Angående offensiven er man dog nødt til at finde en god og holdbar løsning, så man ikke står i en ny Jovic-situation. Der virker ikke til at være nogen super oplagt til højre kanten, og Benzema er urørlig som aldrig før på 9’eren. Første skridt er at sælge eller bare skille sig af med nogle af de nuværende. 

Derudover havde man ikke forudset Vinicius’ hurtige udvikling, og der er i den sammenhæng mulighed for at andre unge spillere kan træde i karakter i den næste sæson. Eller Hazard som falsk 9’er. 

Købene af Rüdiger og Tchouameni giver også mulighed for, at man kan ændre til en formation som 3-5-2 med færre offensive spillere. 
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.

2 år 2 måneder siden #1272 af El Siete

madrid2000 post=151652 skrev: Vi vandt CL og La Liga. Det var fantastisk.

La Liga har ikke været svagere de sidste 10 år. Den måde vi vandt CL på sker meget sjældent.

Kigger man på vores spil, så er det tydeligt at vi kun har 2 verdensklasse spillere i offensiven, Vinicious og Benzema.

Benzema er i karrierens efterår og Vinicious mangler at bevise verdensklasse niveau over flere sæsoner. 

Som jeg ser det, så skal der ikke meget til før vi fucker helt op næste sæson. En Benzema i dårlig form og vi kommer ikke til at vinde en skid.

Alligevel køber man ikke nogen til offensiven. 

Ud over Benzema, Vinicious og Rodrygo er de andre ikke engang respektable navne i offensiven. Asensio er middelmådig. Jovic, Mariano og Hazard er alle en joke. 

Man snakker om at Latasa skal være Benzemas erstatning næste sæson.

Det skal nok gå galt. 

​Det er vildt uambitiøst hvis Latasa er backup for Benzema, for det er et andet hold/offensiv uden ham, men, som andre påpeger, så skal vi af med spillere før det er realistisk at vi henter til offensiven. Og lige nu er Jovic millimeter fra Fiorentina, Mariano har netop tilkendegivet at han er villig til at smutte, og Asensio overvejer nok også et exit efter at have fået Jorge Mendes ombord. Derefter går man højst sandsyneligt efter en offensivspiller. Spørgsmålet er bare om det er for sent i markedet? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum