Den store transferrygte-tråd
Rodrygo har simpelthen ikke staturen eller fysikken til at kunne spille frontmand som Benzema, og dermed aflaste ham... han skal ligge som hængende angriber, eller på venstre kant.Ramos4 post=151397 skrev: Kan Rodrygo ikke aflaste Benzema? Såfremt at Rodrygo ikke er starter - hvilket jeg ikke mener han skal være.
Edit: Hazard som falsk 9'er? Jeg tænker vi har løsninger i truppen såfremt vi henter en ny højrekant til at starte.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Falsk 9'er er vel stadig en ting?Dragam post=151402 skrev:
Rodrygo har simpelthen ikke staturen eller fysikken til at kunne spille frontmand som Benzema, og dermed aflaste ham... han skal ligge som hængende angriber, eller på venstre kant.Ramos4 post=151397 skrev: Kan Rodrygo ikke aflaste Benzema? Såfremt at Rodrygo ikke er starter - hvilket jeg ikke mener han skal være.
Edit: Hazard som falsk 9'er? Jeg tænker vi har løsninger i truppen såfremt vi henter en ny højrekant til at starte.
Håber det er en massiv and, men hvis det er rigtigt sætter det nok Zidanes Real Madrid status lidt på spidsen....
Og hold da op hvor gad man godt vide hvad Qatar OG Frankrig har tilbudt ham/truet ham med hvis det passer.
Macron bruger mere tid på at hyre folk til Fransk Qatar end på at være præsident.mohbar post=151406 skrev: Nu begynder flere og flere medier at breake nyheden om at Zidane blive næste træner for Qatar-klubben.
Håber det er en massiv and, men hvis det er rigtigt sætter det nok Zidanes Real Madrid status lidt på spidsen....
Og hold da op hvor gad man godt vide hvad Qatar OG Frankrig har tilbudt ham/truet ham med hvis det passer.
Ja de må være noget af et psykotisk pres Qatars udenrigsminister AKA Frankrigs præsident Macron har udsat ham for..Ramos4 post=151408 skrev:
Macron bruger mere tid på at hyre folk til Fransk Qatar end på at være præsident.mohbar post=151406 skrev: Nu begynder flere og flere medier at breake nyheden om at Zidane blive næste træner for Qatar-klubben.
- 9eren
- Gæst
-
Nu kommer der masser af indlæg til MbappeRamos4 post=151410 skrev: Uhyggeligt hvis Zidane skider på sin kærlighed til Marseille for at træne QSG.
Håland er stadig ledig :)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Folk har urealistiske forventninger. Hvorfor skulle Zidane sige nej til kæmpe check og en attraktiv trænerjob, fordi han engang har spillet for rivalerne. Marsaille har jo ikke været relevant i 20 år.Ramos4 post=151410 skrev: Uhyggeligt hvis Zidane skider på sin kærlighed til Marseille for at træne QSG.
DC19
Det giver jo mening på alle plan, pånær at han er Marseille fan. Han er jo Champions League-træneren, der endelig kan give dem et "Trofeo Bernabeu". Dertil er han frankrigs største fodboldpersonlighed, og kan om nogen styre et omklædningsrum som PSGs. Hvis de får noget rygrad, kan de jo blive nært ustoppelige.
Det gør da selvfølgelig ondt at se en sådan klub legende tage over i PSG på nuværende tidspunkt, hvor det er de færreste af os der kan snakke pænt om PSG.
Men jo, 185 mio. om året er en slat. Mbappé fik Sheikens datter, Zizou får hans søster. Det er vildt hvordan de kan blive med at bruge med så røde tal på bundlinjen. Rent Football Manager.
For så meget jeg elsker Zidane, er jeg sgu bitter nok til at håbe at ham og Mbappé begge smutter om tre år uden en Champions. For ikke at nævne Neymar og Messi.