Den store transfer-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Guerreiro er ikke god nok defensivt. Alphonso Davies sælger Bayern ikke. Valencia sælger heller ikke spillere til os, så det udelukker Gaya.Zyconith post=151506 skrev:
baggins post=151495 skrev: Jeg ville heller ikke have noget imod et salg af Mendy. Jeg savner Marcelo hver gang Mendy prøver at deltage i det offensive. Desværre virker det ikke til at Ancelotti tror på Miguel Gutiérrez. Så måske en Alaba/Fran García løsning med udlejning af Miguel.
Kan ikke få øje på et verdensklasse køb som kan slå til nu.
Undskyld mig...
Raphael Guerreiro
Alphonso Davies
Jose Gaya
Alex Grimaldo
(Nuno Mendes er desværre lige skiftet til PSG)
Listen skrumper hurtigt ind.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Defensa Central bragte den d. 18/5.Petroleum post=151513 skrev:
Har du en kilde på at Soler og Gaya blev tilbudt til real? Synes begge ville være enormt spændende, men Gaya er højere prioriteret. En af grundende til jeg kan lide dem er, at de begge er spanske.NadaMás post=151512 skrev: Så også gerne Gaya - Selvfølgelig først og fremmest fordi han umiddelbart vil være en forstærkning, men dertil syntes jeg også noget mere spansk blod vil klæde holdet.
Vi skal ikke længere end en måned tilbage før flere medier meldte at ham og Carlos Soler var blev tilbudt til Real.
Kan man skyde Mendy afsted for 50 mio, og erstatte ham med Gaya for nogenlunde det samme, syntes jeg det giver mening.
Forestiller mig dog at Mendy foretrækker at blive, og han har trods alt ikke sat sig i en position hvor han skal ´tvinges´ ud af klubben.
Vi er ved at udvikle os til et fransk/brasiliansk landshold. Lad os få nogle spanske talenter ind.
Vini, Rodrygo, Militao og Casemiro
Benzema, Camavinga, Tchoumeni, Mendy (courtois og hazard taler også fransk)
Carvajal, Asensio, Nacho (Mariano og Odriozola)
kom nu med lidt spansk.
Men ja, helt enig - Mere spansk ville klæde holdet. Specielt fordi at det kun er Carvajal og Asensio man ser regelt mæssigt. Og Nacho er vel den eneste alle elsker. Det er selvfølgelig langt hen af vejen også et udtryk for, at det spanske spillermateriale ikke er hvad det var fra 10 år siden.
De eneste spanske spillere der har niveauet til at være aktuelle, foruden dem i Barca, er vel Pau Torres, Gaya og Oyarzabal. Rodri, Llorente og Fabian Ruiz har alle niveauet, men midtbanen kan man først kigge på når den første af Kroos og Modric skifter/pensionerer sig.
Synes dog at man skulle have købt stortalentet Pablo Torre (offensiv midtbanespiller), som barca lige har hentet. De har allerede Gavi og Pedri, så han ville endda også være mere unik i Real Madrid.
Det hele handler vel om resultaterne. Hvis resultaterne ikke bliver gode, så vil man nok prøve at købe mere spansk ind.
Selvfølgelig skal man ikke købe spansk, bare for at købe spansk - Og selvfølgelig er det resultaterne der tæller.Fondo_Sur post=151517 skrev: Man skal jo ikke købe spansk ind bare fordi, de er spanske. Real Madrid er godt besat på rigtig mange positioner.
Synes dog at man skulle have købt stortalentet Pablo Torre (offensiv midtbanespiller), som barca lige har hentet. De har allerede Gavi og Pedri, så han ville endda også være mere unik i Real Madrid.
Det hele handler vel om resultaterne. Hvis resultaterne ikke bliver gode, så vil man nok prøve at købe mere spansk ind.
Pointen er egentlig bare, at der er noget lækkert og charmerende over at have spanske spillere. Specielt hvis de er inde omkring start 11´eren for både klub og land.
- Cristiano7
- Væk
- Platin bruger
-
Tror at man skal først finde ud af med Asensio, Ceballos, Mariano samt Jovic før der evt købes ind.
Jeg tror der er ret realistisk at Odriozola og Fran Garcia bliver indlemmet i truppen. I så fald vil både fosvaret og midtbanen være ganske godt besat.
Angrebet vil være bestående af Benzema, Vinicius, Hazard, Rodrygo. Eventuelt suppleret af Latasa og Peter Federico. Det kalder på en enkelt forstærkning
NadaMás post=151518 skrev:
Selvfølgelig skal man ikke købe spansk, bare for at købe spansk - Og selvfølgelig er det resultaterne der tæller.Fondo_Sur post=151517 skrev: Man skal jo ikke købe spansk ind bare fordi, de er spanske. Real Madrid er godt besat på rigtig mange positioner.
Pointen er egentlig bare, at der er noget lækkert og charmerende over at have spanske spillere. Specielt hvis de er inde omkring start 11´eren for både klub og land.
JEG GLEMTE LUCAS VAZQUES! Av av en legende. Beklager.
Men selvfølgelig kan man ikke udelukkende købe spansk, bare for at købe spansk. Jeg kunne godt bare tænke mig, at man som spansk hold også havde en solid stamme af spanske spillere - betinget af at de har niveauet.
Dengang vi havde Xabi, Arbeloa, Casillas, Ramos, Raul. Alle sammen startere. Alle sammen på det spanske landshold (måske lige med Arbeloa hængende på kanten). Jeg ved det ikke... jeg vil bare gerne være de bedste og have de bedste. glem hvad jeg har skrevet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Reelt set ser regnskabet pt saadanne ud:El Siete post=151522 skrev: Det har jo hele tiden været sådan at vi skulle af med spillere før vi hentede andre ind, så det virker ganske logisk det Perez udtaler. Man har sagt farvel til tre mand, og hentet tre i Rudiger, Tchouameni, samt Odriozola der kommer tilbage. Så det kræver jo at en Mariano eller Jovic smutter, før der sker mere, og det arbejder man jo på. Sommeren er lang, jeg tror stadig at man henter noget offensivt ind (og at en eller flere af Asensio, Mariano osv smutter), for man har stensikkert en række spillere i kikkerten.
Spillere ud = 3
Bale
Isco
Marcelo
Spillere ind = 6
Rudiger
Tchouameni
Odriozola
Mayoral
Kubo
Reinier
Snakken omkring Odriozola, betyder imo kun at han i foerste omgang indgaar i optakst fasen, tror nemt Real ville skille sig af med ham hvis der kommer det rigtige bud (og spilleren selv vil), saa synes ikke vi kan regne ham for sikker i truppen.
Kubo og Reinier maa man forvente begge bliver lejet ud igen. Men tror helt sikkert ikke det er umuligt at Mayoral ogsaa gerne vil have en chance i optakts seasonen (noget jeg har naevnt flere gange og en loesning jeg er fan af).
Saa det er meget simpelt, pt staar Madrid med en trup paa 28 spillere, saa der skal foerst rydes ud foer der kan komme nyt blod, desvaerre saa staar vi i en situation hvor flere af spillerne er baade svaere at komme af med(Jovic og Mariano f.eks.), samt at nogle potentielt heller ikke vil forlade klubben (de rygter gaar jo pt omkring Vallejo, hvilket er aergeligt at en spiller der paa ingen maade er brug for, potentielt skal optage en plads i truppen naeste season). Saa derfor klart at Perez og klubben ikke taler om andre transfers, der skal findes loesninger til de spillere man gerne vil af med foerst, foer man kan handle igen.
Krydser personligt fingre for at Kubo, Reinier, Jovic, Mariano, Vallejo og Ceballos ikke er i truppen naeste season, det ville give plads til yderligere 3 spillere. (og saa er jeg graesk/katolsk hvad angaar Lunin)
Donde está la biblioteca?
Det er sgu da imponerende at Barca erstatter Xavi og Iniesta så hurtigt med Gavi og Pedri, mens vi aldrig får Arribas at se på førsteholdet og Blanco og Miguel fik cirka 14 sekunder til at bevise deres værd.
Jeg er med på at vi vandt ligaen og CL og formentlig kommer til at dominere ligaen igen den kommende sæson, men jeg synes ikke det er for meget forlangt at et spansk hold (ja ja også et universelt hold) har bare noget der minder om en stamme af spansk blod.
Nacho og Lucas er backups, så reelt set har vi kun Carvajal som er stamspiller. Asensio er på vej ud og er ikke vores produkt alligevel.
Så der er Carvajal og Valverde, hvor Valverde jo ikke er spanier, men godt nok vores eget produkt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Der tager du fejl. Så længe de er fra det eneste rigtige land på den iberiske halvø er kvalitet i og for sig underordnet.Fondo_Sur post=151517 skrev: Man skal jo ikke købe spansk ind bare fordi, de er spanskespanske.
Hellere have et par primadonnaer som Isco og Asensio siddende på bænken.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos